The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mua taas kiinostaa sarjakuvat, useimpia ei. Eilen jäin pohtimaan AA-lehden näköispainosta vuodelta -73 ja lehden 49 tai 50 takakantta. Kannessa mainostetaan Aku Ankan taskukirjaa nro 17. Kannen väri oli väärä. Onko kyseessä väärä väritys lehdessä vai mistä on kyse? Tänään haen esille originaalilehden ja vertaan. Hylkyssä on taskukirjan kakkospainos ja sen kansi on eri värinen. Hurraa, löysin taas virheen?

Mutta voihan yheinen aika olla myös sitä, että molemmat tekee omia juttujaan ihan rauhassa? Ollaan kuitenkin yhdessä kotona.
Eeei. Sekä mulle, että miehelle yhteinen aika tarkoittaa lapsivapaata jolloin seurustelemme keskenämme. Teemme ruokaa, kuuntelemme musiikkia, saunomme. Jotain, mitä eivät töllöt tai tietokoneet häiritse.

Mä seurasin ennen jokaikisen kisan mutta kun Mika lopetti uransa niin samalla loppui mun formuloiden katsominen. Mutta ei mun tulis mieleenkään ruveta muita estelee kattomasta. Ihan sama jos joku sanois mulle et prkle,et saa kattoo emmerdalea :D Minähän katon!
Sama täällä. Ei enää kiinnosta. Mulla on ollut aina 2 telkkua. Sai molemmat katsoa mitä haluaa.

Jos tämä aika-ajo menee ilman ongelmia Kimiltä niin se sanelee kumpi on kakkoskuski.
Sanotaan että F1 kuskin ajoista lähtee 0.2 pois kun saa lapsen. En usko että toimii Kimin kohdalla. Jos nyt vitt* häviät aika-ajossa sebille niin se on sinä sitten.. Voi korvata voittamalla hänet kisassa mut jos et, sen jälkeen ei ole enään selityksiä.

Pitäisköhän soittaa seiskaan ja bustata yks vaaliehdokas. Perheellinen naimisissa oleva äijä, profiili seuranhakupalstalla. Eiks kaikki julkisuus oo hyvää julkisuutta? :xmas:
No EI ole! Mitä vittua se muille kuuluu, miten kukin elää? Tietty, jos kyseinne ukko väittää kannattavansa perinteistä ydinperhemallia ja olevansa yksivioisuuden kannalla, niin anna mennä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä