The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mikä mun lasta vaivaa.. Oon takavarikoinu siltä kuumemittarin tänään jo kolmasti. Sillä olis kauhee hinku työntää se mittari peppuunsa. Se oli käyny viemässä kaikki kämpän tyynytki vessaan, et sai vähän lisä pituutta ko aiemmin siirsin mittarin ylemmälle hyllylle.
 
Luovutan sen ekalle joka hakee :kieh: No, lähteehän se illalla kuitenni.
Ehkä mä koitan nyt selvitytyä sen kans kauppaan. Tällä kertaa ottasin rattaat matkaan ettei se pääse karkuun, eikä voi heittäytyä maahan valittamaan ettei jaksa kävellä.
 
vie mennessäs, tuo....
Mä oon koittanu välttää tavaraa ja aikas hyvin siinä onnistunut. Mitä ny noit kirjoja kertyy.
Mut tarttee täs ny kevään mittaan vähän pistää uusiksi.
Ja tänä keväänä ihan takuuvarmana laitan parvekekukkaset.

Mulla ei ole mitään ylimääräistä levällään, vaan kaikelle on paikkansa. Ahdistaisi tavararöykkiöt. Aina viedään paikalleen, mitä otetaan/tarvitaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vie mennessäs:
Mulla ei ole mitään ylimääräistä levällään, vaan kaikelle on paikkansa. Ahdistaisi tavararöykkiöt. Aina viedään paikalleen, mitä otetaan/tarvitaan.
No ei mullakaan ole oikeestaan kuin ne rojut mitä eromuutossa tänne raahasin.
Ny tarttis muutaman hyllyn, niin sit olis vähille tavaroille paikat. Kelvollinen telkkaritaso ja soffapöytä. Tekisin itte, mut kerrostalossa en viitti käyttää porakoneita tai jyrsimiä. Pitää löytää semmoiset kooltaan sopivat valmiina.

Motivaationpuutteesta mä kärsin. Eromiehen nukkumaluukku kun ei ole koti, niin ei sillai huvita laitella.
 
No ei mullakaan ole oikeestaan kuin ne rojut mitä eromuutossa tänne raahasin.
Ny tarttis muutaman hyllyn, niin sit olis vähille tavaroille paikat. Kelvollinen telkkaritaso ja soffapöytä. Tekisin itte, mut kerrostalossa en viitti käyttää porakoneita tai jyrsimiä. Pitää löytää semmoiset kooltaan sopivat valmiina.

Motivaationpuutteesta mä kärsin. Eromiehen nukkumaluukku kun ei ole koti, niin ei sillai huvita laitella.
Toi on muuten niin totta! Siis naisellekin. Tai ainakin mulle. Se kämppä, missä asustin sinkkuna, oli vaan kämppä. Enkä siellä suuremmin viihtynyt. Reissussa milloin missäkin. Ja kämppä sai olla sotkuinensa. Sit pikasiivosin kun lapset oli tulossa ja hetken oli kodikasta mut pianhan sekin ilo aina loppui...
 
Toi on muuten niin totta! Siis naisellekin. Tai ainakin mulle. Se kämppä, missä asustin sinkkuna, oli vaan kämppä. Enkä siellä suuremmin viihtynyt. Reissussa milloin missäkin. Ja kämppä sai olla sotkuinensa. Sit pikasiivosin kun lapset oli tulossa ja hetken oli kodikasta mut pianhan sekin ilo aina loppui...
Mä en paljo liiku missään. Ei huvita mikään kun on yksin. Eikä sillä ole väliä kun ei täällä pahemmin kukaan käy.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä