The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30772589:
Mä lähen pihalle, menkää tekin
Käskystä!!

...ihan kohta meen mutta tovin häröilen tässä. Pesukoneet laulaa, laitan talvivermeitä ojennukseen - vihonviimeistä hommaa, ja otin tossa kivat silityssessiot, joita joudun jatkaaankin.

Mutta varmasti menen pihalle, täällä ei vielä sada - on semmonen jännän utuinen maisema, hiukan yrittää aurinko tuikkia mutta sitten on vinkee pilviverho tossa tiellä. Kiva keli...pomppia ens alkuun kumppareitten kans tossa pihalla ja purkaa olotiloja myyränkekoihin :D

...niin tekis mieli...pyytää Lemminkäisen miehet pihamaalle :rolleyes:....mutta oishan se vielä vähän turhan kylmää....

Se on vähän kuuma keväällä ja syksyllä ja tarvittaessa kesällä. Kun tarviin sen kevät/syksy takin en talvitakkia.
En täysin ymmärrä mutta osittain ymmärrän.

Kymmenisen vuotta sitten hankin tommoisen "välikausirotsin" - on muuten väriltään musta. Musta on aina hyvä väri. Semmoinen ajaton malli. Sitä on tullu tämä "talvi" käytettyä ympärivuotistakkina, kun eihän täs o tarttenu edes hanskoja.

Mut hiemanko harmittaa, et vaikka päälikangas on yhä moitteeton, niin vuorin puolelta alkaa saumat ratkeilemaan ja kangas olemaan tiensä päässä. Ei viittis luopua.
Pitänee ratkoa vuorikankaat kokonaan pois, tai laittaa rotsi bootypepille modattavaksi.

...mä olen tässä nyt...öönä :D ja ilosena ja yllättyneenä :)

Toi mun rakas esikoinen, ihana lutunen tuittupääni :heart:, kaappas mut kainaloonsa (missä tunsinkin itteni jo tässä vaiheessa tosi pieneltä) ja sanoi, että ..."..nyt me, äiti, leivotaan. Tai - korjaan - mä leivon, sä tuut mun kans keittiöön pulisemaan."

Ja niin me tehtiin. Mä vain istuin tossa ja taisin halkaista sydämeni ylpeydestä ja jostain elämisen riemusta tuota poikaa kattoessani :). Niin teki kaiken ihan ite, pulisten samalla :D

Eka pellillinen porkkanaleipiä uunissa paistumassa :)

Ihan OTna pakko jakaa,
oon koko päivän istunut tässä koneella ja käynyt ehkä elämäni mielenkiintosinta keskustelua rapakon taakse Jenkkilään.

Nyt on pää niin totaalisen englantisoitunut ettei suomen kirjotus meinaa sujua.

Huippua kuin erilaisia ihmisiä tää maailma kantaa sisällään!
Saan hirveet kicksit aina uusista tuttavuuksista ja syvällisistä jutusteluista :D

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä