The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yhtään ajattele työntekijän työssä viihtyvyyttä. Kenellehän sitä vois valittaa...esimiehen esimiehelle kenties...
Onhan toi tosi tärkee pointti, että työilmapiiri on kohdallansa, työssään viihtyvä on paljonkin aikaansaava eli tuottoisa. Kumma, ettei todellakaan ole esimiehesi kärryillä näinkin perustavista asianhaaroista...

Kyllä tää nyt vaatii ihan selvää palautekeskustelua ja pikaista muutosta työvuorojärjestelyihin. Nih kerta!

töissä pitäs tehä töitä eikä lirttailla
Höpö höpö...jos kerrankin siihen on mahis kun se ei ole normaalia muuten niin tottakai lirttaillaan minkä keretään,menee päiväkin nopeammin eikä ole sitä samaa puurtamista. En mä tästä kauaa saa nauttia...ellei tuo sit saa kesäsijaisuutta. Joten varppina lirttailen...huonosti mutta kuitenkin.Nih!

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Höpö höpö...jos kerrankin siihen on mahis kun se ei ole normaalia muuten niin tottakai lirttaillaan minkä keretään,menee päiväkin nopeammin eikä ole sitä samaa puurtamista. En mä tästä kauaa saa nauttia...ellei tuo sit saa kesäsijaisuutta. Joten varppina lirttailen...huonosti mutta kuitenkin.Nih!
Just näin! Kerran siihen tulee tilaisuus, niin sehän käytetään hyväksi - sitä paitti se oikeesti tekee hyvän piristyksen siihen päivään ja nostattaa isosti sitä työpanostaan.

Toivottavasti tinkuliini kesäsijaisuus natsahtaa!!!

Mä vaan aloin haaveilla ihQ:n elämästä. Mullon nyt niin monta eri ahdistuksen aihetta, etten ennen edes tiennyt että voi tuntua tältä. Kun olis ansassa eikä pääse pois ja tukehtuu.

Noh, kai tää elämä tästä sutjaantuu raiteilleen vielä. Sitten joskus kun ahdistun pelkästä kämpän kaaoksesta, niin palkitsen itteni herkuilla enkä ainakaan siivoa :D

Mä vaan aloin haaveilla ihQ:n elämästä. Mullon nyt niin monta eri ahdistuksen aihetta, etten ennen edes tiennyt että voi tuntua tältä. Kun olis ansassa eikä pääse pois ja tukehtuu.

Noh, kai tää elämä tästä sutjaantuu raiteilleen vielä. Sitten joskus kun ahdistun pelkästä kämpän kaaoksesta, niin palkitsen itteni herkuilla enkä ainakaan siivoa :D
Mitään en tajunnut mutta tule tissisiskoseni niin saat ison :hug:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä