Mie alan valmistautuu nukkuhommiin. Aamulla taas kuudelta ylös.
Miks viikonloput menee aina niin nopeeta???
Öitä kaikki ja kauniita unia! :kiss: puspus.
...kun on kivaa, niin aika lentää
Kauniita unikuvia :kiss:
Mie alan valmistautuu nukkuhommiin. Aamulla taas kuudelta ylös.
hyvää yötäMie alan valmistautuu nukkuhommiin. Aamulla taas kuudelta ylös.
...ja me niin taijetaan se tietääkin :kiss:...*viskaa sen sammakon takaisin mikä lensi puseron kauluksesta sisään*Vaik me pojat kuinka sanotaan ja salaseurassa vannotaan, että tytöt on YÖK, niin se ei pidä paikkaansa.
Älä viitti. Väkivallan kasvot ei o koskaan kauniit.eläs nyt. katotaas sodan kasvoi.
niin marssijärjestystä ei tarttis jos me vaan joskuss uskalettais heittää sitä haluavat keskenään painimaan.Älä viitti. Väkivallan kasvot ei o koskaan kauniit.
Silti toivon, että olen marssijärjestyksessä edellä kumpaakin poikaani.
Eikä tarvi ees ajaa ihan kaikkia pois, riittää ku laittaa tämmösen kärttyselle keski-ikäselle ämmälle sopivan kanalinnunpepa-kampauksenAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30773444:Kajuksi ajamine auttaa tuohonkin vaivaan :attn:
Mutta ne poikasi (en nyt tiedä ovatko käyneet jo varusmiespalveluksessa) ovat paljon kykenevimpiä raskaaseen palvelukseen kuin sinä.Älä viitti. Väkivallan kasvot ei o koskaan kauniit.
Silti toivon, että olen marssijärjestyksessä edellä kumpaakin poikaani.
Vittumaisuuteni paikkaa jokaisen fyysisen puutteeni.Mutta ne poikasi (en nyt tiedä ovatko käyneet jo varusmiespalveluksessa) ovat paljon kykenevimpiä raskaaseen palvelukseen kuin sinä.
Itehän olen siinä asemassa että jokatapauksessa olen niitä ensimmäisiä sielä vaikka noin niinkuin iän puolesta en normireserviläisenä kelpaiskaan mutta sota tarttee ammattilaisia myös.
Oi vitsi, onpa maisemat ja tunnelmat kohdallaan...värisävyt ja kaikki ! Kaunis kuva!tää siis
ja lauseOi vitsi, onpa maisemat ja tunnelmat kohdallaan...värisävyt ja kaikki ! Kaunis kuva!
..aaa..."someday soon"...niin, asiat etenevät omalla painollaan ja tavallaan...joskus joutuu odottamaankin mutta sehän vain kasvattaa sitä odottamisensa riemua ...ja lause
Meinasin just suositella tuoretta inkivääriä siihen sitruunan lisäksi/tilalle...ja hyyyyyiiii, kun se on hyvää tää mun sitruunajuomani ! Oikeesti, yhden sitruunan mehu just puristettuna - se tuoksukin!!! - ja sitten kuumaa vettä (mulla enää mitään sitruunateetä oo tässä talossa, loppasuuna olen ollut) ja hunajaa...oisin laittanut inkivääriäkin mutta...se on kaupassa.
Tälläpä menen, jos lämpenisin edes hiukan...
Joo, kovasti mäkin sitä tuolla keittiössä jääkaapista etin mutta kun onkin päässyt loppumaan enkä sitten ole tajunnut kaupasta hankkia tilalle sitä...tyypillistä meininkiä, sitä mitä tartteis justnytheti, niin eihän sitä oleMeinasin just suositella tuoretta inkivääriä siihen sitruunan lisäksi/tilalle
On niin pääsee murisemaan ankeeta maanantaita ...Onks pakko alottaa taas arki huomenna :headwall: