Anteeksi etten lähettänyt viestiäni oikoluettavaksi ennen julkaistamista.Lemmy :stick:
Ymmärsitte kuitenkin kenestä oli kyse
Oikiasti ei ollut niin paha virhe että tarttis tikulla silmään tökkiä.. :'(
Anteeksi etten lähettänyt viestiäni oikoluettavaksi ennen julkaistamista.Lemmy :stick:
Mun mielestä tuossakin kohtuus kaikessa. Mulle on ihan okei, jos mies seuraa paria, kolmea urheilulajia. Mut sit jos pitää katsella ne kaikki, ei tulis mitään. Mä haluan yhteistäkin aikaa iltaisin ja viikonloppuisin.niimpä
Niin että formuloihin ei sais eläytyy mut kiekkoon tai johonkin muuhun lajiin yllä...Joskus aikaisemmin edellisessä elämässä en ois saanut katsoa F1 kisoja kun eläydyin liikaa kisaan ja no saatoin joskun huutaakkin kun oli syytä!
Saan huutaa nyt ihan miten haluan! Ja kannustaa Kimiä!
En nyt ihan ymmärtänyt mitä sanoit mutta sama koski kaikkia muitakin urheilulajeja. Ei saanut eläytyä mihinkäänNiin että formuloihin ei sais eläytyy mut kiekkoon tai johonkin muuhun lajiin yllä...
Mutta voihan yheinen aika olla myös sitä, että molemmat tekee omia juttujaan ihan rauhassa? Ollaan kuitenkin yhdessä kotona.Mun mielestä tuossakin kohtuus kaikessa. Mulle on ihan okei, jos mies seuraa paria, kolmea urheilulajia. Mut sit jos pitää katsella ne kaikki, ei tulis mitään. Mä haluan yhteistäkin aikaa iltaisin ja viikonloppuisin.
Muttako Lemmy on LemmyAnteeksi etten lähettänyt viestiäni oikoluettavaksi ennen julkaistamista.
Ymmärsitte kuitenkin kenestä oli kyse
Oikiasti ei ollut niin paha virhe että tarttis tikulla silmään tökkiä.. :'(
Anna toinen hali vieläMuttako Lemmy on Lemmy
ja tökkiminen on kivaa
:hug:
No toihan onihan perseestä, toisen rajottamista,oli kyse urheilusta tai hömppäsarjasta tai mistä vaan niin tietysti saa eläytyä.En nyt ihan ymmärtänyt mitä sanoit mutta sama koski kaikkia muitakin urheilulajeja. Ei saanut eläytyä mihinkään
Mut se on "historiaa"
Eeei. Sekä mulle, että miehelle yhteinen aika tarkoittaa lapsivapaata jolloin seurustelemme keskenämme. Teemme ruokaa, kuuntelemme musiikkia, saunomme. Jotain, mitä eivät töllöt tai tietokoneet häiritse.Mutta voihan yheinen aika olla myös sitä, että molemmat tekee omia juttujaan ihan rauhassa? Ollaan kuitenkin yhdessä kotona.
Sama täällä. Ei enää kiinnosta. Mulla on ollut aina 2 telkkua. Sai molemmat katsoa mitä haluaa.Mä seurasin ennen jokaikisen kisan mutta kun Mika lopetti uransa niin samalla loppui mun formuloiden katsominen. Mutta ei mun tulis mieleenkään ruveta muita estelee kattomasta. Ihan sama jos joku sanois mulle et prkle,et saa kattoo emmerdalea Minähän katon!
Ei se silloin ole yhteistä aikaa.Mutta voihan yheinen aika olla myös sitä, että molemmat tekee omia juttujaan ihan rauhassa? Ollaan kuitenkin yhdessä kotona.
Joo, lapsivapaa-aika on ihan eri juttu. En hahmottanut, kun meillä sellainen hetki on harvemmin kuin kerran vuodessa.Eeei. Sekä mulle, että miehelle yhteinen aika tarkoittaa lapsivapaata jolloin seurustelemme keskenämme. Teemme ruokaa, kuuntelemme musiikkia, saunomme. Jotain, mitä eivät töllöt tai tietokoneet häiritse.
No tän kerran kun noin nätisti pyysit :hug:Anna toinen hali vielä
Meillä oli exän kanssa samanlainen maku ohjelmien suhteen niin ei tullut koskaan riitaa mitä katottais,yks telkka riitti siis hyvin.Sama täällä. Ei enää kiinnosta. Mulla on ollut aina 2 telkkua. Sai molemmat katsoa mitä haluaa.
Ex tykkäsi urheilusta ja mä en.Meillä oli exän kanssa samanlainen maku ohjelmien suhteen niin ei tullut koskaan riitaa mitä katottais,yks telkka riitti siis hyvin.
No EI ole! Mitä vittua se muille kuuluu, miten kukin elää? Tietty, jos kyseinne ukko väittää kannattavansa perinteistä ydinperhemallia ja olevansa yksivioisuuden kannalla, niin anna mennä.Pitäisköhän soittaa seiskaan ja bustata yks vaaliehdokas. Perheellinen naimisissa oleva äijä, profiili seuranhakupalstalla. Eiks kaikki julkisuus oo hyvää julkisuutta? :xmas:
Mullaki oli eilen pöksyt märkänä ko kaadoin skumpat syliini.Kastelin housuni..
Soita, eikö siitä maksetakin jotain?Pitäisköhän soittaa seiskaan ja bustata yks vaaliehdokas. Perheellinen naimisissa oleva äijä, profiili seuranhakupalstalla. Eiks kaikki julkisuus oo hyvää julkisuutta? :xmas:
Kyl se ainakin mainostaa itteensä aviomiehenä ja perheenisänä, niin imo aika moraalitonta.No EI ole! Mitä vittua se muille kuuluu, miten kukin elää? Tietty, jos kyseinne ukko väittää kannattavansa perinteistä ydinperhemallia ja olevansa yksivioisuuden kannalla, niin anna mennä.
Kansanedustajien pitäisi olla nuhteettomia.Kyl se ainakin mainostaa itteensä aviomiehenä ja perheenisänä, niin imo aika moraalitonta.