The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No mitäs merkitystä noilla ylenemisillä sitten on...? Että onko yli vai alikessu vai mikälie jos ei siitä ammattia itellensä hanki.
Mun nuormiesvuosinani esim. poliisikouluun oli ihan turha hakea ilman vähintään aliupseerikoulutusta.

Toi pätee yhä ja monissa hommissa. Jos kahdesta pitää valita, niin otatko sen joka on vänrikki tai ei? Toi ei tu muuttumaan miksikään mun elinaikanani.

Ja onhan se ny perhanan paljon komeempaa olla panssarintorjuntakessu kuin panssarijääkäri.

Pitäisikö joka päivä tapahtua jotai erikoista ja spessua? Musta kun tuntuu että mun elämää menee joka päivä samalla tavalla eikä mitään erikoista ehdi,ainakaan arkena, tapahtua. Tuntuu että olen tylsääkin tylsempi ihminen.
Ihan vaan kun kysyttiin et mites päivä mennyt ja kun annoin vastauksen niin reaktio oli vähän sellanen et ihan kun olis pitänyt jotain superhyperspessua tapahtua. Plaah,oon tylsä ihminen.

Mun nuormiesvuosinani esim. poliisikouluun oli ihan turha hakea ilman vähintään aliupseerikoulutusta.

Toi pätee yhä ja monissa hommissa. Jos kahdesta pitää valita, niin otatko sen joka on vänrikki tai ei? Toi ei tu muuttumaan miksikään mun elinaikanani.

Ja onhan se ny perhanan paljon komeempaa olla panssarintorjuntakessu kuin panssarijääkäri.
nokun mä en noista mitään tajua niin mulle on ihan sama onko mies kessu vai jääri tai jokin muu.
kaipa ne voi työnhaussa jotain merkata mutta muuten niillä tuskin mitään merkitystä on muille.

Pitäisikö joka päivä tapahtua jotai erikoista ja spessua? Musta kun tuntuu että mun elämää menee joka päivä samalla tavalla eikä mitään erikoista ehdi,ainakaan arkena, tapahtua. Tuntuu että olen tylsääkin tylsempi ihminen.
Ihan vaan kun kysyttiin et mites päivä mennyt ja kun annoin vastauksen niin reaktio oli vähän sellanen et ihan kun olis pitänyt jotain superhyperspessua tapahtua. Plaah,oon tylsä ihminen.
No ei tartte tapahtua mitään sen kummempaa ja kuitenkin semmonen ns. mitään sanomaton, tapahtumaköyhä päiväkin on hyvä päivä :). Turvallinen, tasainen, varma...ja sitten kun tuleekin yllättäen joku kiva ylläripyllärimomentti, niin se erikoinen hetki saa omanlaisensa vastaanoton ja arvon.

Pyh ja pah, anna kaverisi tuumata päivästäsi mitä tahtoo ja haluaa - hän elää omaa elämäänsä ja sinä omaasi. Sitä paitti karmee stressihän siitä tulis, jos joka päivä pitäs olla jotain ylimääräistä erikoispläjäytystä.

huurrekisulla on kyllä vinha tyyli
No kiitti :kiss:

Mä rönsyilen :snotty:...rääkkään näppistä liikaa ja venytän ja pulisen ja pulputan :snotty:

Esimes sun tyylis on jotain semmosta mitä mä oikeesti ällistelen. Kun se ei multa onnistuis niin millään. Olla lyhyesti ytimekäs, fiksu ja filmaattinen, huumorintajuinen ja kaiken kattava. Todella taitavaa viestintää :).

No kiitti :kiss:

Mä rönsyilen :snotty:...rääkkään näppistä liikaa ja venytän ja pulisen ja pulputan :snotty:

Esimes sun tyylis on jotain semmosta mitä mä oikeesti ällistelen. Kun se ei multa onnistuis niin millään. Olla lyhyesti ytimekäs, fiksu ja filmaattinen, huumorintajuinen ja kaiken kattava. Todella taitavaa viestintää :).

itse kunkin on syytä olla omalle tyylilleen uskollinen

mulla on lyhyestä tarinoinnista yli 30v kokemus

Viimeksi muokattu:
No ei munkaan päivässä yleensä tapahdu mitään sen jänempää, ko joku piirtää ikkunalautaan tai kaataa mehut olkkarin matolle. Jee. Tänään jännintä oli tulla teljetyksi parvekkeelle ja luokan edessä esiintyminen. Wohoo!!!???

IhQ
Hmm. Miul on kans ollu semmonen tasasen normaali päivä. Tai no, niin normaali ku tämmösellä ihmisellä voi olla. Ahistusta ja pientä tunarointia..kiirettä ja tylsyyttä..onneks kohta pääsee nukkumaan.
Öitä vaan jo teille! :kiss:

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30678781:
Tuskin se arki kenelläkään kovin erikoista on. Samaa arkea tallustellaan päivästä toiseen. Arjen juju piilee siinä, että tekee siitä itsensä näköisen ja oloisen. Löytäen samalla arjesta pieniä hyviä hetkiä ja väläyksiä.
Just näin :)! Elää sitä omannäköistä elämää joka päivä ja ymmärtää ja oppii nauttimaan siitä tasaisesta arjestakin. Joka päivä kun aamulla valkenee aivan eri tavalla kuitenkin.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä