The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie olen miettiny tässä.. Olen päättänyt hylätä kalkkunat ens kesältä. Otan(otamme) koiran :)

Koiran voi ottaa mukaan lappiin ja norjaan mutta ei kait niitä kalkkunoita voi raahata eestaas?

Mut minkä koiran sitten? Niin ja eihän sitä haluttua välttämättä saa edes noin vuoteen.
Näytin tytöille pentukuvia ja ihan kaikki olivat ihan ihQuja. Sitten näytin kuvia täyskasvusista. "EI TUOTA! pelottavan näkönen, näyttää sudelta, jne" Siis samoista koirista :)

Kävimme yhdessä myös rescue-koira sivustoja läpi ja olihan sielläkin mukavia hauveleita.
Minulle ei ole niin tärkeää että koira on rotukoira. Se on tärkeää miltä se näyttää ja minkälainen se on, tosin jälkimmäiseen tehoaa koulutus.

Otin enempi selvää siittä Ceskoslovensky vlcak rodusta niin sehän on arkajalka. Joku jos hyökkää isännän kimppuun niin se karkaa (pelastaa itsensä). Kun se on risteytetty karpaattien susien kanssa jotka ovat yksineläjiä.

Noh, onhan vielä se siperian husky.
Voisin alkaa harrastamaan sen kanssa sukset+mies+koira juttuja, kunhan olisi aikaa. Ei näytä että olisi..

Sakemannia en ota kun ovatten niin pilalle jalostettuja. Enkä mitään seurakoiraa tyyliin kultainen noutaja.
Norjanharmaahirvikoira.

Vaikka meidän vanha rouva onkin puoliksi sakemanni, niin en voi tarpeeks kehua.
Tosin räkötysherkät on rasittavia, meidän tyttö ei onneks oo haukkuherkkä ellei jostain kuulu kolinaa öiseen aikaan. Taikka jos on humalaisia (tuntemattomia) näköpiirissä.

Miehen vaimon veljellä on noita pienen lauman verran, mainioita otuksia.

..öhöm :ashamed:....toisinaan, toisinaan :D...

Mutta, mars kirppiksille - sieltä voisit tehdä tommosia ihania löytöjä, mitä tossa alimmaisessa linkityksessä on....rupes muakin kyllä himoittamaan tommoset juitskat....hiivana tinku sun kanssa |O :D
Mulla on huono kirpparisilmä en bongaa ikinä mitään. Ja meillä noi kirpparit on aika kökköi...mun mielestä. Voi tietysti johtuu myös tosta mitä sanoin.

onneks patee näkee viikon päästä

No eikä!!! :D

Silloin pääseekin poika kunnolla fiilistelemään ja hoilaamaan yhteislaulujen merkeissä :)!

Eipä vois kyllä hienommin kevättä ottaakaan vastaan, kuin kunnon äijäkonsertin merkeissä :)! Nauti!!

...ja meni sitten lainauksetkin ihan päin mettiä, kun niin intona täällä oon moisesta tapahtumasta sun puolesta :D

Viimeksi muokattu:
Mulla on huono kirpparisilmä en bongaa ikinä mitään. Ja meillä noi kirpparit on aika kökköi...mun mielestä. Voi tietysti johtuu myös tosta mitä sanoin.
Mites sitten siellä naapuripitäjässä? Oisko siellä sitten parempi flaxi? Ja kaveria mukaan - neljällä silmällä näkee aina paljon paremmin niitä siellä pyöriviä miehi...purkkeja, purkkeja siis!! :rolleyes: :D

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä