Aika pitkän sitten vissiin, kun on tässä menny jo semmonen viis vuotta ilman elettäkäänsillä on piiiiiiiiiiiitkän tähtäimen vonkaaminen menossa
Aika pitkän sitten vissiin, kun on tässä menny jo semmonen viis vuotta ilman elettäkäänsillä on piiiiiiiiiiiitkän tähtäimen vonkaaminen menossa
Kärsivällisyys on hyve!!!Aika pitkän sitten vissiin, kun on tässä menny jo semmonen viis vuotta ilman elettäkään
Nii on vonkaamattomuuski, ainaki joissain tilanteissa :kieh:Kärsivällisyys on hyve!!!
Meikäläistä ei kande kysyä.Kuka tulis siivoomaan...mua ei hotsittais.
Ei kysyvä tieltä eksy!!!Nii on vonkaamattomuuski, ainaki joissain tilanteissa :kieh:
Ei siinä muukaan auta : / Kun oot päässy vauhtiin niin käväseppä meilläkiNo kai sit täyttyy huomenna ite siivota kun kukaan ei suostunut:vampire:
Ei eksyvä tietä kysy!!Ei kysyvä tieltä eksy!!!
No niimpä, lapinmies jos eksyy niin se menee kotio...Ei eksyvä tietä kysy!!
Ittehän aloitit!!!Ei eksyvä tietä kysy!!
No en varppina käy kun kerta auteta yhtään :stick:Ei siinä muukaan auta : / Kun oot päässy vauhtiin niin käväseppä meilläki
vaikuttaako nuiden kanssa vängätä?Iltaa :wave: Olipa taas vääntöä muksun kanssa, mutta nyt nukkuu. Nyt aivot vapaalle.
Muistan ensi kerralla, kiitti.vaikuttaako nuiden kanssa vängätä?
käske, valvo, tarkasta
Yritäkkö nää kepillä kannustaa mua siivoomaanNo en varppina käy kun kerta auteta yhtään :stick:
joo jaYritäkkö nää kepillä kannustaa mua siivoomaan
ohhoh172 egee maitokannusta. Lähtee kaivamaan kaapista mummon kannua...
Ai kauhee, mää luulin et porkkanan piti olla hyvä juttu Tuo on pahempi ku keppi :stick:joo ja