The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
hienoa että sun tuntemat on ihan luonnostaan niin fiksuja että pärjää ulkona ilman että niitä kukaan on neuvonut

se on mun käsityksen mukaan harvinaista
Mäkin pärjään. Tosin en yli parinkymmenen asteen pakkasella, mutta kuitenkin.

Mua ärsyttää ihan äärettömästi ne, jotka kuvittelevat olevansa jotain parempaa vain koska ovat käyneet intin ja mukapärjäävät ihan vaan sen voimin.

Mun käsittääkseni sinäkin harrastat jonkinsortin ampumista ihan muuten vaan?

Ja elät jossain muualla kuin lähikaupan naapurissa.

Inttikö se kaiken sulle opetti?

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30678840:
Siis on entuudestaan tuttu kaveri, pyörittiin joskus samoissa porukoissa. Se muutti tähän mun jälkeen, niin on tossa aina välillä käyny sitte kaffettelemassa tai muuten vaan hengailemassa. Oltiin me taannoin yhessä lenkilläki.
Oisko siitä poikaystäväks? siis sulle :whistle:

Ei mustakaan ois... tosin tuskin edes huomaisin mitään naapureita :D.
No mä olen huomannut mun naapureita mutta ne on kaikki varattuja tai sitten jotain outouksia tai sitten peräkammarinpoikia. Yks pyys mua joskus illanviettoon seurakseen sen luo,ottamaan vähän,no en todellakaan mennyt. Se oli aika creepy muutenkin kun seuraili ja tuli pihalle vastaan kun tulin töistä niin aina jonkun tekosyyn varjolla.Tästä nyt pari kolme vuotta varmaan.

:LOL: Ollaan me joskus nukuttu vierekkäin, mutta ei meillä kyllä mitään sen enempää oo ollu.

Oisko siitä poikaystäväks? siis sulle :whistle:
Njääh. Mä en eti poikaystävää, joten en kyllä osaa ajatella asiaa tolta kantilta, mä kyllä epäilen ettei siitä ois jos jotain vakavaa pitäs alkaa kehitteleen, en siis osaa aatella sitä minään "isäpuolena" lapsille, se on kuitenkin vielä sellanen pikkupoika.

Mäkin pärjään. Tosin en yli parinkymmenen asteen pakkasella, mutta kuitenkin.

Mua ärsyttää ihan äärettömästi ne, jotka kuvittelevat olevansa jotain parempaa vain koska ovat käyneet intin ja mukapärjäävät ihan vaan sen voimin.

Mun käsittääkseni sinäkin harrastat jonkinsortin ampumista ihan muuten vaan?

Ja elät jossain muualla kuin lähikaupan naapurissa.

Inttikö se kaiken sulle opetti?
ooks joku kommari?

No mä olen huomannut mun naapureita mutta ne on kaikki varattuja tai sitten jotain outouksia tai sitten peräkammarinpoikia. Yks pyys mua joskus illanviettoon seurakseen sen luo,ottamaan vähän,no en todellakaan mennyt. Se oli aika creepy muutenkin kun seuraili ja tuli pihalle vastaan kun tulin töistä niin aina jonkun tekosyyn varjolla.Tästä nyt pari kolme vuotta varmaan.
Nooo älä ny tuomitse, se ois vaan tahtonut pistää tyrmäystippoja sun juomaan :D

Nooo älä ny tuomitse, se ois vaan tahtonut pistää tyrmäystippoja sun juomaan :D
Se jakso piirittää ja kun sitten laitto tekstaria et tuu joskus kylään ja vastasin et en taida en nyt enkä myöhemmin niin tais vetää herneen nekkuunsa,sen jälkeen ei ilmestynyt vastaan eikä paljon moi sanonut kun tuli vastaan. Onneks tajus muuttaa pois. Ehkä se muutti mun takii kun annoin pakit :D:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30678896:
Kuka tulee tekeen mulle kanahampparin? Tarvis vaa lämmittää sämpylät ja kanantissi ja koota? En viittis mennä heiluu tonne keittiöön taas.
mie voisin tulla, pesue äitinsä luona niin ei ole ketään kelle tekis ruokaa.
Ai niin onha tossa yks poika pyörimssä jaloissa ja syötiinkin hyvin joku aika sitte.
tykkään tehä ruokaa siis muille kuin vain itselleni, itelle ei jaksa kummosiakaan safkoja väännellä mutta muille kyllä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä