The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Ne tuli, ne tuli, ne tuli!! Pitkään niitä sai ootellakin mut nyt ne tuli ja ne on ihania :)
Uusia kännykän kuoria kolmet.
En kyl tilaa enää tuolta vaikka nättejä oli paljon ja kaikkee muutakin kivaa näkyi olevan mut ihan tuhottoman pitkä lähetysaika kun vissiin jostain Kiinasta päin lähettävät.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Päi ja vää.

Päivä pulkassa ja pulkka varastossa.

Kirjaston poistokorista syliini hyppäsi Hemingwayn kenelle kellot soivat.

Sit tuli kurkittua sivusta, kun äijät rakensivat pientä porrasta. Voi hyvää päivää mikä konstruktio. Luulis tolkun sanovan, että askelmaa kannattavat puut lepäävät puun päällä, eivätkä ole kehikon sisällä kahdella ruuvilla päädyistä kiinni. Sit sahaavat suorakulmaisiksi tarkoitettuja vanerilevyjä pistosahalla... vaik vieressä olis ohjaimilla varustettu sirkkeli.
En sanonu mitään, koska mä jäin jotenkin sanattomaksi. Onneksi mun ei tartte tota porrasta käyttää.
 
Päi ja vää.

Päivä pulkassa ja pulkka varastossa.

Kirjaston poistokorista syliini hyppäsi Hemingwayn kenelle kellot soivat.

Sit tuli kurkittua sivusta, kun äijät rakensivat pientä porrasta. Voi hyvää päivää mikä konstruktio. Luulis tolkun sanovan, että askelmaa kannattavat puut lepäävät puun päällä, eivätkä ole kehikon sisällä kahdella ruuvilla päädyistä kiinni. Sit sahaavat suorakulmaisiksi tarkoitettuja vanerilevyjä pistosahalla... vaik vieressä olis ohjaimilla varustettu sirkkeli.
En sanonu mitään, koska mä jäin jotenkin sanattomaksi. Onneksi mun ei tartte tota porrasta käyttää.
Miunkin aivotuksilla jo sanoo järki ettei niitä noin kyhätä.
 
Me oltiin korjaamassa hieman järeämmän portaan kaidetta/muuria ja niinhän siinä kävi kun epäilin; mä sain ensin lapioida ja sit hakata ja vielä lapioida ja lopulta kaivaa jäähän uria että sulavesi laskisi viemäriin eikä päin sitä muuria.

Mut keli oli kiva, ei valittamista!
 
mulla on mökillä portaat jotka on kyhätty juur noin eli ruuveilla päädystä

yks ruuvi on jo mennyt poikki :headwall:
Joo, ei tommoinen ole hyvä.

Onhan niit toki portaita, mis on vaik kahden liimapuupalkin välissä teräsaskelmat sisäpuolelta ruuvattuna, tai mielummin läpipultattuna. Ja saa sen tukipalkin siihen väliinkin käyttämällä kunnon kannaketta.

Mut tommoinen ulkopuolelta päädystä ruuvattu kakkosnelonen ei oikeen vastaa mun käsitystäni tukevasta rakenteesta. Kun tommoinen porras olis hiton paljon helpompi tehdä ja vähemmällä materiaalilla tekemällä oikein.

Mut tosiaan en sanonut mitään. Joskus minäkin jään sanattomaksi.
 
Mulle yritetään väittää, että kauhunilme olis yhdyssana. Kuulemma kauhun ilme muuttaisi lauseen merkitksen niin, että kauhulla olisi ilme. En suostu uskomaan tätä, ei kauhun ilmettä voi kirjoittaa yhteen. Kauhun järkyttämä ilme.
Kyseinen väittäjä kirjoittaa siis normaalistikin tyyliin rekisteri kilpi, kaula panta jne.
 
Mulle yritetään väittää, että kauhunilme olis yhdyssana. Kuulemma kauhun ilme muuttaisi lauseen merkitksen niin, että kauhulla olisi ilme. En suostu uskomaan tätä, ei kauhun ilmettä voi kirjoittaa yhteen. Kauhun järkyttämä ilme.
Kyseinen väittäjä kirjoittaa siis normaalistikin tyyliin rekisteri kilpi, kaula panta jne.
Kauhun ilme kirjoitetaan erikseen minun käsitykseni mukaan.
 
Kyä tää lomailu on rentoa.. Mutta nyt on talo puhdas, raikas ja pölytön, petivaatteet pesty, petarit, sohvatyynyt ja matot pyöritelty hangessa ja jopa ikkunat pesty! Se oli kyllä turhaa, ne saa kohta pestä uudestaan mutta kun näyttivät niin hirveiltä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä