The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30788181:
Vaan olisitteko valmiit jakamaan naisen toisen miehen kanssa :xmas:
Suoraan kysymykseen ihan suora vastaus.

En. Koskaan.

Todennäköisin vaihtoehto on se, että minä poistun paikalta, vaihdan puhelinnumeroni ja lakkaan olemasta olemassa tai tavoitettavissa. Pieni mahdollisuus on olemassa, että vittumaisuuteni herää ja kilpakosijan farkkujen persuksella pyyhitään katua lähimmälle bussipysäkille. Molemmat vaihtoehdot olen toteuttanut.

Epätodennäköinen, mutta yhä teoriassa mahdollinen yhtälö on se, että minullekin sattuu kohtaaminen, jossa tykkääminen on molemminpuoleista eikä siihen väliin muita mahdu.

Vain ne joita rakastan voivat minua satuttaa. Muut voivat korkeintaan tappaa.

Asiankannattajan yöradio jatkuu...

Tuossa laulu jonka olisin tahtonut tehdä...
... mut Pauli teki sen pari vuotta ennen syntymääni.
On käännetty sanoin "maailma ilman rakkautta" ja hyvin onkin.

[video=youtube;A3MyH09BL0o]https://www.youtube.com/watch?v=A3MyH09BL0o[/video]

Huomentapäivää allesammens :wave: :)

Mä yritän häätää noita harmahtavia pilviä hiiteen tuon ihanan auringon tieltä - aamulla sai taas herätä upeeseen kirkkauteen ja kyllä se vain niin on, että - väkisinkin tollainen pirtee keli tarttuu itteensäkin ja huomaamattaan sitä aloittaa päivänsä hymyilemällä koko maailmalle :). Hymy onkin sitä toiseksi parasta puuhaa huulien kanssa ;)...

Hattarapäänä menen näemmä tänäänkin, pientä unohtelemista ollut ilmassa ja keskittymiskyvyn puutosta...muuten, silloin kun tekee sillä älyttömän leveäteräisellä veitsellä juureksien pilkkomishommaa, niin kannattaa ihan oikeesti keskittyä sitten siihen puuhaan eikä erehtyä ollenkaan ajattelemaan yhtään mitään muuta. Muutoin onkin - taDaa! - koko seutukunta :snotty: veressä :ashamed:...ja se sählääminen sen veitsen kanssa käy tosi nopeesti ja huomaamatta, kun se on niin terävä...

Ei hätiä mitiä, siisti vekki tuli vain käteen ja se on paikattu ja eilisen historiaa mutta - säpsäyttipä kivasti tommonen.

Tiistaita kaikki :)! Tää päivä on hyvällä mallilla jo, pientä rutistusta vielä ja se on sitten taas ohi.

Tsemppipotkua laitan antamaan Elastisen Eteen ja ylös
https://youtu.be/DkJkOl4qv0I

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Täällä paistaa aurinko. Mua häiritsee liika valoisuus. Ei saa nukuttua.

Ja nyt suihkuun. Kohta takas. :wave:
No se on kyllä totta, että turhan valosassa ei oikein tahdo saada nukutuksi...onko sulla pimennysverhoa käytössä? Siihen kannattaa kyllä sijoittaa, suosittelen. Meillä on ipanoitten huoneissa pimennysverhot ja hyvä että onkin, koska muuten noi duracellit pomppis aivan liian aikaisin ylhäällä....

Mutta kait toikin on semmonen tottumiskysymys, nyt kun pitkän ja pimeän jälkeen on taas valosampaa, niin meneehän siinä se oma aikansa ennen kuin pää ja kroppa tottuu valon määrään. Ja kun tarpeeksi väsynyt on, niin sitä nyt nukkuu vaikka keskellä laituria auringon paahteessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30788173:
Vaan totuuden nimessä en mie olisi miestä valmis jakamaan toisen naisen kanssa. Mie piän kaikki itelläni :ashamed:.
Mää voisin sopivassa tilanteessa olla kiinnostunu useamman ihmisen suhteesta, tai lähinnä triadista. Mutta siis sellaisesta, jossa kaikki jakaa kaikkien kaa :rolleyes:

Mää voisin sopivassa tilanteessa olla kiinnostunu useamman ihmisen suhteesta, tai lähinnä triadista. Mutta siis sellaisesta, jossa kaikki jakaa kaikkien kaa :rolleyes:
...pelisäännöt kun on kaikilla osapuolilla selkeinä, niin - toihan on ihan just fine :).

Meitä kun on niin moneen lähtöön, niin varmasti jokaiselle myös löytyy ne omat jakamisen linjauksetkin :rolleyes: :)

...mutta mä lähden jakaamaan itteeni ja pirskahtelevuuttani nyt toisaalle :D :wave:

Tuonnempana tiiän, kannattiko vai oisko kuitenki pitäny miettiä useamman kerran :snotty: :D

Pitäkää mukavaa päivää...ja heiiii, ne pilvet hävis tästä hitoksiin ja nyt on aurinko esillä, jeee!! :)
P. Williams - Happy
https://youtu.be/y6Sxv-sUYtM *lähti loikkimaan ja pomppimaan ja kikattelemaan*

No se on kyllä totta, että turhan valosassa ei oikein tahdo saada nukutuksi...onko sulla pimennysverhoa käytössä? Siihen kannattaa kyllä sijoittaa, suosittelen. Meillä on ipanoitten huoneissa pimennysverhot ja hyvä että onkin, koska muuten noi duracellit pomppis aivan liian aikaisin ylhäällä....

Mutta kait toikin on semmonen tottumiskysymys, nyt kun pitkän ja pimeän jälkeen on taas valosampaa, niin meneehän siinä se oma aikansa ennen kuin pää ja kroppa tottuu valon määrään. Ja kun tarpeeksi väsynyt on, niin sitä nyt nukkuu vaikka keskellä laituria auringon paahteessa :)
On makkarissa. Mulla on ovi auki niin valo tulee olkkarin ikkunasta. Olkkarissa on ohuet verhot. Pitää vaihtaa sinne toiset verhot.

9mmm
Huomentapäivää allesammens :wave: :)

Mä yritän häätää noita harmahtavia pilviä hiiteen tuon ihanan auringon tieltä - aamulla sai taas herätä upeeseen kirkkauteen ja kyllä se vain niin on, että - väkisinkin tollainen pirtee keli tarttuu itteensäkin ja huomaamattaan sitä aloittaa päivänsä hymyilemällä koko maailmalle :). Hymy onkin sitä toiseksi parasta puuhaa huulien kanssa ;)...

Hattarapäänä menen näemmä tänäänkin, pientä unohtelemista ollut ilmassa ja keskittymiskyvyn puutosta...muuten, silloin kun tekee sillä älyttömän leveäteräisellä veitsellä juureksien pilkkomishommaa, niin kannattaa ihan oikeesti keskittyä sitten siihen puuhaan eikä erehtyä ollenkaan ajattelemaan yhtään mitään muuta. Muutoin onkin - taDaa! - koko seutukunta :snotty: veressä :ashamed:...ja se sählääminen sen veitsen kanssa käy tosi nopeesti ja huomaamatta, kun se on niin terävä...

Ei hätiä mitiä, siisti vekki tuli vain käteen ja se on paikattu ja eilisen historiaa mutta - säpsäyttipä kivasti tommonen.

Tiistaita kaikki :)! Tää päivä on hyvällä mallilla jo, pientä rutistusta vielä ja se on sitten taas ohi.

Tsemppipotkua laitan antamaan Elastisen Eteen ja ylös
https://youtu.be/DkJkOl4qv0I
aaaah hyvää päiväää kahen ja puolen päivän hammas säryn jälkeen enkelit tosiaan taivaasta hoiti mun hampaaaaaan ja särky on poissa oli viellä juuri ilmankos oli puol naamaa kipeenä voin sanoo että olin ärripurri :) nyt kotona ja pitää mennä voittamaan vip liput tuska festareille liput toki myyn eteenpäin :) saas nähä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä