Kevät. Ihmisillä on parempaakin tekemistä kuin päivystää plussallaHei täällähän on oikeesti ihan kuollutta. Oho... Mistä johtuu moinen?
Meillä päin ongelmana on naakat :| Tai ei muuten välttämättä, mutta verkot on pakko olla piipuissa..Mua ihan oikeasti pelottaa ampiaiset, ne on ihan järkyttävän aggressiivisia nykyään. Ja sit jokavuotinen riesa, eli varikset vai mitkä lie harakat, ihan hulluja tähän aikaan vuodesta. Kun menee koiran kanssa ulos ni ne lentää silleen et niiden räpylät hipoo päälakea. Niitä joutuu ihan tosissaan pelkäämään, vaikka tällä palstallahan kaikkia tietysti vaan naurattaa tällanen ongelma : /
Syyskuussa ampiaiset on ihan hulluja, sillon ei tee mieli olla ulkona jos sellanen tulee vastaa.Mua ihan oikeasti pelottaa ampiaiset, ne on ihan järkyttävän aggressiivisia nykyään. Ja sit jokavuotinen riesa, eli varikset vai mitkä lie harakat, ihan hulluja tähän aikaan vuodesta. Kun menee koiran kanssa ulos ni ne lentää silleen et niiden räpylät hipoo päälakea. Niitä joutuu ihan tosissaan pelkäämään, vaikka tällä palstallahan kaikkia tietysti vaan naurattaa tällanen ongelma : /
Jotkut tekee valepesiä räystäiden alle. Ampiaisilla on kuulemma jotkut reviirit jolloin nää valepesät estää niitä rakentamasta pesiä. Tai näin väitetään.Mua ihan oikeasti pelottaa ampiaiset, ne on ihan järkyttävän aggressiivisia nykyään. Ja sit jokavuotinen riesa, eli varikset vai mitkä lie harakat, ihan hulluja tähän aikaan vuodesta. Kun menee koiran kanssa ulos ni ne lentää silleen et niiden räpylät hipoo päälakea. Niitä joutuu ihan tosissaan pelkäämään, vaikka tällä palstallahan kaikkia tietysti vaan naurattaa tällanen ongelma : /