Kerro heti mitä arvelet : /veikkaan että se olis jotain semmosta mikä ei passais lainkaan meikän habitukseen
Kerro heti mitä arvelet : /veikkaan että se olis jotain semmosta mikä ei passais lainkaan meikän habitukseen
Kyä se pittää koko perhe pussata jos sille tielle lähtee *nyök*Mut miehensä vois saada kohtauksen. Äläkä sano, että moiskauta miestäkin, sit se vasta kohtauksen saiskin.
ujona maalaispoika kieltäydyn spekuloimasta moisilla perversioillaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30775133:Kerro heti mitä arvelet : /
Sun pitää asiaa kokeilla. Raportoit sitten ketjuun, äläkä pihistele yksityiskohdissa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30775113:Mitähän tapahtuu jos vetää banaaniöverit
Kuitenkin siellä ilottelet mielessäsi moisilla perverssioillaujona maalaispoika kieltäydyn spekuloimasta moisilla perversioilla
Oli varmasti pilaantuneita ostereita osa : /Sun pitää asiaa kokeilla. Raportoit sitten ketjuun, äläkä pihistele yksityiskohdissa.
Mut mun vissiin pitää vältellä myös karjalanpiirakoita?
Sen sijaan ostereiden teho on suuresti ylimainostettu. Kerran söin tusinan ja vaan seittemän toimi!
oon sen verta siveellinen että ei kävis mieleenkäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30775218:Kuitenkin siellä ilottelet mielessäsi moisilla perverssioilla
Hyvinkö nyplääoon sen verta siveellinen että ei kävis mieleenkään
pohdin lähinnä pitsinnypläystä ja sen sellasta
Pitsi on varmasti imarreltu...oon sen verta siveellinen että ei kävis mieleenkään
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30775234:Hyvinkö nyplää
Rohkeasti vain tuumasta toimeenmää vasta pohdin sitä
oliko ne mun mitat pakko kaikelle kansalle paljastaa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30775247:Rohkeasti vain tuumasta toimeen
:ashamed:oliko ne mun mitat pakko kaikelle kansalle paljastaa?
Tahtoo kylmäsavulohta ja suklaataMää lähren kauppaan, tahtooko joku jotain sieltä? :wave:
Öitä. Nuku hyvin.Nukkuaika, öitä!
*yoink*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30775280:Tahtoo kylmäsavulohta ja suklaata
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii |O*yoink*
Voit pitää suklaan :xmas:
Erikoinen yhdistelmä, mut tossa ois sit *heittää kylmäsavulohella ja suklaalla*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30775280:Tahtoo kylmäsavulohta ja suklaata
Awww... kiitos :kiss:Erikoinen yhdistelmä, mut tossa ois sit *heittää kylmäsavulohella ja suklaalla*
[IMAGE]https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/11150592_10152819911136527_5632383633431509249_n.jpg?oh=e9ecf93da7c2bfe13edc7eea90a5ed2e&oe=55A405C9&__gda__=1436967862_d56ee49c05e4a5ec8386f13fade25770[/IMAGE]Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30775113:Mitähän tapahtuu jos vetää banaaniöverit
:Ooon sen verta siveellinen että ei kävis mieleenkään