The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9MM
Kesällä pitää olla sateellakin ulkona pomppimassa, tottakai!, kesä kun kuivattaa jos kasteleekin :)....vesisade on vaan hyväksi :heart:, siinä sadeverhossa on ihana olla...

Sitten ei muuta kuin huomenna herätystä hyvin seesteisissä ja taiteellisissa mielikuvissa, niin pääsee liidutkin liikkeelle ja työstämään hienoja kuvia :)! Ja te ootte herkutelleet, nams :p :)
joo mun töherrykset on mallii picasso ja tikku ukot :)

joo ja saatteessa elähtyy lisää kun kunnola roimaa tuntee ittensä kapteeni ahabiks :)

piirtelettekö te paljon?

hyvän ruuan parissa viihtyy aina ulkomailla tyrskyi ja hyvää juomaa ja pöw :) kelpaa

Noi freezecatin ja ysimillin fillariretket kuulostaa idyllisiltä ja leppoisilta. Mun 20v urheilijatyttäreni pakotti mut 25km oksupukkauslenkille fillarilla. Huuteli vaan mennessään eikö vanha jaksa.
Aikanaan duunikaveri asui samoilla nurkilla. Kerran houkutteli mut mukaansa fillaroimaan duuniin. Ei houkutellu toista kertaa. a) mä en polje alamäessä b) mun ei tosiaankaan tartte päästä kenestäkään ohi c) miks ei vaan voitais fillaroida täs hyvien näköalojen takana

joo mun töherrykset on mallii picasso ja tikku ukot :)

joo ja saatteessa elähtyy lisää kun kunnola roimaa tuntee ittensä kapteeni ahabiks :)

piirtelettekö te paljon?

hyvän ruuan parissa viihtyy aina ulkomailla tyrskyi ja hyvää juomaa ja pöw :) kelpaa
Vesi on vaan elementtinä niin huikee :heart:!

Joo, meillä piirrellään paljon. Oon onnistunu tartuttamaan tätä intoani ipanoihinkin, noi on niin taitavia :)!, eli paperia ja liituja, kyniä, maaleja, tusseja you name it kuluu paljon! Mutta se on kivaa, sekin puuha. Toisinaan mä kyllä saan itteni kadotetuksi siihenkin hommaan, hyvin kuluu aika kun sekee käsillänsä työtä ja saa paperille edes murusta sielunsa maisemasta....

..njoo...ulkomaan herkut onkin erikseen :)...

nousee nousee kohti suurinta taas sen oikeen tuntee mut kiva olla päätäynnä sitten taas tunnetta elämässä.
..no joojoo, ei muuta kuin silmät ja korvat ja mieli auki ja ottamaan iloa irti keväästä ja väreistä ja sävyistä ja hymyistä ja...!

Oikeesti - täällä on ihmiset heränneet henkiin tän kevään myötä :). Herkemmin irtoo hymyt ja vilkkusilmät, kun liikkuu...vaikka toki se oma paikkansa on sillä synkistelylläkin, kuuluuhan sekin tässä kuvioihin mutta sen yli vain pitää päästä :)

...meillä meinas pukata hiukan tilannetta ja räyhähenkeä...mikä loppui kuin seinään ja vaihtui "...voiii yäähh, hyiiii sentään äiti sun kanssas!!!" - huutoihin, kun menin ja vetäsin molemmille äriseville velloksille semmoset mehevät poskipusut :LOL:...

Esikoinen pakeni huoneeseensa samantein ja toi nuorimmainen sanoo työntävänsä mut kohta isoimpaan pulloon pirskahtelemaan ja pussauttelemaan vappua odotellessa... :D

..että jos ei kauheesti tule tässä tekstiä, niin mä oon sitten vissiin survottuna jossakin :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
9MM
...meillä meinas pukata hiukan tilannetta ja räyhähenkeä...mikä loppui kuin seinään ja vaihtui "...voiii yäähh, hyiiii sentään äiti sun kanssas!!!" - huutoihin, kun menin ja vetäsin molemmille äriseville velloksille semmoset mehevät poskipusut :LOL:...

Esikoinen pakeni huoneeseensa samantein ja toi nuorimmainen sanoo työntävänsä mut kohta isoimpaan pulloon pirksahtelemaan ja pussauttelemaan vappua odotellessa... :D

..että jos ei kauheesti tule tässä tekstiä, niin mä oon sitten vissiin survottuna jossakin :D
sit täytyy silittää sut auki ja kätevästi saan kolme toivomusta heitäppä skidille ylä femma oli sellanen neronleimaus :) mä vetäsen viel lenkin nyt sade roimaa mut mentävä on.

9MM
[QUOTE="asdf";30773033][video=youtube;svfe9N1Gpzk]https://www.youtube.com/watch?v=svfe9N1Gpzk[/video][/QUOTE]

vaaaauuu miten mä rakastan oon vaan herkillä.

the guestion never goes what u need it comes pakkomielle joka orjuuttaa vapaan sydämmen.

On ollut hidas viikonloppu. Mitään en ole paljon tehnyt eli levännyt, nukkunut ja syönyt. Hiukan kotihommia kyllä. Tänään olen sadepäivän ratoksi käynyt läpi muksun vaatteita ja varusteita. Yksi Ikean kassillinen lähti jo aiemmin eteenpäin pieneksi jääneitä ja toinen mokoma on parhaillaan kerääntymässä kokoon. Luulin laittaneeni jo kaikki vauvajutut kiertoon, mutta kaapista putkahti esille pieni tyyny ja peitto. Voi kyynel, olin ne sinne jemmannut ja unohtanut. Palautui muistiin peiton ostohetki :heart:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä