The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää en sais ikinä aikaan sukkia, vaikka ois kyllä mahtavaa osata. Muistan kans jonku kämäsen patalapun; siihen reunaan piti virkata jtn hiton nypyköitä, ne meni niin tiukalle et kuroutu pussiksi koko lappu. Nirkkoja! Nirkkoihin kaatu mun patalappu :LOL: :D

• Tykkää
Reactions: Bitch
Mää en sais ikinä aikaan sukkia, vaikka ois kyllä mahtavaa osata. Muistan kans jonku kämäsen patalapun; siihen reunaan piti virkata jtn hiton nypyköitä, ne meni niin tiukalle et kuroutu pussiksi koko lappu. Nirkkoja! Nirkkoihin kaatu mun patalappu :LOL: :D
..ja sitten päivän dilemma - mikä ihme ja kumma on nirkka??!! ikinäkoskaanmilloinkaan kuullut :O

..nurkista sitäkin enemmän :D

...ja mulle tuli tähän kainaloinen kiehnäämään liki ja selVittelemään mun hiuksia :heart:

Sitten tuli totista naamaakin: - Äiti...sulla on kylmät kädet....mä lämmitän ne yhtä lämpimiksi kuin siun sydänkin on....

Ja nyt mä oon tässä sitten ihan silmät vesissä ja pumppu tärviöllä :heart:...ihana ipana :heart:

Viimeksi muokattu:
Kouluaikainen trauma...tein villaliivin, josta ehkä vauvan pää olisi mennyt läpi. Ope käänteli ja väänteli työtä ja kysyi sarkastisesti, että ihanko ohjetta osasit noudattaa...
Mä olin joskus kymppivanhana (siis eilen?) "käsitöissä" ennenkuin sai valita siirtyykö "veistoon". Mä muistan ikuisesti sen kaulaliinan, josta ei tullut kaulaliinaa ja maikka kysyi, että mikä toi on? Mä vastasin kiiruusti, että "vauvan leukalappu". Sain kiitettävän arvosanan.

• Tykkää
Reactions: IhQ ja FreezeCat
https://www.youtube.com/watch?v=Cvf-2OTQW0Q

ja meressä tulevaisuudessa ennen kuin pimeys valtaa maan saa auringon lapset nauttia onnestaan :)

...no tää nyt on niin ihuna :heart:....

...ja mie hilpasen nukuttamaan näitä nökkösiä, sikäli mikäli tästä tulee nyt yhtään mitään kun tää yksi ihana on tainnu kasvaa ja hieroa ittensä kiinni mun käpälään :D..kun sitä nyt pitää lämmittää...

Menee akrobaattiseksi suoritukseksi, voi veljet sentään...:D

Kuinkahan moni mies on saanut sen reserviläisten kirjeen? Oma puolisko ei ole sitä vielä saanut ja odottaa sitä.
Tulevat toukokuussa.

"Mikäli joku niistä 900 000 reserviläisestä, jonka kuuluisi kirje saada, ei sitä kuitenkaan toukokuussa saa, puolustusvoimat kehottaa omaan aktiivisuuteen. Sodan ajan sijoituksen selvittämiseksi tai yhteystietojen päivittämiseksi voi olla yhteydessä aluetoimistoon. "

Nirkko:nirkkoja :D Siis tommosia nyppyjä tuossa reunassa.
Hahaaa...suomenkielikin heitti samalla häränpyllyä kun tota sanaa tavasin :D

Juuei, ei onnistuisi tommoset hyppelyt millään kepakolla. Saa riittä ihan vaan mun tekemät keväthyppykirmailut :D...naapurin isännällä tulee olemaan tässä kevään edetessä niin hauskaa että taas elinikää vaan karttuu :D

• Tykkää
Reactions: Mythago
9MM
...no tää nyt on niin ihuna :heart:....

...ja mie hilpasen nukuttamaan näitä nökkösiä, sikäli mikäli tästä tulee nyt yhtään mitään kun tää yksi ihana on tainnu kasvaa ja hieroa ittensä kiinni mun käpälään :D..kun sitä nyt pitää lämmittää...

Menee akrobaattiseksi suoritukseksi, voi veljet sentään...:D
saatko kädet suorilta jaloilta lattiaan mää saaan :)

Puolustusvoimat lähettää tänä keväänä 900 000 reserviläiselle kirjeen missä kerrotaan sodanajan tehtävä.
Kertausharjoitukset nostetaan tänä vuonna normaalille tasolle eli noin 18000 miestä/vuosi.
Mun tuskin tarttee odottaa kumpaakaan?

Rynkkyä ja raskasta sinkoa lukuunottamatta kaikki kalusto mihin mut on koulittu tai mitä vastaan mut on koulittu on jo romutettu.

Miinanpolkijaksi en lähde.

Mun tuskin tarttee odottaa kumpaakaan?

Rynkkyä ja raskasta sinkoa lukuunottamatta kaikki kalusto mihin mut on koulittu tai mitä vastaan mut on koulittu on jo romutettu.

Miinanpolkijaksi en lähde.
Suomessa on ihan riittävästi sivareita miinanpolkijoiksi, jotka määrätään sodan tullen pakolliseen palvelukseen vaikkeivat ole armeijan koulutusta saaneetkáan

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä