The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30800123:
Hiphei :wave:

Kohta pitäs lähtee töihin ja mä oon ihan poikki jo valmiiks, pelkkä ajatuskin saa väsyttään, mut kaipa sitä tästä sitte pikkuhiljaa piristyy.. Ehkä :D
Voi kamala, mä kuolisin jos nyt pitäisi lähteä duuniin. Oon jo onnistunut unohtamaan yövuorot.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30800123:
Hiphei :wave:

Kohta pitäs lähtee töihin ja mä oon ihan poikki jo valmiiks, pelkkä ajatuskin saa väsyttään, mut kaipa sitä tästä sitte pikkuhiljaa piristyy.. Ehkä :D
Eikai sulla oo menny taas juhlinnan puoleen viikonloppu ...kun noin väsyttää :D

Eikai sulla oo menny taas juhlinnan puoleen viikonloppu ...kun noin väsyttää :D
Ihan poikien kanssa olin, mut olin viime yön jo töissä ja sitte ku tänää oli siellä optikolla aika, niin heräsin jo 12, et 5,5h unta, on ehkä vähän liian vähän, mutta eiköhän sillä yhen yön jaksa :D

Voi kamala, mä kuolisin jos nyt pitäisi lähteä duuniin. Oon jo onnistunut unohtamaan yövuorot.
Mä kyl toisaalta tykkään yövuoroista, on nii paljon rauhallisempaa töissäkin, siis kun vaan muutama kone käy yövuorossa, hommaa silti riittää..

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30800152:
Iltapala nautittu, teetä, banaani, pari meetwurstisämpylää ja kourallinen nappeja
Meetwurstisämpylää! :p en oo tän (tyhmän) dieetin takia syönyt sämpylää viikkoihin saati meetwurstia, siitä on kai kuukausia. Nyt tekee kyllä mieli!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä