The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miten oikeesti joku voi saada ajatukset näin et samaan aikaan saa kiukun ja "vihan" ja toisaalta tykkää ihan sikana ?!? Mä en jotenkin ees osaa valehdella sille mun tunteista...ja jos kasvokkain ollaan niin kyllä se lukee mua oikein vaikka yrittäisinkin valehdella ja väittää jotain päinvastaista mitä oikeesti ajattelen.
Jos tosiaan näen sitä yksin niin ihan ok mut heti kun se akka on sen vierel niin mulla mustuu sukat ihan hetkessä.

IhQ
tinku :hug: kuulostaa tutulta.
Mut pakko siin on vaan yrittää hyväksyä et jos se haluaa olla sen toisen kanssa niin et sie sille mitään voi. Vaikka se kuin vatuttais nähdä sitä toisten onnea.: /

tinku :hug: kuulostaa tutulta.
Mut pakko siin on vaan yrittää hyväksyä et jos se haluaa olla sen toisen kanssa niin et sie sille mitään voi. Vaikka se kuin vatuttais nähdä sitä toisten onnea.: /
Pitää pitää...ei se mulle hyväks olis mut minkäs sille voi jos tykkäää...eikä se tonkaan kans ihan tosissaan ole...tai et mä tiedän asioita siitä joita se sen muija ei tiedä...ei olis ton kans jos tietäs....jos oisin vittumainen niin yks puhelu ja se olis siinä...mut en viitti sotkeentuu. ja mitä mä siitä hyötyisin...en mitään.

Riehuttu ja rätvätty imurin kanssa ja jorailtu sen verta tiukoissa ja nopeissa pirueteissa että hyvä etten ollut ton imurinjohdon kanssa muutes turvalleni :D....mutta nyt on siivottu ja ipanat ruokittu ja hetken viivähdän ennen kuin singahdan tonne ulos - missä on aivan huikee ihana ilta- aurinko :heart:

Perjantai- illan alkua kaikille :)

• Tykkää
Reactions: Bitch
...ja siihen kylkeen runsaasti salaattia...teetkö muuten kasvisvartaita....ja ennen kaikkea rillausjuomahan on varmaan siinä käden ulottuvilla :)?

Kyllä teilläkin nälkä lähtee, ei muuta kuin kohtapuoliin herkuttelemaan!
Sehän on selvä ettei rilli syty ilman juomaa!

Narttulassa on pylly tumpattu sohvaan, ei taida siitä nousta koko iltana

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä