Miten reagoisit jos poikaystävä/tyttöystävä kertoisi että on vielä neitsyt 25-vuotiaana?

• Viestiketjun aloittaja "Teemu"
  • Ensimmäinen viesti
Vie ras
Ei tuolla nyt merkitystä pitäisi olla. Tosin, mä olin 30v jo neljän lapsen äiti ja esikoinen 11v. Jos tuolloin olisin rakastunut 25v mieheen, kun mulle muutenkin ikäero tohon suuntaan on vieras juttu, niin kyllä siinä olisi tuntunut jokseenkin oudolta jos toisella ei olisi vielä mitään kokemusta tästä puolesta. Jos taas olisin ollut 25v lapseton nainen niin mikäs siinä.

Ehkä vähän ensin kuulostelisin miksi näin on käynyt. Onko tyyppi jostain uskonnollisista piireistä tai onko hänessä muuten jotain mikä on estänyt suhteita pääsemästä seksiin asti.

rehellinen jos olen
Olin sen ikäisenä jo naimisissa ja silleen ja toisaalta.. Mieheni oli neitsyt vielä jokusen vuoden vanhempanakin tuosta maagisesta rajasta ja asiaa ei tullut edes mieleen ihmetellä kun ulkonäöstä tai muustakaan ei ollut kiinni, vaan periaatteista vain. No en tiedä hetkauttaisiko asia, vaikka syy tuohon olisi mikä. On ennemminkin etuoikeus ja aivan helkkarin hauskaa päästä opettamaan ja kenties koulimaan toisesta vaikka millainen ihana pervo kun ei ole muut naiset vielä pilanneet :D

neitsytmies
Ehkä vähän ensin kuulostelisin miksi näin on käynyt. Onko tyyppi jostain uskonnollisista piireistä tai onko hänessä muuten jotain mikä on estänyt suhteita pääsemästä seksiin asti.
Suhteita, mitä ihmeen suhteita? Itsellä on ikää 29 vuotta, enkä ole ikinä ollut missään suhteessa tai muutenkaan naisten kanssa tekemisissä "siinä mielessä". Johtuu aivan puhtaasti siitä, että yksikään nainen ei ole ikinä osoittanut olevansa minusta kiinnostunut enkä minäkään kyllä ole kiinnostunut kovin monesta naisesta elämäni aikana (vakavammin en oikeastaan kenestäkään).

Olisihan se joskus kiva päästä kokemaan sitä läheisyyttä, kumppanuutta ja seksiä sekä saada lapsia, mutta minkäs teet kun niitä sopivia naisia ei vaan ilmaannu.

Millään tavoin vammainen, sairas tai susiruma en myönnä olevani, vaan aika lailla normaalien kirjoissa sekä fyysisesti että psyykkisesti.

Juuu
Suhteita, mitä ihmeen suhteita? Itsellä on ikää 29 vuotta, enkä ole ikinä ollut missään suhteessa tai muutenkaan naisten kanssa tekemisissä "siinä mielessä". Johtuu aivan puhtaasti siitä, että yksikään nainen ei ole ikinä osoittanut olevansa minusta kiinnostunut enkä minäkään kyllä ole kiinnostunut kovin monesta naisesta elämäni aikana (vakavammin en oikeastaan kenestäkään).

Olisihan se joskus kiva päästä kokemaan sitä läheisyyttä, kumppanuutta ja seksiä sekä saada lapsia, mutta minkäs teet kun niitä sopivia naisia ei vaan ilmaannu.

Millään tavoin vammainen, sairas tai susiruma en myönnä olevani, vaan aika lailla normaalien kirjoissa sekä fyysisesti että psyykkisesti.
Yleensä se on miehen tehtävä hakea seuraa itselleen. Eli ei kannata odottaa että naiset tulevat luoksesi.

Yhteistyössä