Yhelle keikallemihis tinku oot lippuja ostamassa?
Yhelle keikallemihis tinku oot lippuja ostamassa?
Tykkäsin. Noloa vaan kun meinas tulla tippa linssiin parikin kertaa kesken hauskan leffan. Onneks leffateatterissa on suht hämärää..Heiii, toihan natsaa sopivasti teidän kymppiteemaanne . Ja hyviä näyttelijöitäkin lätkäisty mukaan, joten.....nauttikaa isosti koko poppoonne
Mää kävin kans kattoon leffan; Avengers - Age of Ultron. Se oli toiminnallinen ja viihdyttävä, mutta ei juuri liikuttavaTykkäsin. Noloa vaan kun meinas tulla tippa linssiin parikin kertaa kesken hauskan leffan. Onneks leffateatterissa on suht hämärää..
Jos on ilman seuraa niin ei silti tartte olla ilman valkkaria.Suu napsuu valkkaria...pitää kai käydä ostaa vappuvalkkari. Säälittävää vaan juoda sitä yksin.
Tuokin vois olla ihan katsottava mut nyt oltiin lasten kanssa liikkeellä niin toi Me rosvolat oli ehkä niille kivampi vaihtoehto.Mää kävin kans kattoon leffan; Avengers - Age of Ultron. Se oli toiminnallinen ja viihdyttävä, mutta ei juuri liikuttava
Voi kamala, mä kuolisin jos nyt pitäisi lähteä duuniin. Oon jo onnistunut unohtamaan yövuorot.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30800123:Hiphei :wave:
Kohta pitäs lähtee töihin ja mä oon ihan poikki jo valmiiks, pelkkä ajatuskin saa väsyttään, mut kaipa sitä tästä sitte pikkuhiljaa piristyy.. Ehkä
Eikai sulla oo menny taas juhlinnan puoleen viikonloppu ...kun noin väsyttääAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30800123:Hiphei :wave:
Kohta pitäs lähtee töihin ja mä oon ihan poikki jo valmiiks, pelkkä ajatuskin saa väsyttään, mut kaipa sitä tästä sitte pikkuhiljaa piristyy.. Ehkä
LumimiesAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30800136:Joulupukki
Mäkun kuvittelin että meillä oli pitkä päivä kun startattiin 5.30 ja oltiin kotona iltaseiskalta.lähdin töihin 6.15 ja nyt olen lähdössä kotiin. 4 saikkua ja lomalaista yhdistettynä kuunvaihteen kiireeseen tekee Pitsistä tylsän tyypin.
Ihan poikien kanssa olin, mut olin viime yön jo töissä ja sitte ku tänää oli siellä optikolla aika, niin heräsin jo 12, et 5,5h unta, on ehkä vähän liian vähän, mutta eiköhän sillä yhen yön jaksaEikai sulla oo menny taas juhlinnan puoleen viikonloppu ...kun noin väsyttää
Mä kyl toisaalta tykkään yövuoroista, on nii paljon rauhallisempaa töissäkin, siis kun vaan muutama kone käy yövuorossa, hommaa silti riittää..Voi kamala, mä kuolisin jos nyt pitäisi lähteä duuniin. Oon jo onnistunut unohtamaan yövuorot.
Meetwurstisämpylää! en oo tän (tyhmän) dieetin takia syönyt sämpylää viikkoihin saati meetwurstia, siitä on kai kuukausia. Nyt tekee kyllä mieli!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30800152:Iltapala nautittu, teetä, banaani, pari meetwurstisämpylää ja kourallinen nappeja
Riippuu pitkälti siitä, mistä vuorosta tykkää Mä voisin vaihtaa heti mun iltavuorot yövuoroiks.mää en oo ikuna ollu yötöissä, aamu iltaa oon nuorramiessä tehny
etusa siinähi että hieroo oikeen huolella koulun penkkiä
helleAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30800146:vesisade