Sama juttu. Paitsi jos on just laittanu huulirasvaa..Mahdollisuuksien mukaan usein vapaana, kiitos
Tuuli ja tuiverrus pitää tuntua hiuksissa asti ja pitää päästä koukkaamaan omia hiuksiaan suustansa pois ...
Sama juttu. Paitsi jos on just laittanu huulirasvaa..Mahdollisuuksien mukaan usein vapaana, kiitos
Tuuli ja tuiverrus pitää tuntua hiuksissa asti ja pitää päästä koukkaamaan omia hiuksiaan suustansa pois ...
"Aivan kaikki eivät kirjettä kuitenkaan saa. Puolustusvoimien mukaan esimerkiksi vankilassa olevat tai ulkomailla vakituisesti asuvat reserviläiset sekä varusmiehet jäävät paitsi. "Mun tuskin tarttee odottaa kumpaakaan?
Rynkkyä ja raskasta sinkoa lukuunottamatta kaikki kalusto mihin mut on koulittu tai mitä vastaan mut on koulittu on jo romutettu.
Miinanpolkijaksi en lähde.
ai mä pääsin kenraalin autokuskiks on hyvä lämmitellä lampaan taljalla pyllyään ku mosurit kulkee vieressä niin että muta roiskuu. Väli tauoilla me sitten naukkaillaan vuosikerta konjakkia ja suunitellaan jonkun kukkulan valtausta.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30773422:Suomessa on ihan riittävästi sivareita miinanpolkijoiksi, jotka määrätään sodan tullen pakolliseen palvelukseen vaikkeivat ole armeijan koulutusta saaneetkáan
huuli rasvaa lettiin?Sama juttu. Paitsi jos on just laittanu huulirasvaa..
Kyllä on, mutta ei se tarkoita että kaikki muut on unohdettu. Tappiot pitää korvata ja ne korvataan näillä muilla reserviläisillä.sodan ajan armeijahan oli 240k miestä.
Eiku huuliin tietty, ja sit tulee tuulenpuuska ja lennättää kaikki hiukset suuhun/huuliin kiinni. Se ei oo kivaa.huuli rasvaa lettiin?
onkse se rasva niin voimakasta sitten?Eiku huuliin tietty, ja sit tulee tuulenpuuska ja lennättää kaikki hiukset suuhun/huuliin kiinni. Se ei oo kivaa.
Kajuksi ajamine auttaa tuohonkin vaivaan :attn:Eiku huuliin tietty, ja sit tulee tuulenpuuska ja lennättää kaikki hiukset suuhun/huuliin kiinni. Se ei oo kivaa.
toi oli valion, mutta yleensä tykkään eniten lidlin jäätelöistä. vanilja maistuu enemmän vaniljalle ja niin edelleen. ingmanista mulle tulee mieleen kasvirasvakura ja mun jäätelön täytyy olla kermajäätelöö.joo se tuubi maistuu schaiselle herkku trio on mun lemppari noista petus jätskeist
mut kyssäri sulle mikä niistä kolmesta triosta on paras?
siis kaikki on mansikka suklaa vanilia. lidl. ingman vai valio?
Loistava idea!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30773444:Kajuksi ajamine auttaa tuohonkin vaivaan :attn:
valion on paras ku siinä on niitä suklaa rakeita lidlin on ihan ok ja onhan sitä kaks litraa verrattuna yhteen litraan ja halvempi mut se rae suklaa tekee siitä itelle parhaimmantoi oli valion, mutta yleensä tykkään eniten lidlin jäätelöistä. vanilja maistuu enemmän vaniljalle ja niin edelleen. ingmanista mulle tulee mieleen kasvirasvakura ja mun jäätelön täytyy olla kermajäätelöö.
...mutta sitten teiltä pojilta jäis tyttöjen hiuksista vetämisen hauskuus välistä...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30773444:Kajuksi ajamine auttaa tuohonkin vaivaan :attn:
Ainahan voi läiskiä kämmenellä peffalle jos tukasta ei saa kii...mutta sitten teiltä pojilta jäis tyttöjen hiuksista vetämisen hauskuus välistä...
Mites paheksuttavaa se sitten olis ?!
..ja Majuri seivaa aina tilanteen kuin tilanteenAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30773464:Ainahan voi läiskiä kämmenellä peffalle jos tukasta ei saa kii
Miks tarvii olla vikkelät kintut, jos haluaa jäädä kii?..ja Majuri seivaa aina tilanteen kuin tilanteen
...tosin sulla täytyy olla myös vikkelät kintutkin
Mä olen vieläkin ihan pätevä joukkueenjohtajaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30773422:Suomessa on ihan riittävästi sivareita miinanpolkijoiksi, jotka määrätään sodan tullen pakolliseen palvelukseen vaikkeivat ole armeijan koulutusta saaneetkáan
...no kait siinä ensin pitää olla jotain kissa- hiiri- leikkii...ja sitten halutessaan jättäytyä jopa kiinniotettavaksi ja läimäytettäväksiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30773473:Miks tarvii olla vikkelät kintut, jos haluaa jäädä kii?
Ei kai kaikki mut miulla on yks, en muista minkä merkkinen huulirasva joka on tosi tahmasta. Muuten se on tosi jees mut tuulisella ilmalla se ei oo hyvä.onkse se rasva niin voimakasta sitten?
eläs nyt. katotaas sodan kasvoi.Mä olen vieläkin ihan pätevä joukkueenjohtaja
Mut tota marssijärjestystä sopis pohtia. Mikäs järki siinä on, että ensiksi viedään nuoret maan toivot, joilla on elämä edessään?
Kaltaiseni hyvin vittumaiset keski- ikäiset hyypiöt unohdetaan, vaikka kaltaisillani ei olis mitään väliä.
Vaik me pojat kuinka sanotaan ja salaseurassa vannotaan, että tytöt on YÖK, niin se ei pidä paikkaansa....mutta sitten teiltä pojilta jäis tyttöjen hiuksista vetämisen hauskuus välistä...
Mites paheksuttavaa se sitten olis ?!