"Teemu"
Jos olette molemmat n. 25-30 vuotiaita ja hän on täysin kokematon? Olisiko tämä hirveän outoa?
Oletko sinä sitten neitsyt?Ei haittaisi. Siinä olisi sitten kaksi kokematonta sähläämässä.
Nam!Ei haittaisi. Siinä olisi sitten kaksi kokematonta sähläämässä.
Siis juuri näin. Ainoastaan kakarana aloin "seurustella" ennen seksiä.Ei olisi mahdollista, sillä en rupeaisi seurustelemaan ennen kuin seksiä on harrastettu.
Eli mun _poikaystävä_ ei voisi olla täysin kokematon.
Luulisi, että naisen on helppo löytää seksiseuraa jos vain haluaa.Jep. Kumpikin olisi ihan mielenkiintoista: opetella yhdessä toisen kokemattoman kanssa tai sitten olla jonkun kokeneemman oppilaana.
Suhteita, mitä ihmeen suhteita? Itsellä on ikää 29 vuotta, enkä ole ikinä ollut missään suhteessa tai muutenkaan naisten kanssa tekemisissä "siinä mielessä". Johtuu aivan puhtaasti siitä, että yksikään nainen ei ole ikinä osoittanut olevansa minusta kiinnostunut enkä minäkään kyllä ole kiinnostunut kovin monesta naisesta elämäni aikana (vakavammin en oikeastaan kenestäkään).Ehkä vähän ensin kuulostelisin miksi näin on käynyt. Onko tyyppi jostain uskonnollisista piireistä tai onko hänessä muuten jotain mikä on estänyt suhteita pääsemästä seksiin asti.
Nykyään siis haluat lähteä panemaan ensimmäisen tapaamisen jälkeen.Siis juuri näin. Ainoastaan kakarana aloin "seurustella" ennen seksiä.
No on joo, todella helppoa, jotkut hulluthan jopa maksaa päästäkseen touhuamaan kokemattoman naisen kanssa. :O Mä en kuitenkaan halua seksiä ellen ole ihastunut. Ei siis kelpaa kuka tahansa.Luulisi, että naisen on helppo löytää seksiseuraa jos vain haluaa.
Oletko kertonut kenellekkään olevasi neitsyt?Jep. Kumpikin olisi ihan mielenkiintoista: opetella yhdessä toisen kokemattoman kanssa tai sitten olla jonkun kokeneemman oppilaana.
Kyllä sen kaikki mun lähipiirissä ainakin tietää. En häpeile asiaa, eli kysyttäessä saatan todeta, etten ole koskaan seurustellut eikä ole ollut yhden yön suhteitakaan.Oletko kertonut kenellekkään olevasi neitsyt?
Herra Majuri saa lähteä muille keskustelupalstoille jos tämä ei kelpaa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30773427:
Huomasin että olit vastannut samanlaiseen kysymykseen jo v.2009.Kyllä sen kaikki mun lähipiirissä ainakin tietää. En häpeile asiaa, eli kysyttäessä saatan todeta, etten ole koskaan seurustellut eikä ole ollut yhden yön suhteitakaan.
Yleensä se on miehen tehtävä hakea seuraa itselleen. Eli ei kannata odottaa että naiset tulevat luoksesi.Suhteita, mitä ihmeen suhteita? Itsellä on ikää 29 vuotta, enkä ole ikinä ollut missään suhteessa tai muutenkaan naisten kanssa tekemisissä "siinä mielessä". Johtuu aivan puhtaasti siitä, että yksikään nainen ei ole ikinä osoittanut olevansa minusta kiinnostunut enkä minäkään kyllä ole kiinnostunut kovin monesta naisesta elämäni aikana (vakavammin en oikeastaan kenestäkään).
Olisihan se joskus kiva päästä kokemaan sitä läheisyyttä, kumppanuutta ja seksiä sekä saada lapsia, mutta minkäs teet kun niitä sopivia naisia ei vaan ilmaannu.
Millään tavoin vammainen, sairas tai susiruma en myönnä olevani, vaan aika lailla normaalien kirjoissa sekä fyysisesti että psyykkisesti.