The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olen nyt tänään onnellinen, piiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa.
Halusin vain kertoo tään teille muillekkin.

Kevät tietysti on nostanut mielialaa jne. On myös muitakin asioita.
Helpottavaa kun tietää että .. no ei mennä yksityiskohtiin ;)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ai nii, noist hätänumeroista...

Mä olin hyvin pieni... no olin mä kympin täyttäny, mut en rippikoulua käyny...ja olin ihan vaan menossa uimaan, kun rantapolulla oli tuupertunut naapurimökin mummeli, joka osasi sanoa vain kaksi sanaa. Nitrot... jääkaapissa...
... no se möksä oli lukossa, joten ainoa tapa päästä jääkaapille oli lyödä lasi rikki. Mut siel oli myös puhelin, mistä pystyi soittamaan silloiseen kolmeen nollaan... maailman huonoin hätäpuhelu, koska en tosiaankaan pillerit kourassa jääny luuriin roikkumaan.

Toi taitaa olla elämäni ainoa ikkuna, jonka särkemiseen minut syylliseksi taatusti tiedetään, mut kukaan ei tullu pyytämään vahingonkorvauksia.

Joo, tulipahan juotua ja valvottua... ja sit katottua "survivolsia", eikä ton jälkeen tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.

Yhdessä osiossa rouva osas melkein pilkkoa polttopuita... siis ainakin kuvauksen aikana osui kirveellä melkein kaikkialle muualle paitti omaan jalkaansa.

Toisessa osiossa perhe gauheesti varautui sähkömagneettiseen pulssiin rakentamalla pihalleen alumiinifoliolla vuorattua koirankoppia... ja jos siihen salama iskee, niin heihei se koppi.

Yhdessä osiossa taas perhe varautui viereisen tulivuoren purkaukseen sillä, että osaavat viljellä porkkanaa ja tomaattia. Se epäilemättä onnistuu parimetrisen tuhkakerroksen läpi.

Kaikissa niissä oli yhteistä se, että pitää olla gauheesti aseita ja patruunoita joilla puolustat satavuotiaita popkornejasi.

Meikäläisen "survival"- ohjeet pähkinänkuoressa:
a) istu aina selkä seinää vasten
b) varmista pakoreitti

Pysyt hengissä huomattavasti kauemmin kuin säilömällä popkornia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä