MissäMissä???Neljäpä!
Whuu. HBO can kiss my ass.
Mäpä tiedän mitä teen iltasella
MissäMissä???Neljäpä!
Whuu. HBO can kiss my ass.
Mäpä tiedän mitä teen iltasella
En mee siel sataa vettä .Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30772589:Mä lähen pihalle, menkää tekin
Mitäs vikaa villakankaassa?Niin mun tuuria,etin netistä sitä takkia niin löysin kyllä mustan takin mutta villakangastakin,ale hintaan....se on niin nätti!
Käykö parveke?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30772589:Mä lähen pihalle, menkää tekin
Se on vähän kuuma keväällä ja syksyllä ja tarvittaessa kesällä. Kun tarviin sen kevät/syksy takin en talvitakkia.Mitäs vikaa villakankaassa?
|O sain just lattiat pestyä ja matot takas sisälle. Kahvitauko.Samat, mutta nokitan imuroinnilla..
Käskystä!!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30772589:Mä lähen pihalle, menkää tekin
En täysin ymmärrä mutta osittain ymmärrän.Se on vähän kuuma keväällä ja syksyllä ja tarvittaessa kesällä. Kun tarviin sen kevät/syksy takin en talvitakkia.
Gauheeta nokittelua.|O sain just lattiat pestyä ja matot takas sisälle. Kahvitauko.
Ilmeisesti ansaitset :kiss:Gauheeta nokittelua.
Ei toimi.
Se saa pusun, joka kertoo koko päivän maanneensa riippumatossa ja lukeneensa TexWillereitä.
Ei mulla ole täällä riippumattoa. TexWiller- kokoelmanikin on vanhalla kototönöllä, jos ex- rouvakulta ei ole sitä myynyt.Ilmeisesti ansaitset :kiss:
Ei ne koskaan ole täysin ansaitsemattomiaEi mulla ole täällä riippumattoa. TexWiller- kokoelmanikin on vanhalla kototönöllä, jos ex- rouvakulta ei ole sitä myynyt.
Joten taisin just saada ansaitsemattoman pusun.
Kyl ne meikäläiselle tulee pyytämättä ja yllättäen. Ja harvoin.Ei ne koskaan ole täysin ansaitsemattomia
Uppoaako ilman tekstityksiä?MissäMissä???
Ei se mitenkään ennenkuulumatonta ole, niin tiedetään käyneen pääministeritasolla astiKyl ne meikäläiselle tulee pyytämättä ja yllättäen. Ja harvoin.