Mie olen miettiny tässä.. Olen päättänyt hylätä kalkkunat ens kesältä. Otan(otamme) koiran
Koiran voi ottaa mukaan lappiin ja norjaan mutta ei kait niitä kalkkunoita voi raahata eestaas?
Mut minkä koiran sitten? Niin ja eihän sitä haluttua välttämättä saa edes noin vuoteen.
Näytin tytöille pentukuvia ja ihan kaikki olivat ihan ihQuja. Sitten näytin kuvia täyskasvusista. "EI TUOTA! pelottavan näkönen, näyttää sudelta, jne" Siis samoista koirista
Kävimme yhdessä myös rescue-koira sivustoja läpi ja olihan sielläkin mukavia hauveleita.
Minulle ei ole niin tärkeää että koira on rotukoira. Se on tärkeää miltä se näyttää ja minkälainen se on, tosin jälkimmäiseen tehoaa koulutus.
Otin enempi selvää siittä Ceskoslovensky vlcak rodusta niin sehän on arkajalka. Joku jos hyökkää isännän kimppuun niin se karkaa (pelastaa itsensä). Kun se on risteytetty karpaattien susien kanssa jotka ovat yksineläjiä.
Noh, onhan vielä se siperian husky.
Voisin alkaa harrastamaan sen kanssa sukset+mies+koira juttuja, kunhan olisi aikaa. Ei näytä että olisi..
Sakemannia en ota kun ovatten niin pilalle jalostettuja. Enkä mitään seurakoiraa tyyliin kultainen noutaja.