E
en tekisi
Vieras
Ap on kynnysmatto ja kynnysmatot liioittelee tosi paljon aina kaikkea. Ne näkee kaiken mitä jotkut tietyt tekee kiusaamisena. Jos vaikka katsotkin niitä päin tai kävelet niin ne voi kokea sen kiusaamisena.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sanoithan sä itsekin tossa haluavasi perheen. Perheen saa kun tekee lapsen ja ei sulla ole varaa alkaa arvostelemaan miten sen lapsen tekee. Nykyään saa myös keinohedelmöityksen niin ei joudu sen takia suostumaan mihinkään minkä tekee pakotettuna. Ja jos sä päädyt tekemään sen ilman keinohedelmöitystä niin pystythän sä arvaamaan lapses tulevan ulkonäön ja valitsemaan ehdokkaan sen mukaan. Harkitsisin vielä että onko noi sun inhoamat ihmiset sen arvoisia että meet vankilaan.
Siis tajusitko sä ollenkaan mitä mä oon kirjottanut?? siis mä oon ehtiny ja tehnykki noita kaikkia hyviä asioita mun elämään... Mut kun se ei tunnu riittävän ! aina mun menneisyys jahtaa mua ja se ei JÄTÄ MUA RAUHAAN.
Mä en jaksa, enää elää toivossa kun mä haluun nyt jo niinku konkreettista hyvää elämää!!! että sitä oikeesti on ja se rauha on löytynyt maahan.
Ja mä haluun perustaa mun perheen just sillon kun mä haluun ja jnejnejne... Mä en haluu, et sekin asia on kiinni näistä kusipää kiusaajista ja heidän paskapuheistaan !
Ja mä en jaksa alottaa mun elämää 949649388485 kertaa uudestaan ... TAJUATKO VITTU ! se ei toimi: ei jaksa & mahdollisuuksiakin on vaan rajallisia tässä suomen maassa ja musta ei oo lähtee ulkomaille: mä oon pennitön, kielitaidoton ja rakastan suomea. Mä rakastan suomessa monia muita asioita, paitsi ihmisiä... Mä rakastan vuoden aikoja, säätä, luontoa jne !
Mä tiedän kyllä millon mun raja on tullu ja ei oo ystäviä pahemmin ja ei oo ketään, joka vois mua enää näiden tilanteiden kanssa auttaa ... Toivotonta, sillon pitää auttaa ite ihteäni jo ja päästää itteni näistä kärsimyksistä eroon.se on se jutun juju, jos käy oikein pahasti ... ja nimenomaan, kaikkihan myö kuollaan, niin minä vaan lähen ehkä nuorempana ja oman käden kautta. Ei sitä asiaa jaksa kukaan sen enempää vaan enää miettiä ja etenkään, hyvä kun minä ite en oo enää miettimässä sitten...
MÄ EN NÄKÖJÄÄN PYSTY VAIKUTTAMAAN NIIN PITKÄLLE MUN OMILLA TEOILLA, KUN OISIN USKONU, ET OIKEESTI ELÄMÄN JA IKUISUUDEN VIHDOIN JA VIIMEIN RAUHASSA, ILMAN NÄITÄ PASKAPÄITÄ ! siis sillä tavalla että mä elän vielä tässä maailmassa ja maassa jne.![]()
En, vaan eläisin normaalisti ja jos joku kertoilisi jotakin juttuja, niin sanoisin, että se on joku hullu lapsuuspaikkakunnalta. Ei kukaan aikuinen normaali ihminen toimi niin, vaan persoonallisuushäiriöiset pelottelevat huonoitsetuntoisia. Mene juttelemaan jonnekin ammattilaiselle peloistasi. Ei tarvitse hävetä vanhoja juttuja.
Ja siis se on oma ongelma ja itsen hoidettava, jos tilanne tuntuu ylivoimaiselta. Eli kukaan ei voi aiheuttaa sinulle tuollaista oloa, vaan se johtuu nyt sinusta ja sinun täytyy hakea apua itsellesi.
Siis ..... SELVENNÄHÄN NYT MULLE VIELÄ ETTÄ MITENKÄ MULLA EI OLE VARAA ALKAA " ARVOSTELEMAAN " !? *ymmällään* :O
En. En todellakaan. Ja toivon ettei kukaan muukaan tekisi.
Eläisin elämää niin kuin minä haluan elää. En välittäisi mitä muut sanoo. Siinähän puhuu. Hymyile niille, niiden elämän on pakko olla TYHJÄÄ kun puuttuvat sun elämään niin kovasti.
Elä, nauti, tee mistä tykkäät. Ihmiset puhuu oikeasti vain jos sä olet sen arvoinen, että susta puhutaan. Sulla on jotain mitä ne haluais, tai joku syy saa ne juoruamaan susta. En tiedä, kateus? Jotain? Ole sinä aikuinen, eläkä välitä!!!!!
Mene nokka ylhäällä ja tuhahda niille paskoille!![]()
Sä oot niin nuori, kyllä sä joku päivä käsität tämän, ettei tuo sun masentelu ole sen arvoista![]()
Kuulostaa erikoiselta että tuo eksä olisi päässyt takaisin elämääsi noin vain. Oletko pitänyt häneen itse jotain yhteyttä?
Niin, en tappaisi, tuollaset teinijutut jää kyllä jossain vaiheessa pois. Mieluummin muuttaisin vaikka uudestaan tai jotain.
Mut ompahan tehny ja minä uskon että joillain ihmisillä on ollu siihen ihan oikea syykin. =) eikä asiat enää välttämättä todellakaan millään muilla tavoilla selviä ja tää taitaa just olla semmonen asia, mikä ei oo itestäni kiinni, eikä välttämättä selviä millään muulla kuin sillä että minun pitäis vaan kestää ... ja multahan se ei enää onnistu. Mä oon kestänyt jo tarpeeksi.
Itse menin ihan tilttiin kun koulukiusaajani muutti minun perässäni toiselle paikkakunnalle. Olin ihan varma että se helvetti jatkuisi ja että ikinä en saisi vain olla. Päässä pimeni ja pillahdin itkuun julkisella paikalla ja mies sai suurin piirtein kantaa minut pois. Niin totaalisesti katos maa jalkojen alta. Yllättävää kyllä mitään pahaa ei minulle missään vaiheessa tapahtunut. Tämä koulukiusaaja tosin muutti jossain vaiheessa taas toiseen kaupunkiin, ei vissiin hänen tapansa käytääytyä oikein toiminut täälläpäin.
Mutta, oikeasti, sie oot jo aikuinen, sinun tututkin on jo varmaan aikuisia. Ja jos he eivät ole jotain vajakkeja tai ääliöitä, niin eivät he siihen leikkiin ryhdy. Suurin osa ihmisistä oikeasti kasvaa tuosta kiusaamisesta pois, ja myös tajuavat katsoa paheksuvasti tuollaisia kusipäitä kuin mikä tuo sinun exä on.
Toki aina on se pieni porukka joka ei koskaan kasva aikuiseksi, mut hei, ei heistä oikeasti kannata välittää![]()
Olen jutellutkin. Entäpä kun niitä hulluja on monta, jotka pitää minua sellasena ja tosi pahana ihmisenä, oon siis omasta mielestäni vaan niin älyttömästi väärinymmärretty tai sit mulla on vaan niin rasittava persoona, että minusta harva ei pidä, varmaan molempia, näin koen ite sen asian ... Ja se mikä tuossa tekee tuskaa, niin se, kun mä en halua kellekään mitään pahaa! ja mä oon pyrkiny olemaan vaan oma ihteni ja elämään nyt etenkin todella hyvin. Kaikkia kohtaan. Itteäni + muita. Silleen järkevästi.
Niin mä oon nähny, jos on monia ihmisiä, jotka rupee väittää, et tietty ihminen, on tämänlainen... NIIN KYLLÄ SIIHEN PORUKKA ALKAA VAAN SOKEASTI USKOA ! näin on asia ja tämä on omin silmin todistettu ja toisaalta en ihmettele yhtään...
Ja sit on kanssa minun päähän porautunu se, kun on tarpeeks toitotettu ja toistettu, samaa kasettia, että minä oon huora, niin kyllä mä oon alkanu pakosti pitämään itteäni likasena ja häpeän itseäni ja pidän vieläkin itseäni osittain likasena ja mulla todella, todella huono itsetunto ... Suoraan sanottuna.
Ja kyllä se exä ihan psykopaatti, narsisti ja päihdeongelmainen on . !
Ap on kynnysmatto ja kynnysmatot liioittelee tosi paljon aina kaikkea. Ne näkee kaiken mitä jotkut tietyt tekee kiusaamisena. Jos vaikka katsotkin niitä päin tai kävelet niin ne voi kokea sen kiusaamisena.
Edelleenkään, onko edes tapahtunut muuta, kuin olet sattumalta eksäsi nähnyt? Ja kaikki tuo muu on omaa mielikuvitustasi? Oikeasti, miksi kukaan aikuinen välittäisi jostain yläaste jutuista? Normaali ihmisestä sellainen joka yrittäisi " juoruta" jostain jonkin tutun teiniajoista vaikuttaa lähinnä vähämielisrltä.
No luetteleppa sit niitä muita asioita?
Ja on todellakin PAHA, musta tuntuu että on ollu mulle jo vähän liian paha ja tuon syyte jutun vois tietysti tehä, mut tuliskohan siitäkään nyt sit pidemmän päälle mitään seuraamuksia...
Kai sanoit sille että sulla ei ole oikeutta muuttaa tänne !?
Jostainhan mainees on lähtenyt. Ihan turhaa sille huutaa. Kun mua haukutaan sekopäiseksi niin tietenkin siinä on osa tottakin.
En todellakaan oo pitäny yhteyttä !
Mä pelkään sitä ihmistä. Koska se on uhannu mut aikanaan hakata/tappaa. Vittuilu jatkuvasti. Sitten rakastanu ja harrastettu perkeleen hyvää seksiä. Sit taas toistuu sama kaava. Juo älyttömästi alkoholia, käyttää mielialalääkkeitä sen alkoholin kanssa sekasin. Käyttää ehkä nykysin myös piriä. Tappelee useasti, linnatuomiot uhkaa päälle...
Ja mitä keinoa sitten suosittelisit, jos haluaa tehdä itsemurhan?
Todellakin olet sekopää ja sen kanssa huomaa... ja mun maine on nyt lähtenyt liikkeelle ihan sillon kun lapsi ja pikkujutuista...
Vitut sä mitään ole kestänyt!!! On kuule ihmisiä joille on tapahtunut vaikka mitä kauheita ja silti ne jatkaa elämäänsä. Katso vaikka joku dokkari jostain oikeesti paljon kärsineistä ja loppuu toi sun ininä ja lapselliset jutut itsemurhista. Sä olet vähän kun mun nuorin jonka mielestä vähän kaikki maailmassa on keksitty sitä vastaan ja että sen mielipiteitä ei koskaan oteta huomioon.