Kutsuja kertauksiin on huomattavasti vähennetty.Kuinkahan moni mies on saanut sen reserviläisten kirjeen? Oma puolisko ei ole sitä vielä saanut ja odottaa sitä.
Kutsuja kertauksiin on huomattavasti vähennetty.Kuinkahan moni mies on saanut sen reserviläisten kirjeen? Oma puolisko ei ole sitä vielä saanut ja odottaa sitä.
..ja sitten päivän dilemma - mikä ihme ja kumma on nirkka??!! ikinäkoskaanmilloinkaan kuullut :OMää en sais ikinä aikaan sukkia, vaikka ois kyllä mahtavaa osata. Muistan kans jonku kämäsen patalapun; siihen reunaan piti virkata jtn hiton nypyköitä, ne meni niin tiukalle et kuroutu pussiksi koko lappu. Nirkkoja! Nirkkoihin kaatu mun patalappu
Mä olin joskus kymppivanhana (siis eilen?) "käsitöissä" ennenkuin sai valita siirtyykö "veistoon". Mä muistan ikuisesti sen kaulaliinan, josta ei tullut kaulaliinaa ja maikka kysyi, että mikä toi on? Mä vastasin kiiruusti, että "vauvan leukalappu". Sain kiitettävän arvosanan.Kouluaikainen trauma...tein villaliivin, josta ehkä vauvan pää olisi mennyt läpi. Ope käänteli ja väänteli työtä ja kysyi sarkastisesti, että ihanko ohjetta osasit noudattaa...
Puolustusvoimat lähettää tänä keväänä 900 000 reserviläiselle kirjeen missä kerrotaan sodanajan tehtävä.Kutsuja kertauksiin on huomattavasti vähennetty.
https://www.youtube.com/watch?v=Cvf-2OTQW0Q9mm - onpa hieno kuva !! Ja musa...
Katseet uudessa yhteisessä aamussa, päivässä...awwww...:heart:
Nirkko:nirkkoja Siis tommosia nyppyjä tuossa reunassa...ja sitten päivän dilemma - mikä ihme ja kumma on nirkka??!! ikinäkoskaanmilloinkaan kuullut :O
..nurkista sitäkin enemmän
https://www.youtube.com/watch?v=Cvf-2OTQW0Q
ja meressä tulevaisuudessa ennen kuin pimeys valtaa maan saa auringon lapset nauttia onnestaan
Tulevat toukokuussa.Kuinkahan moni mies on saanut sen reserviläisten kirjeen? Oma puolisko ei ole sitä vielä saanut ja odottaa sitä.
Hahaaa...suomenkielikin heitti samalla häränpyllyä kun tota sanaa tavasinNirkko:nirkkoja Siis tommosia nyppyjä tuossa reunassa.
just bueno yhdistelmä kinuski ja ja vanilia?Nyt piti sen fillarilenkin jälkeen saada kinuskikastiketta jäätelöllä. Ja kahvia tottakai.
saatko kädet suorilta jaloilta lattiaan mää saaan...no tää nyt on niin ihuna :heart:....
...ja mie hilpasen nukuttamaan näitä nökkösiä, sikäli mikäli tästä tulee nyt yhtään mitään kun tää yksi ihana on tainnu kasvaa ja hieroa ittensä kiinni mun käpälään ..kun sitä nyt pitää lämmittää...
Menee akrobaattiseksi suoritukseksi, voi veljet sentään...
saatko kädet suorilta jaloilta lattiaan mää saaan
tölkkikamaa oli, se tuubi ei maistu mullekaan. Ja jäätelö oli trio: mansikkavaniljasuklaa mutta se kastike sopi siihen ihan hyvin.just bueno yhdistelmä kinuski ja ja vanilia?
mut kait se kinuski oli siinä pikku purkissa? paljon parempaa ku se tuubi kinuski
joo se tuubi maistuu schaiselle herkku trio on mun lemppari noista petus jätskeisttölkkikamaa oli, se tuubi ei maistu mullekaan. Ja jäätelö oli trio: mansikkavaniljasuklaa mutta se kastike sopi siihen ihan hyvin.
me ollaan aina vähän jäykempiiSaan mäkin ja kevyesti ...tirpanaan tarttunut sama juttu, pojat ovat sitten vähän jäykempiä..
Mun tuskin tarttee odottaa kumpaakaan?Puolustusvoimat lähettää tänä keväänä 900 000 reserviläiselle kirjeen missä kerrotaan sodanajan tehtävä.
Kertausharjoitukset nostetaan tänä vuonna normaalille tasolle eli noin 18000 miestä/vuosi.
Suomessa on ihan riittävästi sivareita miinanpolkijoiksi, jotka määrätään sodan tullen pakolliseen palvelukseen vaikkeivat ole armeijan koulutusta saaneetkáanMun tuskin tarttee odottaa kumpaakaan?
Rynkkyä ja raskasta sinkoa lukuunottamatta kaikki kalusto mihin mut on koulittu tai mitä vastaan mut on koulittu on jo romutettu.
Miinanpolkijaksi en lähde.