pitäsköhän sitä ensin kysyy pojaltakin ettei sen puolesta mennä tekee päätöksiä
suostuu se, ihan varppina
pitäsköhän sitä ensin kysyy pojaltakin ettei sen puolesta mennä tekee päätöksiä
kalliiks tulee saa ruveta kaivaa kuvettaanNyt vasta kerrot ja ilman ehkäsyä täällä meille juttelet :stick:
kiristys ja uhkailu toiminee aina ..?suostuu se, ihan varppina
kiristys ja uhkailu toiminee aina ..?
Sillä voi kans kiristää jos se on kiree. Lepakonsiipisellä voi myös uhkailla.lahjonta (pillulla) lienee paras tässä tilanteessa
tarviiko suosituksia.....voin hankkia:snotty:Sillä voi kans kiristää jos se on kiree. Lepakonsiipisellä voi myös uhkailla.
Sillä voi kans kiristää jos se on kiree. Lepakonsiipisellä voi myös uhkailla.
Revenge of the Batpussy! :vampire:Sillä voi kans kiristää jos se on kiree. Lepakonsiipisellä voi myös uhkailla.
Häh, ai suosituksia niinkuin työnhaussa? Mä en nyt tajuu jotain.tarviiko suosituksia.....voin hankkia:snotty:
toistan vaan sen mitä mulle on kerrottu:xmas:tosiaan, tinkuhan onkin kehunut olevansa tosi tiukka
Jumppaaks ilolihaksia?toistan vaan sen mitä mulle on kerrottu:xmas:
Suosittelen käyttämään itse kybervarmistusta. Mulla on aina palstaillessa vehkeet eli läppäri tai älypuhelin kaksinkertaisissa pirkkasukkiksissa. Varma konstiNyt vasta kerrot ja ilman ehkäsyä täällä meille juttelet :stick:
Voisko puhelimen laittaa myös kortsuun? Läppäri ei varmaan mahtuis, eli siihen toi sukkiskeino ois hyvä.Suosittelen käyttämään itse kybervarmistusta. Mulla on aina palstaillessa vehkeet eli läppäri tai älypuhelin kaksinkertaisissa pirkkasukkiksissa. Varma konsti
:attn:
Jumppaaks ilolihaksia?
mtä vtun kybervarmistusta? En edes tiedä miksi tulin tänne mutta nojoo ei tartte olla ilkee. Kysykää niin vastaa. Ja luultavasti npoin 57 000 muutakin vastaa asiallisemmin kuin ikinä olette nähneet. Älkää vain suitsuttako politiikkaa ja omia supsikkejanne.Suosittelen käyttämään itse kybervarmistusta. Mulla on aina palstaillessa vehkeet eli läppäri tai älypuhelin kaksinkertaisissa pirkkasukkiksissa. Varma konsti
:attn:
oliko noin kovalla?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30770552:kakkapökäle
Joo, ahistaa noi demareiden vaalimainosvalehtelut maikkarillaoliko noin kovalla?
no pakkoko niitä on katsoa :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30770556:Joo, ahistaa noi demareiden vaalimainosvalehtelut maikkarilla
Niinhän sitä voi
Ja jumpata voi monella tapaa
Vittu, kun telkkarin mainioskatkolla niitä tulee väkisin, saatanano pakkoko niitä on katsoa :stick:
no kato sellasta kanavaa mis ei oo mainoksiiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30770571:Vittu, kun telkkarin mainioskatkolla niitä tulee väkisin, saatana
Yleä ei kukaan täysjärkinen jaksa kattoano kato sellasta kanavaa mis ei oo mainoksii
niimpä, ja kanavat on tehneet salaliiton ja tälläävät mainokset aina samaan kohtaan niin että kaukosäätimellä ei pääse mainoksia karkuunAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30770571:Vittu, kun telkkarin mainioskatkolla niitä tulee väkisin, saatana