Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Emmin, tosiaan just noin kun Tammityttö neuvoi! Mä näin kuvan kun otin tuosta tuon osoitteen... Onnea onnea!! :heart: Onko tuo PregCheck? Vahvistunu on! Mulla on myös PregCheckillä tehtyjä viivoja vertailussa, ks. alla ;)

 
Voihan kökön kökkö :( nyt tekee mieli itkeä ihan tosissaan. Tein aamuyöstä testin kun lasten suklaamunia vein hattuun ja aamuöisillä silmilläni olin jo toisen viivan näkeväni. Mutta ei. Tarkemmin kun tiirastelin niin kuivuhan se luiska loppuun ja aivan puhdas nega. Ei häiveen häivettä. Ei ollut nyt teroista apua. Vaikka ovis ollu myöhemminkin niin keksiä ei ole ollut pariin viikkoon joten tärppäämis mahdollisuudet on täysin nolla.
Niin ehti siinä pienessä hetkessä toiveet nousta taivaisiin että tuntuu tosi pahalta nyt. Eli kp 27/dpo12 Kai tässä vaan täytyy toivoa että menkat alkais ajallaan eikä tulis toista pitkää kiertoa.
 
Enkeli. Mutta olisihan se digi voinu näyttää 2-3 aikaisemminki. Sehän antaa periaatteessa viitteellisesti ne viikot. Mä tein ne digit 4pv välein ja viikot oli noussut normaalisti. Eli 4+3 tein raskaana 2-3 ja 5+0 tuli raskaana 3+ :) eli mulla näytti ainaki viikot oikein. pidetään peukkuja! !
Muoks mut siis ei tietenkään vielä kannata tehdä mut esim 5+ jotain sen pitäs näyttää kyllä sit "oikeim" :)
 
Viimeksi muokattu:
Onhan tää joo aikasta vielä. Silti kuvittelen, että pitäis näkyä edes joku aavistus herkässä testissä. Mutta aivan puhdas nega eikä mitään oloja. Ainoastaan tajuton turvotus, mutta sekään ei mulle kovin tavatonta. Ei kylläkään turvottanut näin viime kierrossa.
 
Kiiltokuva jotain näkyy. Vahvistumista! Joo noista ovistesteistä. Riippuu ihan joko ennen testiä pari tuntia sitten juotu neste on vaikuttanut mulla tulokseen ja aamupissa ei oo mulla hyvä.siitä tule negatiivinen kun sit siitä pari tuntia eteenpäin onkin jo viivaa. Paitsi jos menen juomaan jotain..
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Kiiltokuva jotain siellä näkyy vähän :) vahvistumista!

nozza ehkä vähän jotain?

No Theran, miltä se sun o-testi tänään näytti? :)

(.) aika hiljaista olojen suhteen. Välillä kohdun vasemmalta puolen vihloo vienosti ja aamulla ruoka ei meinaa tehdä kauppaansa. En tiedä onko tämä hyvä, ettei oloja oikein ole vai oisko helpompi olla kun joku koko ajan muistuttais, että raskaana ollaan. :)
 
Viimeksi muokattu:
Geesa mäki olevinaan näin siin hailuraa mut sit et ei kai siin. Nyt ootan ja teen parin päivän päästä uuden testin.. :)
Jos malta oottaa paria päivää. Hih.
ja joo raskaana on mukavempi olla jos on ilman oireita tai todella lievillä oireilla. Nimimerkis 3lapsen aikaan oksensin alussa 3kk putkeen. Hyi. Ja loppu raskaudet podin kamalaa närästystä.

Ja Kiiltokuva sulla nään kyl viivan. :)
 

Yhteistyössä