The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En tiedä mutta arvaan, että pitsin byrååssa tehdään töitä perseellä, eli istutaan näyttöpäätteen ääressä. Semmoisen vaihtaminen makuutyöksi on hiukka hankalampaa.

Mut maailma on täynnä mitä mystisimpiä tauteja jotka estävät firman näyttöpäätteellä työskentelyn, mutta eivät tippaakaan häiritte facebook- päivityksiä.
Meillä on varsin moderni byråå, kaikilla on sähköpöydät joten välillä voi kuluttaa persettä, välillä kengänpohjia. Jos ei jostain kumman syystä pysty jotain työn osa-aluetta tekemään, on vaihtoehtoja. Esim. jos on muuten työkykyinen mutta ääni ei kulje, hoitaa sähköposteja eikä puhelinta. Printterit on tarkoituksella sijoitettu toiseen päähän kerrosta, tekee vaan hyvää välillä kipaista pienet käytävärallit eikä vaan kököttää työpisteellä.

Lisäksi mä olen kaikesta huolimatta hyvin joustava esimies, kunhan homma toimii eikä muut joudu kuormittumaan siksi että yksi pääsee kampaajalle

[QUOTE="inanna";30769897]Wääh!

Ootte päästänyt Ketjun putoomaan kolmossivulle asti.

Hyi hävetkää.

Ja mahtista perjantaita vaan kaikille![/QUOTE]

on tosiaan uskomatonta velttoilua

tinksuki lomilla eikä muka palstaile

Päivää, hyvää perjantaita ja viikonloppua. :)
Mitäs on suunnitelmissa ?

Otan tämän päivän shut rauhallisesti, imuroin jo vähän aikaa sitten.
Kirjan lukemista ja Emmerdale ja palstailua :)
On tullut viikolla käveltyä aika paljon,niin tänään voisi pitää taukoa.

On muuten ihana olo, paino on pudonnut mukavasti. Nyt alle 87 kg, kun ennen oli yli 95 kg :)
Kolestroliarvot on pudonnut, vaikka lääkitystä viellä jatketaan, niin hyvä juttu.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
"inanna"
Tänään vietin aikaa pitkälti lekurissa, tai lähinnä odotushuoneessa.

Ensin lekuri määrää hirmusen määrän troppeja, sitten soittaa perään että älä otakkaan niitä kun hän epäilee että oisin ibuprofeenille allerginen eikä tuo ihottuma oliskaan psoria vaan eksanteemaa.
Jaa, no se on kyllä kiva jos siitä johtuu kun mun migreeniin ei juuri muut tropit auta...
Panacodeilla mennään sit, niissä on se huono puoli että Nukku-Masa saapuu paikalle jo yhen pillerin jälkeen, mutta ehkäpä tässä keino kuitata univelkoja!

Tulipa ostettua Voice-sipsejä, Voice-namia ja Voice-limpparia :D
Perjantai on mässypäivä, minkähän tekosyyn sitä sit keksii kun VoFfi loppuu...

Ja mun pitäis siivota hirmu vauhtia, mutta kun ryydyttää. Tekis mieli vaan istua kupposen kanssa takapihalla ja nauttia auringosta. Bongasinpa ekat leskenlehdetkin tänään.

Ja siis siivouspakko siksi kun äiti tulee huomena päiväks meille :D
Kauhiaa jos äitee pääsee huomauttelemaan nurkkien villakoirista tai roskakaapin oven kahvitahrasta :rolleyes:

[QUOTE="inanna";30769969]Tänään vietin aikaa pitkälti lekurissa, tai lähinnä odotushuoneessa.

Ensin lekuri määrää hirmusen määrän troppeja, sitten soittaa perään että älä otakkaan niitä kun hän epäilee että oisin ibuprofeenille allerginen eikä tuo ihottuma oliskaan psoria vaan eksanteemaa.
Jaa, no se on kyllä kiva jos siitä johtuu kun mun migreeniin ei juuri muut tropit auta...
Panacodeilla mennään sit, niissä on se huono puoli että Nukku-Masa saapuu paikalle jo yhen pillerin jälkeen, mutta ehkäpä tässä keino kuitata univelkoja!

Tulipa ostettua Voice-sipsejä, Voice-namia ja Voice-limpparia :D
Perjantai on mässypäivä, minkähän tekosyyn sitä sit keksii kun VoFfi loppuu...

Ja mun pitäis siivota hirmu vauhtia, mutta kun ryydyttää. Tekis mieli vaan istua kupposen kanssa takapihalla ja nauttia auringosta. Bongasinpa ekat leskenlehdetkin tänään.

Ja siis siivouspakko siksi kun äiti tulee huomena päiväks meille :D
Kauhiaa jos äitee pääsee huomauttelemaan nurkkien villakoirista tai roskakaapin oven kahvitahrasta :rolleyes:[/QUOTE]

:hug:
Oi on sulla hyvät herkut.

"inanna"

On muuten ihana olo, paino on pudonnut mukavasti. Nyt alle 87 kg, kun ennen oli yli 95 kg :)
Kolestroliarvot on pudonnut, vaikka lääkitystä viellä jatketaan, niin hyvä juttu.
Aijai, jäi muuten eilen Emmerdalet katsomatta, eikä enää kerkiä netistä ennen tän päivän jaksoja jos meinas jotain muutakin saada aikaseksi :D

Sullahan on mukavasti kiloja lähtenyt! Tsemppivä!
Ja tärkeintä tuossa se sivutuotteena tuleva ihana ja hyvä olo :)

[QUOTE="inanna";30769979]Aijai, jäi muuten eilen Emmerdalet katsomatta, eikä enää kerkiä netistä ennen tän päivän jaksoja jos meinas jotain muutakin saada aikaseksi :D

Sullahan on mukavasti kiloja lähtenyt! Tsemppivä!
Ja tärkeintä tuossa se sivutuotteena tuleva ihana ja hyvä olo :)[/QUOTE]

Harmi kun jäi sulla kahtomatta,aika jänniä jaksoja ollu.
Jaksamisia ja tsemppiä siivoukseen. :)

Kiitti, hyvin on lähtenyt ja kivalta tuntuu, tätä mie jatkan viellä :)

Moikkamoi :wave: :kiss:

Hyvä Kais *tuulettaa innoissaan* - sä oot tehny ihan mieletöntä työtä :)! Oo ylpee itestäs!!

Ja ihanaa viikonloppua sullekin /teillekin :).

Mun pitäs vielä tässä heilua kuin heinämies :D eli sutta ja sekundaa taidan tässä vain huudella entisestään.... Imurointi käy muuten hyvästä lämmittelystä ja jumpasta, kiesus sentään - kuka täällä sotkee :D?! Tänään vielä vähän leivon, tuo yksi pitää jotain kemuja, sitten nappaan jomman kumman jöröjukan kanssani lenkille - täällä kaksi myrtsinaamaa äkkäilee, niin ole tässä sitten...eli pidä pokkaa kun väkisinkin tekis mieli hihitellä...

Mutta jahka nämä askareet saan alta pois, niin mun puolesta saa kaikki muu olla...vähäksi aikaa :).

Oleillaan vaan :).

...perjantaita kaikille :)!

Ihme kouhotuspäivä ollut, pomppinut siellä ja täällä ja jotain vissiin aikaiseksikin saanut. Hiukan heitti huolen päälle aamuseltaan, kun meillä oli ulko- ovitrafiikkia ja kun itekin vihdoin pääsin ulos, niin naapurin isäntä se huutaa täysin palkein että: Huomenia vaan naapurin kauniille rouvallekin!!

:D - taitaapi isännällä olla menossa astetta parempi päivä eli jotain on tullunna tehtyä oikein ja pirtissä vanhaemäntä hyvällä tuulella, kun noin kajautti. Ihana ihminen on kyllä :)...

Ai ni, takki...sain sen melkein puhtaaksi, jee!! Hihaan jäi jotain pientä länttiä mutta ei haittaa, kun ei sitä niin kovin huomaa...joten kait sitä pitää lähteä vielä jossain vaiheessa lottoamaankin :D

Moikkamoi :wave: :kiss:

Hyvä Kais *tuulettaa innoissaan* - sä oot tehny ihan mieletöntä työtä :)! Oo ylpee itestäs!!

Ja ihanaa viikonloppua sullekin /teillekin :).

Mun pitäs vielä tässä heilua kuin heinämies :D eli sutta ja sekundaa taidan tässä vain huudella entisestään.... Imurointi käy muuten hyvästä lämmittelystä ja jumpasta, kiesus sentään - kuka täällä sotkee :D?! Tänään vielä vähän leivon, tuo yksi pitää jotain kemuja, sitten nappaan jomman kumman jöröjukan kanssani lenkille - täällä kaksi myrtsinaamaa äkkäilee, niin ole tässä sitten...eli pidä pokkaa kun väkisinkin tekis mieli hihitellä...

Mutta jahka nämä askareet saan alta pois, niin mun puolesta saa kaikki muu olla...vähäksi aikaa :).

Oleillaan vaan :).
Kukkuu :wave:
Kiitos tuuletuksesta. :)
Se on kyllä aina kumma,etä kuka sotkee,vissiin joku kotitonttu :D
Ihanaa viikonloppua ja touhuja teillekkin.
Oi leipomista. :p

Hyvä on välillä vaan oleilla ja olla. :)

Iltaa :wave: Päivän positiivinen annos: mies kotona päivän ja oli siivonnut, pyyhkinyt pölyt, pessyt pyykkiä, imuroinut ja nyt on ruokakaupassa. Mun kuulemma passaa tottua tähän :heart: Päivän negatiinen annos: verottaja-rakas muisti karttuisalla kädellään |O

• Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä