The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun tuskin tarttee odottaa kumpaakaan?

Rynkkyä ja raskasta sinkoa lukuunottamatta kaikki kalusto mihin mut on koulittu tai mitä vastaan mut on koulittu on jo romutettu.

Miinanpolkijaksi en lähde.
"Aivan kaikki eivät kirjettä kuitenkaan saa. Puolustusvoimien mukaan esimerkiksi vankilassa olevat tai ulkomailla vakituisesti asuvat reserviläiset sekä varusmiehet jäävät paitsi. "

"Ensimmäisen kirje-erän postitus alkaa vapun jälkeen. Viimeisten kirjeiden pitäisi olla vastaanottajilla toukokuun aikana. Karhuvaaran mukaan kirjeen saajat ovat noin 20-60-vuotiaita."

Eli jos olet alle 60v etkä ole vankilassa tai varusmiespalveluksessa niin luultavasti saat kirjeen.

9MM
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30773422:
Suomessa on ihan riittävästi sivareita miinanpolkijoiksi, jotka määrätään sodan tullen pakolliseen palvelukseen vaikkeivat ole armeijan koulutusta saaneetkáan
ai mä pääsin kenraalin autokuskiks on hyvä lämmitellä lampaan taljalla pyllyään ku mosurit kulkee vieressä niin että muta roiskuu. Väli tauoilla me sitten naukkaillaan vuosikerta konjakkia ja suunitellaan jonkun kukkulan valtausta.

joo se tuubi maistuu schaiselle herkku trio on mun lemppari noista petus jätskeist :)

mut kyssäri sulle mikä niistä kolmesta triosta on paras?

siis kaikki on mansikka suklaa vanilia. lidl. ingman vai valio?
toi oli valion, mutta yleensä tykkään eniten lidlin jäätelöistä. vanilja maistuu enemmän vaniljalle ja niin edelleen. ingmanista mulle tulee mieleen kasvirasvakura ja mun jäätelön täytyy olla kermajäätelöö.

9MM
toi oli valion, mutta yleensä tykkään eniten lidlin jäätelöistä. vanilja maistuu enemmän vaniljalle ja niin edelleen. ingmanista mulle tulee mieleen kasvirasvakura ja mun jäätelön täytyy olla kermajäätelöö.
valion on paras ku siinä on niitä suklaa rakeita :) lidlin on ihan ok ja onhan sitä kaks litraa verrattuna yhteen litraan ja halvempi mut se rae suklaa tekee siitä itelle parhaimman :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30773422:
Suomessa on ihan riittävästi sivareita miinanpolkijoiksi, jotka määrätään sodan tullen pakolliseen palvelukseen vaikkeivat ole armeijan koulutusta saaneetkáan
Mä olen vieläkin ihan pätevä joukkueenjohtaja

Mut tota marssijärjestystä sopis pohtia. Mikäs järki siinä on, että ensiksi viedään nuoret maan toivot, joilla on elämä edessään?
Kaltaiseni hyvin vittumaiset keski- ikäiset hyypiöt unohdetaan, vaikka kaltaisillani ei olis mitään väliä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30773473:
Miks tarvii olla vikkelät kintut, jos haluaa jäädä kii?
...no kait siinä ensin pitää olla jotain kissa- hiiri- leikkii...ja sitten halutessaan jättäytyä jopa kiinniotettavaksi ja läimäytettäväksi :D

Muuten toi olis liian iisiä. Rollaattorikisassakin tarttee olla jotenkin liikkuvaiset kintut, jotta ehtii sitten jossain välissä hoitsujakin ohihuristaessaan läimimään :rolleyes: :D..painapas tuo mieleesi :D!

9MM
Mä olen vieläkin ihan pätevä joukkueenjohtaja

Mut tota marssijärjestystä sopis pohtia. Mikäs järki siinä on, että ensiksi viedään nuoret maan toivot, joilla on elämä edessään?
Kaltaiseni hyvin vittumaiset keski- ikäiset hyypiöt unohdetaan, vaikka kaltaisillani ei olis mitään väliä.
eläs nyt. katotaas sodan kasvoi.

[video=youtube;ZqYUZ8h0kTc]https://www.youtube.com/watch?v=ZqYUZ8h0kTc[/video]

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä