- oi että, oot kyllä ihana siellä!Muutin just sinne. Istutin viipottajantaimia vanhaan perunapeltoon ja toivon, että syksyynmennessä ovat päälle nelikymppisiä ja naaraspuolisia.
Terv uusi naapurisi
...ei muuta kuin kylvöonnea :kiss:
- oi että, oot kyllä ihana siellä!Muutin just sinne. Istutin viipottajantaimia vanhaan perunapeltoon ja toivon, että syksyynmennessä ovat päälle nelikymppisiä ja naaraspuolisia.
Terv uusi naapurisi
joo mun töherrykset on mallii picasso ja tikku ukotKesällä pitää olla sateellakin ulkona pomppimassa, tottakai!, kesä kun kuivattaa jos kasteleekin ....vesisade on vaan hyväksi :heart:, siinä sadeverhossa on ihana olla...
Sitten ei muuta kuin huomenna herätystä hyvin seesteisissä ja taiteellisissa mielikuvissa, niin pääsee liidutkin liikkeelle ja työstämään hienoja kuvia ! Ja te ootte herkutelleet, nams
Aikanaan duunikaveri asui samoilla nurkilla. Kerran houkutteli mut mukaansa fillaroimaan duuniin. Ei houkutellu toista kertaa. a) mä en polje alamäessä b) mun ei tosiaankaan tartte päästä kenestäkään ohi c) miks ei vaan voitais fillaroida täs hyvien näköalojen takanaNoi freezecatin ja ysimillin fillariretket kuulostaa idyllisiltä ja leppoisilta. Mun 20v urheilijatyttäreni pakotti mut 25km oksupukkauslenkille fillarilla. Huuteli vaan mennessään eikö vanha jaksa.
Vesi on vaan elementtinä niin huikee :heart:!joo mun töherrykset on mallii picasso ja tikku ukot
joo ja saatteessa elähtyy lisää kun kunnola roimaa tuntee ittensä kapteeni ahabiks
piirtelettekö te paljon?
hyvän ruuan parissa viihtyy aina ulkomailla tyrskyi ja hyvää juomaa ja pöw kelpaa
..nää onkin aika hyviä tasottajia ...tässä kun ite vielä melkoisesti pirskahtelen...ihmeen ihana hyvänolontunne menossa, huoh...tätä musaa nii kiire loppuu ihmiset muuttuu kuunteles noi kuiskaukset.
nousee nousee kohti suurinta taas sen oikeen tuntee mut kiva olla päätäynnä sitten taas tunnetta elämässä...nää onkin aika hyviä tasottajia ...tässä kun ite vielä melkoisesti pirskahtelen...ihmeen ihana hyvänolontunne menossa, huoh...
En valita ollenkaan
Tota vois kuunnella yöradiossa nonstoppina.tätä musaa nii kiire loppuu ihmiset muuttuu kuunteles noi kuiskaukset.
..no joojoo, ei muuta kuin silmät ja korvat ja mieli auki ja ottamaan iloa irti keväästä ja väreistä ja sävyistä ja hymyistä ja...!nousee nousee kohti suurinta taas sen oikeen tuntee mut kiva olla päätäynnä sitten taas tunnetta elämässä.
[video=youtube;svfe9N1Gpzk]https://www.youtube.com/watch?v=svfe9N1Gpzk[/video]nää maisemat sydän.
mutta joskus tunteeseen on hyvä jumahtaaTota vois kuunnella yöradiossa nonstoppina.
Mut biisi joka ekat puol minsaa kehittyy ja sit jämähtää siihen, niin tulee mieleen, että viimeiset minuutit on unohdettu säveltää.
sit täytyy silittää sut auki ja kätevästi saan kolme toivomusta heitäppä skidille ylä femma oli sellanen neronleimaus mä vetäsen viel lenkin nyt sade roimaa mut mentävä on....meillä meinas pukata hiukan tilannetta ja räyhähenkeä...mikä loppui kuin seinään ja vaihtui "...voiii yäähh, hyiiii sentään äiti sun kanssas!!!" - huutoihin, kun menin ja vetäsin molemmille äriseville velloksille semmoset mehevät poskipusut ...
Esikoinen pakeni huoneeseensa samantein ja toi nuorimmainen sanoo työntävänsä mut kohta isoimpaan pulloon pirksahtelemaan ja pussauttelemaan vappua odotellessa...
..että jos ei kauheesti tule tässä tekstiä, niin mä oon sitten vissiin survottuna jossakin
Hyvää lenkkiriemua :wave:!sit täytyy silittää sut auki ja kätevästi saan kolme toivomusta heitäppä skidille ylä femma oli sellanen neronleimaus mä vetäsen viel lenkin nyt sade roimaa mut mentävä on.
no mä suljen silmäni että ajatus ei pilaa ja obelixmaisesti toivoisin vaan villi sikaaHyvää lenkkiriemua :wave:!
..hahaa..ja varsinainen pullon hengetär olisikin !Parempi varoa toivomuksiansa...
Picasson ja tikku- ukkojen erona on vähintään kuus nollaa hintalapussa.joo mun töherrykset on mallii picasso ja tikku ukot
Nyt, kiitos, jätän väliin kun kuulema tikitän tässä jo liiaksikin, mutta otahan itelles ihmeessä kunnon kupillinen lämmintäIltakahvia?
Joutaako ämpärillinen?Iltakahvia?