The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...hei, te kaikki ihanat ihmiset...:kiss:

Ekaksi - kiitos haleista, tulivat/tulevat kovasti tarpeeseen. Ja sitten - mun puolelta tulee nyt anteeksipyyntöä :ashamed: - kaadoin teijen kaikkien niskaan tämän...

Joo, ei näin. Eikä tässä selittelyt mitään...mutta tulipahan nyt tehtyä ja.

No. Itkeny oon ja tuun varmaan vieläkin itkemään. Pää ei tätä tajua eikä atomeiksi mäsähtänyt sydänkään mutta pakkohan se on vain saada sanotuksi että...taivaan kannen tuolle puolen vilahti aivan liian suuren sydämen ja herkän sielun omaava ihminen, aivan liian aikaisin...

Mutta. Ihana kun te ootte pöpisemässä ja hölisemässä :) ja siinä/siellä/tässä...himppasesti helpottaa olotilaa kun en kuitenkaan oo tavallaan yksin...vaikka siis täällä itekseni oonkin...

Ootte oikeesti mahtavaa porukkaa. Ootte ihania. Sä oot. Kiitos siitä :)

...ja jatkakaa huulen heittoa ja läpändeerusta ja..oli vaan pakko tulla sanomaan teille.

...kiitos taas :kiss: :hug:...

Ja koska mä en ehtinyt sanoa...niin sanon sitten teille, että

Oot kaunis ja ihana ja niin hieno persoona. Ja siksi niin tärkeä. Koska sä oot sä. :heart:

...ja mä häröilen täällä taustalla, koskapa sössin nyt urakalla :snotty:...mutta just keep on talking :)

IhQ
Huomenta!

Ja voimia vielä Kattiselle :hug:

Meillä tapahtui kummia tänä aamuna. Miehen kello soi kuuden maissa ja se nousi melkein samoin tein ylös, ennen minua, ilman että sillä on töihin menoa!

...kuulkaas te ihanat rakkaat ruttanat :heart:...

Iso kiitos.

Päivä kerrallaan hengitellen - ja tänään kun aurinkoa ei näy mailla eikä halmeilla onkin hyvä mennä aurinkolasit silmillä! - ja ikävään tottuen. Mutta - isot itkut itketty - tekipä yön tunteina kamalan hyvää - ja nyt askelta vain eteenpäin, niin K:kin tahtoo mun tekevän :).

Joten - päätä pystyyn ja..! :)

Narttunen - isot tsempit muuttuneeseen toimenkuvaan! Mutta tiiätkö mitä, sä niin oot just se oikee ihminen paikkaamaan tilannetta ja kääntämään sen loisteliaaseen voittoon - näytä mistä se kana pissii :)!

Loppuun laitan...vaikka ei ehken pitäis..mutta laitan nyt kuitenkin...virheistä viis mutta tässäpä tätä...

...I'm gonna hold my head
up and high
while I watch, watch the bright and
blue Sky
I know I'm gonna miss you so
and it feels so hard of letting you go
But I do know I'm gonna be all right
'cos you'll be forever by my side

I'm gonna hold my head up and
high
and I'm gonna be just all right

I know you will watch over me
and I will keep you near...next to my heartbeat...

:heart: :)

Keskiviikkoa kaikille :kiss:....!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä