:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30774733::kiss:
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30774733::kiss:
Majuri aloitti.No jopas tääl on pusuteltu
Mie oon koittanu keksiä jotain järkevää tekemistä mut ei oikeen lähe. Kävin vaatehuonettakin vilkuilemas vähän et jos sieltä kaivelis myytäväks tavaraa mut en jaksanu sitäkään niin et olis hyötyä ollu.
Miten voi vahingossa?Voi eiiii, mie oon niin nolo!
Tuli sitten vahingossa ehdoteltua jätskiautokuskille...:ashamed: tai niin se varmaan käsitti sen.
Pyysitkö siltä puikkoa imastavaksiVoi eiiii, mie oon niin nolo!
Tuli sitten vahingossa ehdoteltua jätskiautokuskille...:ashamed: tai niin se varmaan käsitti sen.
Nokun lapset halus välttämättä jätskiautolle, menin sit siihen mukaan vahtimaan ettei ne laita kaikkia rahojaan..kotilökäreissä ja takki vaan päällä, ulkona pikkasen viileetä ja halusin vaan äkkiä takas sisälle.Miten voi vahingossa?
No en onneksPyysitkö siltä puikkoa imastavaksi
Ei oo ihmisen hommaa aikaiset aamut |OBlöörgh nukuin sit jumalattomat päiväunet |O Ei oo mun juttu tuo seiskalta nouseminen...
Vaadimme parempia oikeuksia yöihmisille |O :kieh: Onkohan kukaan hoksannut ottaa tuota vaaliteemaksiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30775050:Ei oo ihmisen hommaa aikaiset aamut |O
Ei varmaan ole kukaan tajunnut pitää meidän pienien puolta :kieh:. Alamme siis valmistautumaan ensi kierrokselle ja olemme itse ehdokkaina .Vaadimme parempia oikeuksia yöihmisille |O :kieh: Onkohan kukaan hoksannut ottaa tuota vaaliteemaksi
NiiMajuri aloitti.
Kevätkö se siellä mieltä kutkutteleeAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30775074:Nii
:kiss:
KlementiinimyrkytysAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30775078:Kevätkö se siellä mieltä kutkuttelee
Klementiiniövereistä tulee pusutauti :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30775079:Klementiinimyrkytys
NiiKlementiiniövereistä tulee pusutauti :O
Eiks tommoinen julkinen pussailu o aika paheksuttavaa?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30775074:Nii
:kiss:
Pitää vissiin jättää klementiinit syömättä.Klementiiniövereistä tulee pusutauti :O
Moiskautat sitä naapuria kans ni eiköhän se lepy :kiss:Pitää vissiin jättää klementiinit syömättä.
Kun täällä ei o ketään ketä pussata, niin ton taudin iskiessä kävisin sit varmaan pussaamassa naapurin koiraa. Vois naapuri ihmetellä, eikä taitais uskoa jos sanoisin, että tää johtuu siitä kun tuli syötyä muutama klementiini.
on seEiks tommoinen julkinen pussailu o aika paheksuttavaa?
:O :O :OKlementiiniövereistä tulee pusutauti :O
Mut miehensä vois saada kohtauksen. Äläkä sano, että moiskauta miestäkin, sit se vasta kohtauksen saiskin.Moiskautat sitä naapuria kans ni eiköhän se lepy :kiss:
veikkaan että se olis jotain semmosta mikä ei passais lainkaan meikän habitukseenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30775113:Mitähän tapahtuu jos vetää banaaniöverit