Mä en haluu olla nuoriAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30796118:Niin se aika menee. Mutta me pysytään ikuisesti nuorina vaikka lapset vanheneekin
Mä en haluu olla nuoriAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30796118:Niin se aika menee. Mutta me pysytään ikuisesti nuorina vaikka lapset vanheneekin
Mä olen hirveen nuori.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30796123:Mä en haluu olla nuori
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30796117:Nuo oli vasta aamunapit, päivällä ja illalla syödään lisää muita nappeja
Mä haluun. Ainaki henkisesti, fysiikallehan ei oikeen mitään voi.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30796123:Mä en haluu olla nuori
Joo. Mut mä olen niin pervo, että toisinaan tykkään raastaa puuron sekaan omppua.rehti voisilmä kaurapuuroon pitää laittaa
ja sitte sekottaa se sulanu voi tasasesti...
..miespuuroa siisrehti voisilmä kaurapuuroon pitää laittaa
ja sitte sekottaa se sulanu voi tasasesti...
Toi on hyvää !Joo. Mut mä olen niin pervo, että toisinaan tykkään raastaa puuron sekaan omppua.
Makuasioita, nääs...pääasia kuitenkin että saa sen aamunsa/päivänsä käyntiin sillä omalla hyväksi havaitulla tavallansa, jotta jaksaa sitten ällistelläpällistellä päiväämää en juur tykkää hetelmistä taikka marjosta
ne on niin pirun happamia
Itselläni olisi aamiaiseksi:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30796108:Heräsin, huomenta vaan, aamupalana tänään:
Somac 40 mg 1 kpl
Emcondor 5mg 1kpl
Prednisolon 20 mg 1 kpl
Sandimmun 50mg 1 kpl
Sandimmun 25mg 1 kpl
Kaurapuuroa
Kahvia
Meetvurstisämpylä
Appelsiini
Ei vihhu meil samit!Pyykkikone pyörii ja surffaan.
Ei vihhu meil samit!