Juu ja kun aiemmin otin sitä codia nii ei oo kauheesti kipujakaan juur nyParhainta paranemislääkitystä siis
Tosiaan.No moon aina ollu sitä mieltä että on tärkeetä saada myös harrastusmielessä porukkaa liikkeelle, ei aina tartte olla pro-tyyppi
Niin minultaki jos sillä leipä pitäs pöytään saadaTosiaan.
Jos tota ammatiksi meinasi, niin mulla loppuis kyvyt kertalaakista.
yleensä rokkikukot on käpykaartilaisiaMinen tiiä noista sotaherroista tuon taivaallista. Ukkokulta oli sivari. ...
yleensä rokkikukot on käpykaartilaisia
Käpykaartilaisia?yleensä rokkikukot on käpykaartilaisia
Ei mulla vaan naapurin peräkammarinpoika käy kahveella.En kyllä ole kutsunutkaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30678782:Mun päivän kohokohta oli ku naapurin poika (mies?) kävi kahveella ja turisemassa mun kanssa. Ei tarvinnu koko päivää olla yksin
Oliskohan ne sivareita.Käpykaartilaisia?
=sivareitaKäpykaartilaisia?
Aijaa. Siis niinko niitä, jotka pärjäävät metsässä ilman ohjeistustakin? :xmas:Oliskohan ne sivareita.
Toi mun naapuri ei ookka ko vaan vuoden musta vanhempiEi mulla vaan naapurin peräkammarinpoika käy kahveella.En kyllä ole kutsunutkaan
samma häär, oonki julistanu itteni ruutiukoksi ja siihen toi nikkikin viittaaJohan tuo ois yli-ikänen sotimaan joka tapauksessa
ei taida ihan kaikki sivarit pärjätä ulkosalla, olipa ohjeistus taikka eiAijaa. Siis niinko niitä, jotka pärjäävät metsässä ilman ohjeistustakin? :xmas:
Tunsikko sä sen entuudestaan vai vasta kun muutit? meinaan vaan et ei musta olis ikinä kutsumaan miehiä noin vaan kahvettelee...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30678819:Toi mun naapuri ei ookka ko vaan vuoden musta vanhempi
Mun tuntemat pärjäävätei taida ihan kaikki sivarit pärjätä ulkosalla, olipa ohjeistus taikka ei
Siitä mä en tiiä mitäänAijaa. Siis niinko niitä, jotka pärjäävät metsässä ilman ohjeistustakin? :xmas:
Siis on entuudestaan tuttu kaveri, pyörittiin joskus samoissa porukoissa. Se muutti tähän mun jälkeen, niin on tossa aina välillä käyny sitte kaffettelemassa tai muuten vaan hengailemassa. Oltiin me taannoin yhessä lenkilläki.Tunsikko sä sen entuudestaan vai vasta kun muutit? meinaan vaan et ei musta olis ikinä kutsumaan miehiä noin vaan kahvettelee...
Taitavat olla niitä jokka kuolee kuin kärpäset jos näköyhteys mäkkiin katuaa.Aijaa. Siis niinko niitä, jotka pärjäävät metsässä ilman ohjeistustakin? :xmas:
hienoa että sun tuntemat on ihan luonnostaan niin fiksuja että pärjää ulkona ilman että niitä kukaan on neuvonutMun tuntemat pärjäävät
Ei mustakaan ois... tosin tuskin edes huomaisin mitään naapureita .Tunsikko sä sen entuudestaan vai vasta kun muutit? meinaan vaan et ei musta olis ikinä kutsumaan miehiä noin vaan kahvettelee...
aijaaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30678840:Siis on entuudestaan tuttu kaveri, pyörittiin joskus samoissa lakanoissa. Se muutti tähän mun jälkeen, niin on tossa aina välillä käyny sitte kaffettelemassa tai muuten vaan rakastelemassa. Oltiin me taannoin yhessä suihkussaki.