The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On ollut hidas viikonloppu. Mitään en ole paljon tehnyt eli levännyt, nukkunut ja syönyt. Hiukan kotihommia kyllä. Tänään olen sadepäivän ratoksi käynyt läpi muksun vaatteita ja varusteita. Yksi Ikean kassillinen lähti jo aiemmin eteenpäin pieneksi jääneitä ja toinen mokoma on parhaillaan kerääntymässä kokoon. Luulin laittaneeni jo kaikki vauvajutut kiertoon, mutta kaapista putkahti esille pieni tyyny ja peitto. Voi kyynel, olin ne sinne jemmannut ja unohtanut. Palautui muistiin peiton ostohetki :heart:
..sunnuntai nyt saakin olla semmoinen pehmee ja viipyilevä päivä...ja hyvähyvä, kun oot ottanut koko viikonlopun levon ja rentoutuksen kannalta :)!

Huomenna sitä sitten ehtiikin kääntää ittensä siihen tikitik- rytmiin...

Ja jätä ihmeessä se pieni tyyny ja peitto rauhaan ja jemmaan :heart:..pitää sitä jotain olla matkaa tekemässäkin...

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Oltiin juuri menty naimisiin ja muksu oli vielä vauva. Mennä tohotin kaupassa vaunujen kanssa ja tutkin peittoja. Ei ole kiva, ei ole hyvä, ei ole tarpeeksi lämmin jne... Hyvä peitto sitten löytyi ja muksu nukkui sillä monta vuotta. Kun ei voi säilöä kaikkea, mutta mieskin sanoi ettei halua sitä laittaa kiertoon. Pakko yrittää säästää.

Oltiin juuri menty naimisiin ja muksu oli vielä vauva. Mennä tohotin kaupassa vaunujen kanssa ja tutkin peittoja. Ei ole kiva, ei ole hyvä, ei ole tarpeeksi lämmin jne... Hyvä peitto sitten löytyi ja muksu nukkui sillä monta vuotta. Kun ei voi säilöä kaikkea, mutta mieskin sanoi ettei halua sitä laittaa kiertoon. Pakko yrittää säästää.
:heart:

...voisko siitä yrittää laittaa vaikka taulua? Siis menis ja kehystäis ne molemmat, kun eikös jotkut jotenkin säilytä niitä hääkimppujaan vai mitä ne on - en ole kartalla nyt ollenkaan :D - tauluina. Se olis muuten aika huikeen ihana :)!

Mutta todella - säilyttäkää tuo setti jo noin kallisarvoisen muiston takia :heart: :kiss:

• Tykkää
IhQ
:wave: sit tarvis vielä jaksaa suihkuun raahautua..
tänään ei tosin oo hirveemmin jaksanu mitään. Jäätelöä tekis mieli ihan hirmusti mutta en jaksa lähteä hakemaan. Parempi muutenkin jättää väliin.

Aamulla tarttis muistaa ja jaksaa verikokeille labraan. Saa nähhä miten käy...

9MM
Picasson ja tikku- ukkojen erona on vähintään kuus nollaa hintalapussa.

Myös voit laittaa musteessa uitetun oravan juoksemaan nuottipaperilla, niin se näyttää sävellykseltä ja on soitettavissa... mut kuultaessa paljastuu, että säveltäjä ei ollut Beethoven. Joka sävelsi kuuronakin.
ku kattelin nitä kubrikmaiseti muistutti se oravaa mut mutta nyt ymmärrän sitä vanhaa taiteiliaa joka piirsi palloi ja sekamelskaa suuren tuntee sokeena mun käsi ottaa vallan biitissä freestylena oon tehny tybylle runos ja rakkaus laului laulelin niitä ku se oli vauvva ihan missä vaan ja on se oppinu gangsteri tanssiikin :)

sävelskö beethoven kuurona oikeesti vau?

:wave: sit tarvis vielä jaksaa suihkuun raahautua..
tänään ei tosin oo hirveemmin jaksanu mitään. Jäätelöä tekis mieli ihan hirmusti mutta en jaksa lähteä hakemaan. Parempi muutenkin jättää väliin.

Aamulla tarttis muistaa ja jaksaa verikokeille labraan. Saa nähhä miten käy...
Jäätelönpuutteesta kärsivä nainen on kamalinta mitä voi olla.Tee itsellesi ja miehellesi palvelus ja järjestä jätskiä paikalle. Lakujätskiä???

• Tykkää
Reactions: IhQ
ku kattelin nitä kubrikmaiseti muistutti se oravaa mut mutta nyt ymmärrän sitä vanhaa taiteiliaa joka piirsi palloi ja sekamelskaa suuren tuntee sokeena mun käsi ottaa vallan biitissä freestylena oon tehny tybylle runos ja rakkaus laului laulelin niitä ku se oli vauvva ihan missä vaan ja on se oppinu gangsteri tanssiikin :)

sävelskö beethoven kuurona oikeesti vau?
Kuuroutui iän myötä pikkuhiljaa.

...heiii, täällä rupes ropottelemaan vettä :heart:!!

Ja toi taivaankansi on ihan hassun näköisenä, siis semmoinen että mistä ihmeen pilvestä se nakkaa vettä kun ei missään semmoista olekaan :)

..ja meillä alkoi näemä sitten iltahösellys, morjens vaan :D...ipanoilla aivan törkeesti asiaa ja puheripulointia :D, täällä kuule ajatuksiaankaan....

IhQ
Jäätelönpuutteesta kärsivä nainen on kamalinta mitä voi olla.Tee itsellesi ja miehellesi palvelus ja järjestä jätskiä paikalle. Lakujätskiä???
No kun en viiti lähteä kauppaan pelkän jäden takia. Sen lisäks sieltä tulis ostettua ties mitä muutakin herkkua :ashamed:
Lähen kylmään suihkuun istumaan niin unohtuu jäätelöt.

Jos saisin niin jotain törkykallista esim.Ben&Jerrys jädeä se olis. Nykysin sen verran harvoin tulee kuitenkaan ostettua niin päätin et maistelen ees kerran noitakin.
Vaikka, en oo semmoista jäätelöä maistanut mistä olisin yök sanonu..:D

Ok, eli vielää saa odotella.

Tulisko joku kutomaan mulle villasukan varren? Oon kuukauden verran yrittänyt saada aloitettua ja eipä oikein synny.
..no, lankako se mättää ja menee syherölle vai puikotko ei mokomat toimi?...vaiii...sä oot tekemässä jotain älyttömän vaikeeta kuviota siihen varteen, pitsinnypläyspimpulaa...??

Perustavallisen varren mä voisin sulle tehdä hyvinkin :)...

• Tykkää
Joo, ne pari ekat kierrokset...mulkaise takaisin vielä pahemmin niin johan tokkeentuvat toimimaan sormies mukaisesti :)!
Tarkoitus on vielä ryhdistäytyä tuon suhteen tänä iltana. Mun täytyy harjoitella ahkerasti. Mies uhkaa lähestyä painorajatavoitetta ja ehkä ensi talvena saavuttaa tärkeän etapin. Palkinnoksi olen luvannut tehdä villapuseron. Oijoi, mun vajavaisilla taidoilla.

Tarkoitus on vielä ryhdistäytyä tuon suhteen tänä iltana. Mun täytyy harjoitella ahkerasti. Mies uhkaa lähestyä painorajatavoitetta ja ehkä ensi talvena saavuttaa tärkeän etapin. Palkinnoksi olen luvannut tehdä villapuseron. Oijoi, mun vajavaisilla taidoilla.
..olikohan Novitan sivuilla melkoisen pätevät ohjeet perusvilliksille...ja jos mä, siis mä!!!, saan aikaiseksi villapuseron ja se on vielä oikeesti tunnistettavissakin semmoiseksi :D, niin kyllä säkin!!

..olikohan Novitan sivuilla melkoisen pätevät ohjeet perusvilliksille...ja jos mä, siis mä!!!, saan aikaiseksi villapuseron ja se on vielä oikeesti tunnistettavissakin semmoiseksi :D, niin kyllä säkin!!
Kouluaikainen trauma...tein villaliivin, josta ehkä vauvan pää olisi mennyt läpi. Ope käänteli ja väänteli työtä ja kysyi sarkastisesti, että ihanko ohjetta osasit noudattaa...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä