Miksi kukaan synnyttää alateitse?

  • Viestiketjun aloittaja "Reeta"
  • Ensimmäinen viesti
"Mammeli"
[QUOTE="arska";30718276]Onhan tuo pimpan säilyminen tärkeää, voi sitten vanhanakin kertoilla olevansa tunnettu pimpastaan... jotkut on viisaita, toiset ahkeria, jotkut sydämmellisiä, jokainen panostaa siihen minkä tärkeimmäksi kokee...[/QUOTE]

Näinhän se on. Itselläni on akateeminen loppututkinto ja sektion jälkeen olenkin kuullut, miten akateemisesti koulutetut valitsevat useammin sektion, kun taas työläisperheiden naiset haluavat synnyttää alapäällään. Usein myös ajattelevat sillä.
 
Hä?
Herran jumala mitä idiotismia koko aloitus tälle ketjulle ja koko keskustelu. Tämä asiahan on täysin kiinni ihmisestä ja hänen lantionpohjanlihaksistonsa tilasta. Löystyminen alkaa tosiaan jo raskauden aikana luonnostaan, sitä ei voi kukaan estää ja palautuminen siitä alatiesynnytyksen tai sektion jälkeen täysin kiinni henkilöstä ja siitä kuinka koko synnytys on mennyt
 
Hä?
[QUOTE="daa";30719059]Akateemiset ihmiset ei näemmä ymmärrä kumminkaan anatomiaa :LOL:[/QUOTE]

Meinasin juuri sanoa samaa :D ihan uskomaton keskustelu, tuottaa kyllä naurua tähän päivään!
 
"Mammeli"
Alkuperäinen kirjoittaja Hä?;30719093:
Meinasin juuri sanoa samaa :D ihan uskomaton keskustelu, tuottaa kyllä naurua tähän päivään!
Mullakin on ollut älyttömän hauskaa lukea ihmisten reaktioita. Kiitos vaan ap:lle mainiosta aloituksesta :).
 
alakautta molemmat
Hmmm, mistä pelkästään sektiolla synnyttänyt nainen tietää millainen on synnyttäneen naisen pimppa?

Ja ei, se ei kelpaa lähteeksi että kaksplussan provosami kertoi.
 
Mikähän viirahdus mun miehellä sit kävi, kun jätti sektiolla synnyttäneen naisensa ja valitsi mut, neljä kertaa alatiesynnyttäneen?

Tosin mulla on aika pieni suu ja ainahan on toi kakkonen mitä voi ehkä joskus antaa hieman varoen koettaa, hmmm...
 
Hä?
[QUOTE="Mammeli";30719214]Mullakin on ollut älyttömän hauskaa lukea ihmisten reaktioita. Kiitos vaan ap:lle mainiosta aloituksesta :).[/QUOTE]

Niinpä, mä tosiaan toivoinkin, että oot vaan piruuttas kirjoitellut nuo sun juttus tänne. Luojalle kiitos, että selvisi sekin! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hä?;30719568:
Että mitä?!? :D
No juujuu! Ainahan me vaikkapa uimahallin saunassa tungetaan sormiamme toistemme pilluihin tietääkseemme että onko toisella sittenkin tiukempi :D

(ai hitto, ei tätä vissiin ois kyllä saanut miehille paljastaa, nyt niitä tunkee muka vahingossa naisten puolelle alvariinsa)
 
Pin
Hmmm, mistä pelkästään sektiolla synnyttänyt nainen tietää millainen on synnyttäneen naisen pimppa?

Ja ei, se ei kelpaa lähteeksi että kaksplussan provosami kertoi.
Kokeilemalla. Ehkä jotkut ei sitten tee lantionpohjalihaksia ollenkaan, sillon varmasti alateitse synnyttäneellä löysähtääkin, niin se tekee toki synnyttämättömällä ja sektioitse synnyttäneelläkin, mutta ehkä hitaammin. Itse pyrin päivittäin tekemään niitä ja kannattaisi kyllä kaikkien. Siinä ei pelasteta pelkästään tiukkuutta.
 
ihmetteleeee
Mistä ihme arvista ihmiset täällä puhuu... ei sektiosta jää aina arpia ja jos jäisi, ne voi otattaa vaikka paikallispuudutuksessa pois ihon pinnalta. Mä en ole nähnyt kenelläkään sektiossa käyneellä tutullani mitään saunassa erottuvia arpia.
 
Totta!
Mistä ihme arvista ihmiset täällä puhuu... ei sektiosta jää aina arpia ja jos jäisi, ne voi otattaa vaikka paikallispuudutuksessa pois ihon pinnalta. Mä en ole nähnyt kenelläkään sektiossa käyneellä tutullani mitään saunassa erottuvia arpia.
Sektio on ainoa leikkaus, josta ei jää mitään arpia. Itse olin muuten sektion jälkeen paremmassa kunnossa kuin alatiesynnytyksen jälkeen - alatiesynnytyksen jälkeen oli vähän väsynyt olo, mutta sektiosta lähdin suoraan salille. Sektiolla synnyttäneet ovat muutenkin timmissä kunnossa, mistään ei voisi arvata että ovat olleet raskaana. Jotenkin se leikkaus poistaa kätevästi raskauskilotkin :)
 
"Mammeli"
Sektio on ainoa leikkaus, josta ei jää mitään arpia. Itse olin muuten sektion jälkeen paremmassa kunnossa kuin alatiesynnytyksen jälkeen - alatiesynnytyksen jälkeen oli vähän väsynyt olo, mutta sektiosta lähdin suoraan salille. Sektiolla synnyttäneet ovat muutenkin timmissä kunnossa, mistään ei voisi arvata että ovat olleet raskaana. Jotenkin se leikkaus poistaa kätevästi raskauskilotkin :)
Mä kans ihmettelen näitä arpijuttuja. No, ehkä jos on joku kiireellinen leikkaus, niin sitten se kokoon kursiminenkin on tehty vähän kiireessä ja vasemmalla kädellä.

Mulla on ainakin alle 10cm pitkä ja millin paksu viiva. Jos siis välttämä'ttä haluaa tuolta karvoituksen seasta sen etsiä..
 
-.-
Laskeumia voi tulla vaikka jumppaisi lihaksiaan miten. Mä jumppasin päivittäin ja silti sain vaikeat laskeumat. Ja ne voi tulla vaikka lapsi syntyisi sektiolla. Paljon on ihmisen kudostyypistä kiinni. Suurin osa sanoisin.
 
rehti reijo
Parras pillu on naisen, joka on lapseton. Jos lapsellisen kanssa köyrii, sektio on pop! Heillä pillu edeleen käyttökunnossa.

Mitä alakauttasynnyttäneitä nyt olen pannut, niin onhan se aika synkää, puristusta ei löydy. Heidän kanssa sitten yleensä siirrytään kakkoseen tai poskihoitoon. Väljä pillu on täysin turha!
 
rehti reijo
Parras pillu on naisen, joka on lapseton. Jos lapsellisen kanssa köyrii, sektio on pop! Heillä pillu edeleen käyttökunnossa.

Mitä alakauttasynnyttäneitä nyt olen pannut, niin onhan se aika synkää, puristusta ei löydy. Heidän kanssa sitten yleensä siirrytään kakkoseen tai poskihoitoon. Väljä pillu on täysin turha!
 
alakautta molemmat
Kokeilemalla. Ehkä jotkut ei sitten tee lantionpohjalihaksia ollenkaan, sillon varmasti alateitse synnyttäneellä löysähtääkin, niin se tekee toki synnyttämättömällä ja sektioitse synnyttäneelläkin, mutta ehkä hitaammin. Itse pyrin päivittäin tekemään niitä ja kannattaisi kyllä kaikkien. Siinä ei pelasteta pelkästään tiukkuutta.
Kokeilemalla toisen naisen alapäätä? Selvä juu niin varmaan tosi moni.
 

Yhteistyössä