Kyllä mulla Lontoo taittuu.Uppoaako ilman tekstityksiä?
Kyllä mulla Lontoo taittuu.Uppoaako ilman tekstityksiä?
Joo, mutta silti harvinaista.Ei se mitenkään ennenkuulumatonta ole, niin tiedetään käyneen pääministeritasolla asti
...että kannatti sitten todellakin herätä tähän päivään !Ihan OTna pakko jakaa,
oon koko päivän istunut tässä koneella ja käynyt ehkä elämäni mielenkiintosinta keskustelua rapakon taakse Jenkkilään.
Nyt on pää niin totaalisen englantisoitunut ettei suomen kirjotus meinaa sujua.
Huippua kuin erilaisia ihmisiä tää maailma kantaa sisällään!
Saan hirveet kicksit aina uusista tuttavuuksista ja syvällisistä jutusteluista
Kannatti kyllä!...että kannatti sitten todellakin herätä tähän päivään !
Uusia tuttavuuksia ja ystäviä ja loistavaa fiilistä - ei kait niitä koskaan oo tarpeeksi !
Toi on kyllä niin hianooooo :heart:
No oottepa te hiljasii...yksin puheluks menee. En saanut renkaita enkä ruokaa että voi vittu nyt vaan! Nyt on oikeesti niin kireel hermo että parempi ollakin yksin!
En oo hukannut mutta kotona ei ollut ristin sieluakaan ja jäi ne renkaat sinne sitten. Ja kun vitutti niin ei kiinnostanut hakee ruokaakaan. Mulla nyt huono päivä ja muutenkin että vittuttaa nyt sitten vaan.ootko hukannu renkaat?
ruokaa on kaupassa
En oo hukannut mutta kotona ei ollut ristin sieluakaan ja jäi ne renkaat sinne sitten. Ja kun vitutti niin ei kiinnostanut hakee ruokaakaan. Mulla nyt huono päivä ja muutenkin että vittuttaa nyt sitten vaan.
No on mut mitä se olis hyödyttänyt kun en mä niitä sieltä olis kyytiin silti saanut.eikö sulla oo avainta sun vanhempien kämppään?
No on mut mitä se olis hyödyttänyt kun en mä niitä sieltä olis kyytiin silti saanut.
Saa tuoda ite ne tänne ,minä en enää lähe minnekkään.
Kyllä ne siel hyllyl oli mutta en mä niitä sieltä ite saa kun ovat korkeella.ahaa, iskä on piilottanu ne etkä tiiä missä ne siellä on
Ja sit iskä viel lähtee huomenna ainakin viikoks reissuun niin pakko ne olis tänää saaada kyytiin kun huomenna töitte jälkee ne pitäs viedä vaihettavaksi.Mutta kun ei olla ees kotona,prkl!
Eläpä yleistä! :stick:naiset :headwall:
ei oo tilaa. ja porukoilla on joten en tuo niitä tänne säilöön.Tinku, pidä jatkossa renkaat omassa varastossa. Saat ne silloin auton perään, kun tarvitsee ja pääset ajallaan vaihtamaan. Mahtaisko toimia?
ai vinku-tinkullako?Tinku, pidä jatkossa renkaat omassa varastossa. Saat ne silloin auton perään, kun tarvitsee ja pääset ajallaan vaihtamaan. Mahtaisko toimia?