The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihan OTna pakko jakaa,
oon koko päivän istunut tässä koneella ja käynyt ehkä elämäni mielenkiintosinta keskustelua rapakon taakse Jenkkilään.

Nyt on pää niin totaalisen englantisoitunut ettei suomen kirjotus meinaa sujua.

Huippua kuin erilaisia ihmisiä tää maailma kantaa sisällään!
Saan hirveet kicksit aina uusista tuttavuuksista ja syvällisistä jutusteluista :D
...että kannatti sitten todellakin herätä tähän päivään :D!

Uusia tuttavuuksia ja ystäviä ja loistavaa fiilistä - ei kait niitä koskaan oo tarpeeksi :)!
Toi on kyllä niin hianooooo :heart:

• Tykkää
Reactions: IhQ
...koko talo tuoksuu ihanilta lämpimäisiltä :heart:

...ja toi ruuhkatukkainen pörröpääpoikani on ollut niin sydämeenkäyvä, puhunut ikäisekseen tässä häkellyttävän syvällisiä ja isoja ajatuksia, että...kait tässä oon ite hurjasti viisastunut ja oppia saanut...*huokailee ja pakahtuu*

Mun on nyt lähdettävä tonne pihalle riekkumaan ja pomppimaan ja juoksemaan tätä syherökikkuraista olotilaani :D...joten :wave: - ihunaa päivänjatkoo joka iikalle :kiss:

• Tykkää
Reactions: IhQ ja Bitch
...että kannatti sitten todellakin herätä tähän päivään :D!

Uusia tuttavuuksia ja ystäviä ja loistavaa fiilistä - ei kait niitä koskaan oo tarpeeksi :)!
Toi on kyllä niin hianooooo :heart:
Kannatti kyllä!

Mun sekopäinen sosiaalinen minäni saa keväisin vallan ja saan ihan suoranaista voimaa kaikesta älyllisestä ja vajaampiälysestäkin seurustelusta! :D

Mulla on ikäänkuin maailman massiivisin kakssuuntanen mielialahäiriö,
talvi on silkkaa itseensä käpertynyttä synkkyyttä,
ja kesä yltiömaanista sosiaaliperhostelua :LOL:
(Ei tarkotettu pahottamaan kenenkään mieltä)

Ainoa vaan että talven synkistely on nautittavaa ja ihanaa eikä yhtään depressiivistä.
Musta on kiva mönkiä syksyllä mörökölliksi luolaan ja keväällä juosta sieltä karjuen ulos kun aurinko alkaa paistaan :D

bierass
Ei nyt vittu oikeasti voi kenenkään elämä olla noin vaikeeta. Minä en tee sitä enkä tätä, en osaa enkä aio edes opetella eikä kannata edes yrittää. Tehkää miehet kaikki mun puolesta niin minä tässä istun ja valitan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä