Ei nyt vittu oikeasti voi kenenkään elämä olla noin vaikeeta. Minä en tee sitä enkä tätä, en osaa enkä aio edes opetella eikä kannata edes yrittää. Tehkää miehet kaikki mun puolesta niin minä tässä istun ja valitan.
Ei nyt vittu oikeasti voi kenenkään elämä olla noin vaikeeta. Minä en tee sitä enkä tätä, en osaa enkä aio edes opetella eikä kannata edes yrittää. Tehkää miehet kaikki mun puolesta niin minä tässä istun ja valitan.
Sun asenne on ikävä.ai vinku-tinkullako?
Ei vaan uusavuttomuus on ikävää ja se ettei edes yritä tehdä mitään ja valittaa valittaa ja valittaa. Ei ilemieseti tullu aikasemmin mieleen hakea renkaita tai soittaa isälleen että onko se kotona kun tarttee niitä renkaita. Ja jos ei vitutuksen takia jaksa ees kauppaan mennä niin turha valittaa jos on nälkä. Elämä on just niin vaikeeta kun siitä ite tekee ja musta näyttää ettei lähivuosina oo helpotusta luvassa.Sun asenne on ikävä.
hei kato joskus meillä kaikilla hukkuu itsevarmuus ja päätöksessä pysyminen hukkuu joka tuo toisaalta omaa itsevarmuutta . Mutta eihän se solvasemalla toimi se rakentaminen esim peili joka on särki vaatii vuosien työn? itel se vei vuosia ja vuosii nyt se on helppoo sanoo et mitä pitää tehä mut kaikille se ei oo itsestään selvää.Ei vaan uusavuttomuus on ikävää ja se ettei edes yritä tehdä mitään ja valittaa valittaa ja valittaa. Ei ilemieseti tullu aikasemmin mieleen hakea renkaita tai soittaa isälleen että onko se kotona kun tarttee niitä renkaita. Ja jos ei vitutuksen takia jaksa ees kauppaan mennä niin turha valittaa jos on nälkä. Elämä on just niin vaikeeta kun siitä ite tekee ja musta näyttää ettei lähivuosina oo helpotusta luvassa.
ei oo tarkotus haukkua mut oikeasti kannattasi miettiä omaa asennetta.Joo mä en jaksa tätä nyt sitten yhtään.Haukkukaa nyt niin maan perkeleesti sitten niin paljon kun sielu sietää.Jos se tuo jotain mielihyvää niin antaa mennä vaan.kiitos ja moi.
Tiiätkö mitä - kun se ei aina vaan suju. Vaikka yrittäs. Tulee tosi monta huonoo päivää ja olotilaa, vastoinkäymisiä, niin - onhan se elo vaikeeta silloin. Jopa niissä pienissäkin asioissa. Eikä silloin välttämättä näe tilanteita, ratkaisuita selkeinä ollenkaan. Mutta.Ei vaan uusavuttomuus on ikävää ja se ettei edes yritä tehdä mitään ja valittaa valittaa ja valittaa. Ei ilemieseti tullu aikasemmin mieleen hakea renkaita tai soittaa isälleen että onko se kotona kun tarttee niitä renkaita. Ja jos ei vitutuksen takia jaksa ees kauppaan mennä niin turha valittaa jos on nälkä. Elämä on just niin vaikeeta kun siitä ite tekee ja musta näyttää ettei lähivuosina oo helpotusta luvassa.
Älähän nyt. Autonrenkaat ei o vähäisimmänkään vitutuksen arvoinen asia.Joo mä en jaksa tätä nyt sitten yhtään.Haukkukaa nyt niin maan perkeleesti sitten niin paljon kun sielu sietää.Jos se tuo jotain mielihyvää niin antaa mennä vaan.kiitos ja moi.
myrskyyvä sade piiskas naamaaa tsygä vaan rullas eteenpäin musa keinahteli löyty tybylle ulko värit musa transsaa ja mun tekis mieli danssaaa ja pussaa...aaaaaaaahhhhh!!!! Nyt on ihmislapsen hyvä olla ... Tirpanan kans ekaksi pienellä lenkillä, mokoma tekikin mulle sitten oharit kun hoksas, että mun suuntana on ylämäet ja vielä kerran ylämäet - kurvas sitten päinvastaseen suuntaan karkuun nauraa räkättäen ja huutaen että hän lähtee kotiin mutta mun pitää saattaa hänet...
Joo, saatoin, ja lähdin sitten uudestaan. Kelikin mahtava, ei satanut, vaan edelleen semmosta jännää höttöä, minkä läpi pienesti aurinko siivilöityy...ja kiva lämmin tuuli. Sitruunaperhosia sinkoili siellä täällä ja mieli hattaroitui...
Kotona oottikin yllärikilleri, mä pääsin heti saunaan :heart:...nyt sitten vaan elbailen
...:hug:...huomenna on oikeesti paljon paremminJoo mä en jaksa tätä nyt sitten yhtään.Haukkukaa nyt niin maan perkeleesti sitten niin paljon kun sielu sietää.Jos se tuo jotain mielihyvää niin antaa mennä vaan.kiitos ja moi.
sä oot saanut sitten sadetta virkistykseksi , mä tiiätkö oikein odotin vesisadetta niskaani mutta - ohi meni, tällä kertaa.myrskyyvä sade piiskas naamaaa tsygä vaan rullas eteenpäin musa keinahteli löyty tybylle ulko värit musa transsaa ja mun tekis mieli danssaaa ja pussaa
yhyyy saunaaa ja yks olut sitruunaperhosten kisailua on mukava katsella
Missä noin ihania naisia kasvaa?Tiiätkö mitä -
Ihania naisia kasvaa kaikkialla !Missä noin ihania naisia kasvaa?
..kaikki ok kuitenki? :hug:Lounas vähän venähti..
Vittaan aikasempaan viestiin.
Kieltämättä olis mukavaa aamulla herätä (aamulla herääminen ei ole mukavaa) ja todeta olevansa lottovoittaja.ei oo tarkotus haukkua mut oikeasti kannattasi miettiä omaa asennetta.
"kun aamulla noiset ylös sinulla on kaksi vaihtoehtoa - olla joko rikas tai köyhä
joo sadepiristää aina viellä kesällä sellanen rankkasade on hyvä danssaa sateessä oot saanut sitten sadetta virkistykseksi , mä tiiätkö oikein odotin vesisadetta niskaani mutta - ohi meni, tällä kertaa.
Haa, ulkovärit! Semmoset asfalttiliidut? Mun pitääkin hankkii niitä meille lisää, niin päästään tohon kohta tekemään pihataidetta
Ja noi mun näkemät perhoset on vissiin jotain mutanttilajia - tosi isosiipisiä olevinaan tai sitten sujuvasti jotain näköharhaa, kun ei oo taas aikoihin perhosia nähnyt...
Kesällä pitää olla sateellakin ulkona pomppimassa, tottakai!, kesä kun kuivattaa jos kasteleekin ....vesisade on vaan hyväksi :heart:, siinä sadeverhossa on ihana olla...joo sadepiristää aina viellä kesällä sellanen rankkasade on hyvä danssaa satees
törmäsin tähän koris ladyyn ja taas joku päivä alkaa kuuluu 21 ja again
mikäs oli se vanha sitruuna perhos loru mutta tää keertokoon lennosta.
päästään huomenna jos arskaa ni väritteleen ja tybykin söi hyvin vähän tulisempaa ruokaa kamboodissa
Muutin just sinne. Istutin viipottajantaimia vanhaan perunapeltoon ja toivon, että syksyynmennessä ovat päälle nelikymppisiä ja naaraspuolisia.Ihania naisia kasvaa kaikkialla !
...ja sitten tämmösiä viipottajia kasvaa täällä
joo fillarointi itelle lepposampaa ku musat vaan korvilla eikä kiirehtiä tarttee. Sit välillä ottaa maxi spurttei no sen jälkeen pitääkin kävellä on kisailukin joskus ihan jees hommaa.Noi freezecatin ja ysimillin fillariretket kuulostaa idyllisiltä ja leppoisilta. Mun 20v urheilijatyttäreni pakotti mut 25km oksupukkauslenkille fillarilla. Huuteli vaan mennessään eikö vanha jaksa.
Heiii, on mulla noitakin tiedossa, nyt olin ihan vaan juoksemassa...ja näissä maisemissa painaessa ehtii kyllä jossain vaiheessa tulla ne itkupotkuraivaritkin, kun meinaa usko loppua kesken mutta kas kummaa, sitten tulee se törkeen hyvä draivi päälle ja pääsee tikkaamaan mäet kunnollaNoi freezecatin ja ysimillin fillariretket kuulostaa idyllisiltä ja leppoisilta. Mun 20v urheilijatyttäreni pakotti mut 25km oksupukkauslenkille fillarilla. Huuteli vaan mennessään eikö vanha jaksa.