Miksi kukaan synnyttää alateitse?

  • Viestiketjun aloittaja "Reeta"
  • Ensimmäinen viesti
"Reeta"
En ymmärrä miksi kukaan nainen haluaa tärvellä vaginansa synnyttämällä alakautta. Järjetöntä, ja ihan turha väittää, ettei pillu olisi piloilla ja lortto synnytyksen jälkeen!

Kaikki halukkaat saa nykyään sektion. Niinpä ihmettelen naisten halua turmella värkkinsä.
 
"onnee"
Miksi kukaan haluaa mennä tärvelemään vatsansa sektiolla. Kaikki sektiossa käyneet sanoneet että se on sitten kaunis maha pilalla. Ei palaudu vaan jää repuksi ja siihen arvet kaupan päälle.
 
....
Mulle on tehty sektio ja en kyllä huomaa mitään arpia. Hyvin vaalea pieni viiva on karvoituksen seassa jos kirkkaassa valossa katsoo. Vatsareppu tulee kyllä ihan muusta kuin sektiosta.
 
"emmuska"
[QUOTE="onnee";30715099]Miksi kukaan haluaa mennä tärvelemään vatsansa sektiolla. Kaikki sektiossa käyneet sanoneet että se on sitten kaunis maha pilalla. Ei palaudu vaan jää repuksi ja siihen arvet kaupan päälle.[/QUOTE]

Miten se sektio muka vaikuttaa siihen palautumiseen? Ja suunnitellun sektion haavahan on bikinirajassa. Hoidettuna ei näy mitenkään. Nykyään on arpivoiteet ja silikoniteipit, jolla saa hoidettua mikäli on arpeutumistaipumusta.
 
"hohhoijaa"
Käytämme perheessä sijaissynnyttäjää juuri näistä syistä: vartalo ei mene pilalle eikä pimpsa myöskään. Raskauspahoivoinnitkin hoitaa joku toinen. Puolasta ja Venäjältä löytyy ihan edullisesti terveitä ja kantavaksi suostuvia nuoria naisia.
 
"onnee"
[QUOTE="emmuska";30715112]Miten se sektio muka vaikuttaa siihen palautumiseen? Ja suunnitellun sektion haavahan on bikinirajassa. Hoidettuna ei näy mitenkään. Nykyään on arpivoiteet ja silikoniteipit, jolla saa hoidettua mikäli on arpeutumistaipumusta.[/QUOTE]

Kohdan vaan uskottelet. Varmasti jäi jäljet ja venyny röllykkä.
 
"Sami"
Miehen kannalta parempi tosiaan että nainen synnyttää leikkauksella. Kyllä sen huomaa miten vauvan pullauttaminen pilaa pimpsan, kaverit on tunnustaneet että vaimo ei ole enää kunnossa. Oma vaimoni synnytti kaikki lapsemme leikkauksella ja pimpsa on yhtä tiukka kuin ennenkin, ja on muutenkin yhtä kaunis ja hoikka.
 
No, mä odotan ensimmäistä lasta ja mulle on melkeinpä itsestäänselvyys että aion synnyttää alakautta ellei lääkäri sille jotain estettä löydä. Nopea palautuminen. Keisarileikkaukseen kuuluu suuremmat riskit, leikkaus on aina leikkaus, oli suunniteltu tai ei, sekä äidille että vauvalle. Leikkauseen kuuluu myös kohonneet tulehdus yms. riskit joten miksi riskeerata jos voi päästä "helpommalla" noiden suhteen?
Jotenkin lapsellista mun mielestä noi "voi kauhee mun pimppi löystyy eikä kukaan mies halua mua enää koskaan jos synnytän oman lapseni alakautta"-jutut mitä kuulee aina silloin tällöin eri paikoissa.
Mä en usko että pimpsa löystyy muodottomaks lortoks mut jos niin kävis niin sit kävis. Jumppaamalla pääsee aika pikälle kun jaksaa pitää itsestään ja alapäästään huolta.
That´s it =)
 
plaplaplaa
[QUOTE="Sami";30715192]Miehen kannalta parempi tosiaan että nainen synnyttää leikkauksella. Kyllä sen huomaa miten vauvan pullauttaminen pilaa pimpsan, kaverit on tunnustaneet että vaimo ei ole enää kunnossa. Oma vaimoni synnytti kaikki lapsemme leikkauksella ja pimpsa on yhtä tiukka kuin ennenkin, ja on muutenkin yhtä kaunis ja hoikka.[/QUOTE]

Minulle ainakin ihan yhdentekevää, mikä on "miehen kannalta parempi".
 
"Heh"
Mä en taas ymmärrä, miten joku tahtomalla tahtoo, että vatsanpeitteen leikataan auki veitsellä ja ommellaan takaisin kiinni! Ällöttävää! Kivuliasta! Hidas toipuminen! Ruma arpi ikuisiksi ajoiksi! Mutta hei, kiva, pillu on tiukka!
 
"hmm"
Ööh, vauvalle on PALJON hyötyä siitä, että syntyy alateitse. En edes jaksa luetella niitä hyötyjä, mutta suosittelen googlettamaan ja perehtymään, jos mielessä ei ole kuin äidin selviytyminen mahdollisimman vähin vaurioin. Joskus sektio on toki pakko tehdä ja sille ei voi mitään, mutta itse olen varsin onnellinen, että omat lapseni (4) olen alateitse pakertanut maailmaan. Eikä ole haitannut meidän seksielämäämme, vaikka ei olisikaan paikat ihan tasan ennallaan. En koe mitenkään piloille revähtäneeni ja mieskin on aika hyvä näyttelijä, jos on jotain valittamista.
 
Mutta kun
[QUOTE="hmm";30715393]Ööh, vauvalle on PALJON hyötyä siitä, että syntyy alateitse. En edes jaksa luetella niitä hyötyjä, mutta suosittelen googlettamaan ja perehtymään, jos mielessä ei ole kuin äidin selviytyminen mahdollisimman vähin vaurioin. Joskus sektio on toki pakko tehdä ja sille ei voi mitään, mutta itse olen varsin onnellinen, että omat lapseni (4) olen alateitse pakertanut maailmaan. Eikä ole haitannut meidän seksielämäämme, vaikka ei olisikaan paikat ihan tasan ennallaan. En koe mitenkään piloille revähtäneeni ja mieskin on aika hyvä näyttelijä, jos on jotain valittamista.[/QUOTE]

Pienelle prosentille ei merkkaa se vauvalle parasta vaan oma napa ja pillun tiukkuus kun kuvitellaan pienessä mielessä et värkki hajoaa synnytykseen. Siihenhän se on suunniteltu herranjestas!
Nää samat henkilöt on melko varmasti niitä jotka esim. polttaa raskausaikaan "koska ei siitä tullut mitään naapurin sirpan neljälle adhd-pennullekaan"..
 
vie-ras
[QUOTE="Sami";30715192]Miehen kannalta parempi tosiaan että nainen synnyttää leikkauksella. Kyllä sen huomaa miten vauvan pullauttaminen pilaa pimpsan, kaverit on tunnustaneet että vaimo ei ole enää kunnossa. Oma vaimoni synnytti kaikki lapsemme leikkauksella ja pimpsa on yhtä tiukka kuin ennenkin, ja on muutenkin yhtä kaunis ja hoikka.[/QUOTE]

Mulla 3 alatiesynnytystä, pimpsa kuin ennen ja olen edelleen yhtä kaunis ja hoikka.
 

Yhteistyössä