The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyä tää lomailu on rentoa.. Mutta nyt on talo puhdas, raikas ja pölytön, petivaatteet pesty, petarit, sohvatyynyt ja matot pyöritelty hangessa ja jopa ikkunat pesty! Se oli kyllä turhaa, ne saa kohta pestä uudestaan mutta kun näyttivät niin hirveiltä.
Sulla on kyllä outo käsitys rennosta lomailusta.

Ellet sitten tarkoittanut, että miehesi tai jokumuu on siivonnut ja pyykännyt sillä aikaa kun sinä olet lojunut riippumatossa lukemassa TexWillereitä.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Sulla on kyllä outo käsitys rennosta lomailusta.

Ellet sitten tarkoittanut, että miehesi tai jokumuu on siivonnut ja pyykännyt sillä aikaa kun sinä olet lojunut riippumatossa lukemassa TexWillereitä.
Älä ny kun mulla oli to do-lista, nyt on vasta keskiviikko ja kaikki on jo tehty. Nyt lomailen loppuviikon.

Ja kyllä mä join päiväkaffet takapihalla, siellä mittari näytti yli 20 astetta kun siihen helottaa aurinko koko päivän. Hetken lueskelin jotain akkainlehteekin
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
mulle on se ja sama että mistä rikkeestä ddr saa mut kiinni

rankkua tulee teen sitten niin taikka näin
Joo. Teet mitä teet tai jätät tekemättä, niin rankkua tulee.

Aikanaan Kyöpelitär oli kovasti komentamassa mulle nurkkarankkua ja sit saattoi unohtaa mut sinne viikoksi. Mut nokkelana poikana mä laitoin siihen nurkkaan jääkaapin lisäksi vinon pinon TexWillereitä ja parvekkeen ovi on siin selän takana, niin tupakinkin voi vetää kesken rangaistuksen.
 
Joo. Teet mitä teet tai jätät tekemättä, niin rankkua tulee.

Aikanaan Kyöpelitär oli kovasti komentamassa mulle nurkkarankkua ja sit saattoi unohtaa mut sinne viikoksi. Mut nokkelana poikana mä laitoin siihen nurkkaan jääkaapin lisäksi vinon pinon TexWillereitä ja parvekkeen ovi on siin selän takana, niin tupakinkin voi vetää kesken rangaistuksen.
Seuraavaksi pääset vuoren tyrmään rankulle :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä