The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No siitä, kenenkä nimen muistit!

Me/mä en oo vielä etes suunnitellut koko vappua. Varmaan heitän jotkut hepulit päälle viimeistään keskiviikkona, jotta :D...extreme menoa ja vedetään hatusta fiilistä, riippuu aika isosti siitä mikä meijen kokoonpano tuolloin on, että missä ollaan ja miten vietetään.
Ei mulla oo sen numeroa ja jos on suhteessa niin tuskin puoliso tykkäis ja jos ei ole niin luulee että yritän suhetta. Se ei mua kiinnosta silleen.

IhQ
Mitä te teette vappuna? taas rupee ahdistaa et yksin on kun muut viettää perheinä/pareina yhessä pitkän viikonlopun. Mistä mä nyt vappuheilan taion?!
Mies on töissä itse vappupäivänä (ja seuraavana) joten haahuilen lasten kans vissiin jossain..jos olis hyvä ilma niin vois kävellä keskustaan ihmettelemään ihmispaljoutta ja syömään jädeä torin laidalle.

IhQ
Nyt nukkumaan..pakko oli vilkasta tuo Tähdet, tähdet. Kyllä löytyy oikeesti taitoa Suomen maasta, ai herranjestas. Siis etenkin tuo kolmikko ketä sinne jäi..toki Roopekin toi sitä omaa jotain siihen ohjelmaan..:snotty:
Laura todella vääntyy ihan joka genreen, uskomatonta..Jarkolla se ääni, itsekoulutettu?! Ja Waltteri, siitä kuulee sen klassisen puolen opiskelun mutta se yrittää niin maan hemmetisti joka kerta. Tosi hyviä vetoja ollu myös hänellä, tykkään!

Nyt nukkumaan..pakko oli vilkasta tuo Tähdet, tähdet. Kyllä löytyy oikeesti taitoa Suomen maasta, ai herranjestas. Siis etenkin tuo kolmikko ketä sinne jäi..toki Roopekin toi sitä omaa jotain siihen ohjelmaan..:snotty:
Laura todella vääntyy ihan joka genreen, uskomatonta..Jarkolla se ääni, itsekoulutettu?! Ja Waltteri, siitä kuulee sen klassisen puolen opiskelun mutta se yrittää niin maan hemmetisti joka kerta. Tosi hyviä vetoja ollu myös hänellä, tykkään!
Ihan törkeen hyvää heittäytymistä oli kyllä :), tykkäsin kovasti!

Ja siis Jarkon äänihän on aivan :heart:....on hommattava miehen tuotantoa kyllä pikimmiten. Ja - musta niin tuntuu että mä yritän mahdollisimman pian rikkoa tämän oopperaneitsyyteni :rolleyes:..eli pitänee katella missä ohjelmissa mies pyörii :p....

Roope - mikä hulivili....tuossa mieskolmikossa olis kyllä sitä vappusimapirskahtelevuutta että ei muuta kuin isoa pulloa hankkimaan :D...

Kävin ostaa illalla pitsaa ja mies ei syönyt omaansa vaan ottaa sen huomenna töihin. Se oli vähän huolissaan pitsastaan jos yöllä oon hereillä ja alan himoitsemaan sen eväitä. Nauroin että en nyt ohan niin possu ole, mutta en tiiä nyt, hirveen hyvälle se tuoksuu tuolla kaapissa... :snotty: Huomaiskohan se jos pitsalaatikosta häviää lätty ja tilalle tulee eväsleipiä.. :confused:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä