No eihän tuo mittään.Kerran olen miehen takii muuttanut....saa olla kyllä pirun hyvä
mies jotta muutan toisen kerran miehen perässä....
On parempiaki täälä.
No eihän tuo mittään.Kerran olen miehen takii muuttanut....saa olla kyllä pirun hyvä
mies jotta muutan toisen kerran miehen perässä....
He lived long and prospered :heart:Mulle tuli eilen pakottava tarve katsoa, että vieläkö Leonard Nimoy on hengissä. No olihan se. Vielä. :|
No sen se teki.He lived long and prospered :heart:
Kahvikirahvi tuosta tykkää!!!Tulipa mieleen
Lopputulos oli se, että mä raahasin hyvin humalaisen ilmaisia juomia nauttineen rumpalipojan kotiinsa, ähelsin sen kylkiasentoon, peittelin ja vein vielä ämpärin viereen että kun tulee paha olo, on mihin yrjötä ja jatkoin seuraavaan baariin.
NIINPÄ! Eikä nukuta vieläkään!Miten hitossa kello on jo noin paljon :O. Olisin luullut et jotain 12 vasta.
En kyl koskaan muista törmänneeni niin tiukkoihin farkkuihin, et mielenkiinto riisumiseen olis hipunut motivaation puutteeseen.No vois kyl senkin tehä, nää farkut on niin epämukavat . Ne on vaan niin tiukat etten jaksa nyt tapella niiden riisumisen kanssa.
Mää oon. Omiini. Nimim. Kun sammuu farkut puolitangossa niin aamulla on vaikea nousta :snotty:En kyl koskaan muista törmänneeni niin tiukkoihin farkkuihin, et mielenkiinto riisumiseen olis hipunut motivaation puutteeseen.
Ei muakaan, ja huomenna pitäis töihin :kieh:NIINPÄ! Eikä nukuta vieläkään!
Tämä on nyt Harold-ketju.Vitsi sua tepsu, just aattelin mennä nukkuun ni varppina tulee kummitteleen tuo hammassetä :kieh:
Välillä kyllä näiden kanssa meinaa mennä hermo, kun ei niin millään meinaa lähteä päältä . Kinkkisin kohta on nilkat. Kyllähän ne lähtee kun aikansa niiden kanssa taistelee :xmas:En kyl koskaan muista törmänneeni niin tiukkoihin farkkuihin, et mielenkiinto riisumiseen olis hipunut motivaation puutteeseen.
AhaTämä on nyt Harold-ketju.