Joo tuo semmonen jätti isoYleensä noi reissut on sen verran aikataulutettuja, että ehtii lentokentältä napata tobleronen. Kelpaako?
Joo tuo semmonen jätti isoYleensä noi reissut on sen verran aikataulutettuja, että ehtii lentokentältä napata tobleronen. Kelpaako?
Harva uskaltaa... :snotty:
:saint:Harva uskaltaa... :snotty:
Iltaa pulu :kiss:Iltaa mussut :wave:
oi ei, katkeria nuoruusmuistoja[video=youtube;l3ueAg9GXx4]https://www.youtube.com/watch?v=l3ueAg9GXx4[/video]
veispuukissa ootellaan että sää saavut paikalleMissäs kaikki luuraa?
Mää oon vielä pitäny kiksuttimen talviunilla. Ei oo kivaa jos palelee.ai niin, kävin tänä vuonna ekaa kertaa ajamassa mun pyhäautolla, se lähti käymään 2sek starttauksen jälkeen ja pelas muutenki ku puikki
jopa ilimat oli pysyny rattaissa
olkaatten sitten keskenänne,minen sinne tuu.veispuukissa ootellaan että sää saavut paikalle
emmääkään oo vielä mopolla ajanu, sen verran kokkeilin että lähteekö sekkään käymäänMää oon vielä pitäny kiksuttimen talviunilla. Ei oo kivaa jos palelee.
en oo ikinä ees olettanu että sää tulisit kallepäätalo-ryhmäänolkaatten sitten keskenänne,minen sinne tuu.
Pikkusen oon kyllä huolissani, ei oo vielä tullut semmosta poltetta baanalle. Nyt kun tuosta käynnistymisestä puhuit, tuli mieleen että aika sama käynnistyykö vai linkaseeko maata kiertävälle radalle :Oemmääkään oo vielä mopolla ajanu, sen verran kokkeilin että lähteekö sekkään käymään
läks, on nuo ruiskukonneet siitä helppoja
nyt jo?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30777046:Iltapimppien aika :wave:.
Ei ehi palstailla ku eka piti opiskella ja nyt pittää salille.Missäs kaikki luuraa?
jos jaksaa ladata akun niin takuulla lähteePikkusen oon kyllä huolissani, ei oo vielä tullut semmosta poltetta baanalle. Nyt kun tuosta käynnistymisestä puhuit, tuli mieleen että aika sama käynnistyykö vai linkaseeko maata kiertävälle radalle :O
Aikanen lintu madon nappaanyt jo?