The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30678995:
En usko ihmeisiin, tuo on ollu käytössä jo marraskuusta
No hö. Sitten jos kerran siitä ei mitään hyötyä ole, niin sä käytät sitä turhaan. Joku toinen tilalle?

Melko rassaavaa tommonen kärvistely : /..hermothan tuossa menee...:hug:

No hö. Sitten jos kerran siitä ei mitään hyötyä ole, niin sä käytät sitä turhaan. Joku toinen tilalle?

Melko rassaavaa tommonen kärvistely : /..hermothan tuossa menee...:hug:
Niin, tuo on hengitettävää hoitavaa lääkettä, mut teho on olematon. Lääkärit pohtii lääkityksen muuttamista, mut verikokeiden mukaan suunniteltua lääkitystä ei voi nyt aloittaa, koska eräät arvot pitäisi asettua ennen lääkityken muutosta lähes oikeille tasoilleen ja ovat nyt moninkertaisesti yli normaaliarvojen.

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30679014:
Niin, tuo on hengitettävää hoitavaa lääkettä, mut teho on olematon. Lääkärit pohtii lääkityksen muuttamista, mut verikokeiden mukaan suunniteltua lääkitystä ei voi nyt aloittaa, koska eräät arvot pitäisi asettua ennen lääkityken muutosta lähes oikeille tasoilleen ja ovat nyt moninkertaisesti yli normaaliarvojen.
:hug: - voi sua... hitaasti kiiruhtaen jos ymmärtäisivät asettua aloillensa, ne sun veriarvot meinaa. Saisit uudet ja toivottavasti paremmin sopivammat lääkkeet ja elo rupeis muutenkin hymyilemään ja maistumaan.

Toi on ihan fakta siitä miten hiton helposti kallon luut menevät murskaksi.
Joo, mutta minkä takia sä edes ajattelet ja kirjoittelet tollasia, jos ei kerta väkivalta tuu mieleenkään. Kun ei kukaan edes mitenkään päin sellasia puhellut, vaan sä ihan itse noi asiat toit esiin.

Mutta joo, eipä tästä nyt taas tarvi vääntää. Ei jaksa.

Joo, mutta minkä takia sä edes ajattelet ja kirjoittelet tollasia, jos ei kerta väkivalta tuu mieleenkään. Kun ei kukaan edes mitenkään päin sellasia puhellut, vaan sä ihan itse noi asiat toit esiin.
Jos mä olen edes jossain hyvä?

Jos mä tiedän, että ihminen ei kestä lyömistä kuten leffoissa, niin tekeekö se minusta lyöjän?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä