The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Hirviällä hötäkällä nousin ylös että ollaan pommiin nukuttu, ja aamupalaa pöytään, muksuille vaatteita ja hoitolaukkuun tavarat kasaan että keretään neuvolaan.
Ja se aika onkin vasta huomena. Phuh.

No eipä mitä, istunpa persiilleni ja juon kupposen ihan rauhassa :D

Pikainen kurkistus ja ennen kaikkea pirteen tiistain toivotukset teille kaikille :)!

Lintujen sirkutukseen ja aamuauringon kutitukseen sai herätä, siinä se tämän päivän aloitus olikin kauneudessaan :). Perinteiset kiireet ja pienet hepulit ja hoputukset, vaan niin selviydyttiin eteiskaaoksesta uloskin.

Jatketaan päivän rutistamista, mä saankin sitten iltapäivästä toimia tiukkanutturaisena kotiopettajattarena :D...ei vais uhkailu, kiristys ja lahjonta saa toimia tuon yhden koulaisen paikallaan pitiminä kun kokeisiin pitäs lukea... Tylsäähän se on mutta viimeisiä viedään ja joo, tiiän että mieluummin sitä pärrää ja fillaroi kavereiden kanssa... Enköhän mä jotain keksi houkuttimeksi tuolle rutistukselle...

Mutta - mie hilpasen matkoihini :wave:
Tästä potkua päivään - tätä kohti mennään:
Calvin Harris - Summer
https://youtu.be/ebXbLfLACGM

IhQ
No just. Kuukauden vanha mikro meni rikki.
Laitoin ruuan lämpiämään, ja n.10 sek päästä alkaa kuulumaan rätinää ja mikrossa salamoi sisällä. Ovi auki ja johto seinästä..hirvee haju, semmonen sähkönen palaneen käry..:x

Pitäs tulostaa kuitti ja viedä se paska kauppaan takas. En jaksas.

No just. Kuukauden vanha mikro meni rikki.
Laitoin ruuan lämpiämään, ja n.10 sek päästä alkaa kuulumaan rätinää ja mikrossa salamoi sisällä. Ovi auki ja johto seinästä..hirvee haju, semmonen sähkönen palaneen käry..:x

Pitäs tulostaa kuitti ja viedä se paska kauppaan takas. En jaksas.
Se on ärsyttävää! Ja sit sekin, ettei siitä saa mitään hyvitystä, vaikka joutuisi kauempaakin matkaamaan näyttämään hajonnutta vempainta.

Ennen sentään osattiin tehdä kestäviä laitteita.

..kattoko kukaan eilistä Risteyksessä- ohjelmaa? Siinä oli dramatisoitu Jonne Aaronin vaikuttavin tapahtuma elämässä...ja tiiättekö, se jotekin kolahti hirveen syvälle.

Että loppujen lopuksi kaikki on kiinni pienistä asioista ja siirroista ja liikeistä. Ne on niitä mitkä merkkaa isosti. Sattumuksia. Mutta kantavia sellaisia.

Pienestä se olis ollut kiinni, ettei näin suurta ja kaunista olisi syntynytkään
Negative - Believe
https://youtu.be/Hwt2HA2ZD_w

...ja se että niin sulla kuin mullakin voi olla pienistä merkityksellisistä asioista elo kiinni, saati että muiden. Jo yksi hymy - aattelepa oikeesti!! - voi pelastaa jonkun päivän suuresti, ellei jopa elämänkin. Eli kun seuraavan kerran olet liikenteessä missä tahansa, niin katso oikeesti ympärilles ja lähetä vastaantulijalle se häikäisevin, onnellisin ja rohkaisevin hymys mitä ikinä onkaan. Koska se on iso asia.

Ja. Kerro - yritä ainakin - kerran päivässä sanoa jollekin läheiselles tai kaverilles tai tuttavalles...että hän on tärkeä ja merkityksellinen ja arvokas ja ihmeellinen :heart:. Koska ikinäkoskaanmilloinkaan et voi tietää, ehditkö niin sanomaan.

Mä en ehtinyt.

Tästä tulee niin pitkä ja vaikee ja hankala loppupäivä - onneksi on noi ipanat :heart: - mutta yönseutu...

Mä hajoon.

Voiettämäkärsin! :mad:

"Kuule Pitsi nyt on semmonen tilanne että sun kollegas on kolme viikkoa saikulla ja sä lähet to-aamuna Rotterdamiin kokoukseen"
Onhan tossa reilusti varoitusaikaa...

Mulle kävi kerran sillai, että menin duuniin viis vaille yhdeksän, niin apulaisjohtaja oli vastassa ja sanoi, että pomoni on sairaana ja hänen pitäis vetää kurssipäivä tossa yläkerran luokassa. Se alkaa yhdeksältä joten vielä ehdit. Hauskaa päivää.

IhQ
Kattiselle iso :hug: Niin viisaita, ja koskettavia sanoja taas.

Kyllä sen huomaa itekin jos joku tulee hymyillen vastaan niin omakin olo kirkastuu vähäsen.

Ite en sano tarpeeksi usein läheisille että rakastan tai et ne on tärkeitä. En vaan jotenkin osaa ja tiedän että joku päivä vielä kadun sitä ja paljon.

IhQ
Oon muuten töissä huomannut, etenkin yksi hirmu ujon oloinen henkilö, on siellä pajatoiminnassa päivittäin mukana..alkuun se vaan äkkiä sujahti omaan "työpisteeseensä", jos niin voi sanoa.
Mutta mie istun toimistossani siinä matkan varrella, toivotan kaikille ohimenijöille huomenet ja myös tuolle sujahtajalle, joka aamu. Se ei vastannut aluks mitään, saattoi vilkaista pikaisesti ohimennessään.
Mut nykysin se sanoo miulle huomenta.:)

Yleensäkin jo tuo huomenien toivottaminen on miusta mukava "tapa". Näkee että ihmiset huomaa/huomioi toisen edes noinkin pienellä asialla. Ja kun sen tekee hymyillen niin aina parempi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä