The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Älä viitti. Väkivallan kasvot ei o koskaan kauniit.

Silti toivon, että olen marssijärjestyksessä edellä kumpaakin poikaani.
Mutta ne poikasi (en nyt tiedä ovatko käyneet jo varusmiespalveluksessa) ovat paljon kykenevimpiä raskaaseen palvelukseen kuin sinä.
Itehän olen siinä asemassa että jokatapauksessa olen niitä ensimmäisiä sielä vaikka noin niinkuin iän puolesta en normireserviläisenä kelpaiskaan mutta sota tarttee ammattilaisia myös.

Mutta ne poikasi (en nyt tiedä ovatko käyneet jo varusmiespalveluksessa) ovat paljon kykenevimpiä raskaaseen palvelukseen kuin sinä.
Itehän olen siinä asemassa että jokatapauksessa olen niitä ensimmäisiä sielä vaikka noin niinkuin iän puolesta en normireserviläisenä kelpaiskaan mutta sota tarttee ammattilaisia myös.
Vittumaisuuteni paikkaa jokaisen fyysisen puutteeni.

Toivon, että poikani kutsutaan vasta kun minut on saatu hengiltä.

..voi morjens vaan, näinköhän oon muuten tulossa kipeeksi |O : /...ihan tuntuu tukkoisuus hiipivän ja varpaat on ihan jäässä villasukista huolimatta...

Eikä tartteis nyt tulla eikä olla kipeenä, ens viikko menee muuten ihan...sanomiseksi.
Mä lähden tekemään jotain sitruunateetä, jos se vähän jeesais...

• Tykkää
Reactions: 9MM
...ja hyyyyyiiii, kun se on hyvää tää mun sitruunajuomani :)! Oikeesti, yhden sitruunan mehu just puristettuna - se tuoksukin!!! - ja sitten kuumaa vettä (mulla enää mitään sitruunateetä oo tässä talossa, loppasuuna olen ollut) ja hunajaa...oisin laittanut inkivääriäkin mutta...se on kaupassa.

Tälläpä menen, jos lämpenisin edes hiukan...

...ja hyyyyyiiii, kun se on hyvää tää mun sitruunajuomani :)! Oikeesti, yhden sitruunan mehu just puristettuna - se tuoksukin!!! - ja sitten kuumaa vettä (mulla enää mitään sitruunateetä oo tässä talossa, loppasuuna olen ollut) ja hunajaa...oisin laittanut inkivääriäkin mutta...se on kaupassa.

Tälläpä menen, jos lämpenisin edes hiukan...
Meinasin just suositella tuoretta inkivääriä siihen sitruunan lisäksi/tilalle :D

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Meinasin just suositella tuoretta inkivääriä siihen sitruunan lisäksi/tilalle :D
Joo, kovasti mäkin sitä tuolla keittiössä jääkaapista etin mutta kun onkin päässyt loppumaan enkä sitten ole tajunnut kaupasta hankkia tilalle sitä...tyypillistä meininkiä, sitä mitä tartteis justnytheti, niin eihän sitä ole :D

Jos mä tällä jotenkin kärkeä ottaisin pois...täytyy vain toivoa :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä