voi olla paha rasti tuo pölinä, täällä on nykyään aika hiljasta...ja nyt rupeette kyllä pölisemään ja höpisemään kuten ennenkin
Tai sitten mä ryömin semmoseen koloseen, etten pian takaisin tuukaan.
- ihan kuin pystyisin semmosen katoamisen tekemäänkään...
No jos vanhat merkit paikkansa pitää niin eiköhän ketju nopeasti palaudu raiteilleen.voi olla paha rasti tuo pölinä, täällä on nykyään aika hiljasta
kirahviki ties missä
Sit päivän pähkinän pariin::wave:
Tylsää! Oon siivonnut ja fillaroinut ja vaikka mitä. Tulisi kesä niin voisi olla ulkona palelematta.
:hug:Plääh, harmaa,kylmä ja ankea päivä, luntakin sataa eikä tee mieli ulos lenkille. : /
Kiitti :kiss: toi ilma on jotenkin tosi ankea. Vois vissiin tehä jotain kotonakin, niin mielialakin olisi hyvä, menkat viellä tohon päälle,ni ihana olo.:hug:
Mä kyllä meinaan uhmata keliä ja mennä ulos jonkinlaiselle lenkille jollakin tavalla. Vaikka tosi vilakkaahan tuolla on, aamulla sateli täälläkin lunta hipsitellen. Pitää vain laittaa sopivasti vaatetta päälle ja pitää vauhtia yllä
...daa, että on olotilat kohdillansa kaiken lisäksi ...pistäpä sitten siinä "huumassa" tehden vaikka rapsakat sämpylät, siihen taikinaan voi huolella hiukan tärvätä ihanaa oloansa ....tai säpäkät imuroinnit, ajaa hyvän alkulämmittelyn.Kiitti :kiss: toi ilma on jotenkin tosi ankea. Vois vissiin tehä jotain kotonakin, niin mielialakin olisi hyvä, menkat viellä tohon päälle,ni ihana olo.
Mukavaa kelin uhmaamista
Näin kyllä...irvistit vielä päälle.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30778326:Hehee hähää
niinkö?Näin kyllä...irvistit vielä päälle.
ja vielä isosti.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30778344:niinkö?
Herra Xän puhelinmuistio taitaa olla melko ohut?Ei jessus!
Ja toi X ei nyt tarkota exä exää. Laiton vain tyyliin herraäx.
Itte itteäni lainaaten, mutta tämä siis on ratkaistavissa.Sit päivän pähkinän pariin:
Jakaja laittaa eteesi kolme korttia kuvapuoli alaspäin. Kaksi ässää ja daamin.
Osoittamalla jotain korteista sinun pitää yhdellä kyllä/ei kysymyksellä onnistua nostamaan ässä.
Mutta, jos osoitat ässää jakaja vastaa totuudenmukaisesti, mutta jos osoitat daamia jakaja saattaa puhua totta tai valehdella.
No todella avutonta etten sanois. Kuvitteleeko se että tollanen taktiikka auttais? ja oli taktiikka mikä tahansa niin se mitä sillon tapahtu niin oikeestiko luulee että unohtaisin.Herra Xän puhelinmuistio taitaa olla melko ohut?
Eikä o hoksottimetkaan sitä vikkelintä sorttia jos menee pari vuotta? sen hoksimiseen, että pari vuotta? sitten tapaamani Tinkuliini vois sittenkin olla gauheen kiinnostava.
Yrityksestä ei pidä rankaista, mut on toi aikas avutonta.
Entäs jos se onkin oikeasti pahoillaan ja halusi kertoa sen sulle kun on omatunto alkanut soimata.No todella avutonta etten sanois. Kuvitteleeko se että tollanen taktiikka auttais? ja oli taktiikka mikä tahansa niin se mitä sillon tapahtu niin oikeestiko luulee että unohtaisin.
Varmaan on puute kova.
Entäs jos se onkin oikeasti pahoillaan ja halusi kertoa sen sulle kun on omatunto alkanut soimata.
(kai mies nyt pillua saa helpomminkin kuin anteekspyytelemällä eksiltä)
Perkules. Mulla on mennyt monta kolmejalkaista sivu suun kun en oo moista älynnyt.kaikkea kannattaa koittaa, ei sitä koskaan tiiä mistä lohkeaa
Ei se oo mun exä.Entäs jos se onkin oikeasti pahoillaan ja halusi kertoa sen sulle kun on omatunto alkanut soimata.
(kai mies nyt pillua saa helpomminkin kuin anteekspyytelemällä eksiltä)